به گزارش پارس الله وردی دهقانی در گفت و گو با  خانه ملت، درخصوص دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از وزیر مطرح کردند.


نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی افزود: نخستین سوال از وزیر صنعت را حمیدرضا پشنگ نماینده مردم خاش و میرجاوه در مورد مشکلات معادن سیستان و بلوچستان مطرح کرد و در نهایت مقرر شد که طی یک ماه آینده این مشکلات حل و فصل شوند.

وی ادامه داد: سوال دوم نیز درباره پرداخت خسارات خشکسالی به صنعتگران بود که حسن کامران نماینده مردم اصفهان آن را مطرح کرد و اعلام شد که این سوال مربوط به حوزه کاری وزیر نیرو است، اما نماینده سوال کننده از پاسخ ها قانع نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: سوال دیگر را علی علیلو نماینده مردم شبستر در مورد بحث تحقیق و تفحص از خودروسازی مطرح کرد و از پاسخ وزیر قانع نشد، اما در نهایت مقرر شد که نعمت زاده طی یک فرجه دو ماهه اقدامات اصلاحی در رابطه با تحقیق و تفحص به عمل آمده را انجام دهند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس گفت: سوال بنده از وزیر صنعت نیز در مورد طرح های توسعه ای بود که با توجه  به جلسات برگزار شده، مقرر شد که تا اردبیهشت سال 96 تولید محصولاتی از قبیل کاتود با ظرفیت یکصد هزار تن انجام شود و این موضوع نیز به ترتیب اجرایی خواهد شد.