به گزارش پارس،به نقل از مشرق پس از آزمایش اندروید ۶.۰ مارشمالو برای جی ۴ در کشورهای لهستان و کره‌ی جنوبی، این کمپانی انتشار آخرین نسخه از اندروید را در کشورهای اروپایی برای جدیدترین پرچمدار خود آغاز کرده است.
 

اندروید 6 مارشمالو را برای جی 4 منتشر شد


بسته‌ بروزرسانی منتشر شده برای جی ۴ حجمی ۱.۵۵ گیگابایتی دارد و کاربرانی که از دریافت این نسخه‌ خبر داده‌اند، موفق شده‌اند تا گوشی هوشمند خود را از طریق نرم‌افزار جدید پی‌سی سوئیت ال‌جی با نام LG Bridge بروزرسانی کنند. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این بروزرسانی در تمام کشور‌های اروپایی در دسترس کاربران نیست. براساس اطلاعات ارائه شده کاربرانی از کشور آلمان با داشتن کد H-815 برای گوشی‌هوشمندشان موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که شماری از کاربران در کشورهای پرتغال، کرواسی، ترکیه، اسپانیا، مجارستان، بریتانیا و سوئیس نیز موفق به دریافت این بروزرسانی شده‌اند. به نظر می‌رسد یکی از اپراتورهای مخابراتی فعال در اروپا که پیش از سایرین اقدام به انتشار بروزرسانی اندروید مارشمالو برای کاربران جی ۴ کرده، کمپانی وودافون است.

در کنار تغییرات انجام شده روی نسخه‌ خام اندروید مارشمالو، ال‌جی نیز در رابط کاربری خود بهبودهایی را صورت داده که در این بین باید به تغییر نام اپلیکیشن یادداشت برداری اشاره کرد که +QMemo نام داشت و هم‌اکنون با نام +Capture شناخته می‌شود.

باید دید که بروزرسانی اندروید ۶.۰ مارشمالو در سایر مناطق چه زمانی منتشر خواهد شد؟ ال‌جی را باید یکی از کمپانی‌هایی خواند که به سرعت پرچمداران خود را به آخرین نسخه از اندروید بروزرسانی می‌کند.