باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.  باشگاه فوتبال پرسپولیس تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرده است.

پرسپولیس

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

این باشگاه با توجه به سؤالات هواداران و رسانه‌های محترم به اطلاع می‌رساند؛ اقدام برای جذب مهاجم طبق برنامه کادر فنی و با پیگیری نظر سرمربی در حال انجام است.

پرسپولیس در حال حاضر مهاجمان خوبی را در اختیار دارد، ولی برخلاف شایعات، جذب مهاجم برای تقویت خط حمله در دستور کار بوده و مسائل مربوط به آن در حال انجام است. در این ارتباط، با دو سه گزینه به طور همزمان در حال مذاکره هستیم و به محض نهایی شدن مذاکرات، اطلاع‌رسانی درباره آن انجام خواهد شد.

هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند خط حمله پرسپولیس در تعامل مدیریت باشگاه و کادر فنی با یکدیگر، حتماً تقویت خواهد شد.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و‌ تمام توان خود را به‌ کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.

در ارتباط با این موضوع، انتشار مطالبی چون مخالفت باشگاه با درخواست‌های بازیکنان و‌ پیشنهادهای مطرح شده تکذیب می‌شود. به همین علت از هواداران عزیز نیز تقاضا می‌شود به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های باشگاه دنبال کنند. بی‌تردید باشگاه تلاش دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و مصالح پرسپولیس، در این مسیر قدم بردارد.