به گزارش پارس به نقل از فارس- عزیز اکبریان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی به تشریح محورهای امروز جلسه این کمیسیون پرداخت و اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد بحث امروز کمیسیون منطقه آزاد تجاری استان بوشهر بود.

وی افزود: به دلیل اینکه نقشه این منطقه آزاد تجاری از سوی هیئت دولت و ستاد کل نیروهای مسلح ارائه نشده بود فعلا مسکوت ماند تا در این‌ زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی بررسی جزئیات موادی از اصل 44 قانون اساسی را از دیگر محورهای این جلسه برشمرد و تصریح کرد:‌ این ماده قبلا مورد تصویب مجلس قرار گرفته بود که امروز اصلاح شد.

اکبریان از تشکیل کمیته ویژه بررسی مشکلات حوزه صنعت در کشور خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بنا است در رابطه با موضوع صنعت و مشکلات موجود در این حوزه به‌صورت کارشناسی بین کمیسیون اصل 44 و صنایع و معادن تصمیم‌گیری جامع صورت بگیرد کمیته ویژه‌ای در این خصوص انتخاب شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان عملکرد این کمیته پرداخت و اضافه کرد: این کمیته در هفته آینده این مواد قانون اساسی را با حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و کارشناسان آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهد.