به گزارش پارس ؛ مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای شاکی در پرونده خمیر مرغ در گفت‌و‌گو با تسنیم با اعلام این خبر گفت: یازدهم آذر ماه امسال، معاون غذا و داروی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیرو احضار شعبه ۱۵ دادسرای کارکنان دولت و به منظور ارایه توضیحات در خصوص پرونده روغن پالم، خمیر مرغ و خمیر برنج در دادسرا حضور یافت.

وی یادآور شد: در جلسه یاد شده، علاوه بر روغن پالم، بازپرس از معاون غذا و دارو خواست در خصوص تولید غیر بهداشتی خمیر مرغ و عدم نظارت سازمان غذا و دارو بر این مساله توضیح دهد که معاون غذا و دارو پاسخ داد، این سازمان برای نخستین بار موضوع غیر بهداشتی بودن خمیرمرغ را مطرح کرده و مهرماه سال گذشته این موضوع را کشف کرده است.

ترک همدانی افزود: در ادامه این جلسه معاون غذا و دارو مدعی شد سازمان دامپزشکی در خصوص خمیر مرغ به این سازمان فشار می‌آورد و می‌گوید سازمان غذا و دارو مانع تولید فراورده‌های خوراکی است و به صنعت غذایی کشور خسارت زده است.

این وکیل دادگستری و شاکی پرونده خمیر مرغ اضافه کرد: در نهایت بر اساس توضیحات معاون غذا و دارو، بازپرس دستور احضار رییس سازمان دامپزشکی کشور را در ارتباط با پرونده خمیر مرغ صادر کرد و سه روز پس از ابلاغ، رییس سازمان دامپزشکی موظف به حضور در دادسرا و ارایه توضیحات است.