باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.  باشگاه فوتبال پرسپولیس تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرده است.

پرسپولیس

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران درباره عقد قرارداد پرسپولیس با سینا اسدبیگی و ادعای باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر غیرقانونی بودن این قرارداد اظهار داشت: اسدبیگی قرارداد ثبت شده‌ای با تیم ذوب‌آهن نداشته است و ما به‌نوعی استعلام‌های لازم را هم از سازمان لیگ گرفتیم. این بازیکن هم پیش از عقد قرارداد با ما اقرارنامه‌ای جامع نوشت و اعلام کرد هیچ قراردادی با ذوب‌آهن نداشته است.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود اسدبیگی قراردادی را امضا و از طریق واتساب عکس آن را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال کرده است، گفت: این ادعا را باشگاه ذوب‌آهن دارد، اما چون قراردادی ثبت نشده است، نمی‌شود به این چیزها استناد کرد. توافق واتساپی در فضای مجازی به دلیل خطراتی که مانند هک و ... در فضای مجازی وجود دارد، قابل استناد در هیچ‌کدام از مراجع فدراسیون فوتبال و سایر مراجع قضایی نیست. ادعای باشگاه ذوب‌آهن هم فقط روی همین موضوع است. همانطور که گفتم اسدبیگی اقرارنامه نوشته و استعلام‌های لازم نیز گرفته شده است.