باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.  باشگاه فوتبال پرسپولیس تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرده است.

پرسپولیس

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

شورای تامین اجازه داده تماشاگران نیمی از ورزشگاه آزادی را در بازی پرسپولیس و فولاد پر کنند که این مسئله به معنی افزایش ظرفیت حضور تماشاگران از 30 درصد به 50 درصد است. 

ظهر امروز سازمان لیگ فوتبال ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای هفته دوم لیگ برتر، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه‌های لازم، تماشاگران می‌توانند تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه به استادیوم‌ها بروند.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

این در حالی است که این تصمیم با تغییراتی روبرو شده و طبق اعلام دبیرخانه‌ شورای تامین، در صورت فراهم بودن زیرساخت‌های بلیت‌فروشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ الکترونیکی، تماشاگران می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند تا 50 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت خریداری کنند.

هفته اول لیگ برتر بدون حضور تماشاگران برگزار شد و حالا به نظر می‌رسد که اتفاقات جدیدی برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها در حال رخ دادن است.

با این شرایط به احتمال فراوان دیدار پرسپولیس - فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی با ظرفیت 50 درصدی حضور هواداران برگزار خواهد شد.