باشگاه فوتبال استقلال که به‌طور خلاصه  استقلال ایران ،  استقلال تهران  و  استقلال  نیز نامیده می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد. باشگاه فوتبال استقلال تا پیش از انقلاب ۱۳۵۷ در ابتدا  دوچرخه‌سواران و سپس تاج  نام داشت. باشگاه فوتبال استقلال توانست در این فصل قهرمان لیگ برتر ایران شود.

استقلال

سورپرایز بزرگ استقلال برای همه!

تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده‌سازی دیدار با مس کرمان ساعت 18 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شد.

در حالی که تمرینات استقلال در مجموعه انقلاب برگزار می‌شد به دلیل شلوغی روزهای اخیر در این محل، ریکاردو ساپینتو با ناراحتی از مسئولان استقلال خواسته بود تمرین به مکان دیگری برود. این مسئله باعث شده که حتی محل تمرین فردا مشخص نباشد و شاید آبی‌پوشان به مجموعه آرارات بروند.

کاوه رضایی که چند روزی است فقط نظاره‌گر تمرینات است امروز جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد. وضعیت این بازیکن هنوز مشخص نشده است که جای تعجب دارد.

استقلال به هم ریخت/عکس

ارسلان مطهری دیگر مهاجم استقلال که نامش از لیست آبی‌پوشان خارج شده است امروز هم در محل تمرین حضور یافت اما مجوز تمرین کردن پیدا نکرد.

زبیر نیک‌نفس هافبک استقلال نیز به دلیل مصدومیت به صورت اختصاصی تمرین کرد و به مانند بازی با ملوان در دیدار با مس نیز غایب خواهد بود.

سیاوش یزدانی مدافع آبی‌پوشان قرار است کارت بازی‌اش صادر شود تا اگر کادرفنی صلاح دانست در لیست تیم برای بازی با مس قرار بگیرد.

به گزارش تسنیم، دیدار استقلال با مس پنجشنبه هفته جاری در هفته سوم لیگ برتر ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.