به گزارش پارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، کریم مهری در دیدار با کارکنان مدیریت شهرستان تبریز اظهار داشت: ترویج و توسعه کشت کلزا، توسعه سیستم های آبیاری تحت فشار و کم فشار و بکارگیری روش‌های نوین در امر کاشت، داشت و برداشت نظیر خاک‌ورزی حفاظتی، بخشی از فعالیت‌های سازمان در امر مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از نهاده‌ها است.

وی افزود: بدهی دولت در پرداخت وجوه گندم خریداری شده، 72 میلیارد تومان است که انشاءالله در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: قیمت تضمینی خرید شیرخام، خاص شیرهای خام با بار میکروبی 100 هزار، 14 هزار و 400 ریال است.

وی در خصوص تغییر کاربری اراضی نیز گفت: اراضی که بعد از سال ‌90، برای تغییر کاربری و صنایع کشاورزی مجوز گرفته‌اند در صورتی که تا به حال کاری انجام نداده باشند، امور اراضی و واحد حقوقی موظف به لغو این مجوزها هستند.

مهری با تاکید مجدد به مسئله رفاه کارکنان، تصریح کرد: از تمام کارکنان می‌خواهم موضوع رفاه و مسکن را از تعاونی‌های موجود مطالبه کنند و در صورت نیاز تعاونی‌های جدید تشکیل داده و هیئت‌مدیره مورد نظر خود را انتخاب کنند. /فارس