باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.  باشگاه فوتبال پرسپولیس تغییراتی را در کادر فنی خود اعمال کرده است.

پرسپولیس و نساجی

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی عصر امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.  این دیدار در 4 وقت 25 دقیقه ای برگزار شد که در پایان تقابل گل محمدی و مطهری در نخستین  رویارویی آنها با نتیجه تساوی 3-3 خاتمه یافت.

مهدی عبدی، شرزود تمیروف و امید علیشاه (پنالتی) 3 گل پرسپولیس را به ثمر رساندند و ایوب کلانتری، عرفان گل محمدی و حامد شیری (پنالتی)  زننده گل‌های نساجی بودند.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

پرسپولیس در آغاز بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف به میدان رفت.

شاگردان گل محمدی  نیمه دوم را هم با ترکیب علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، علی جودکی، ابوالفضل سلیمانی، وحدت هنانوف، امید عالیشاه، علی خدایی، امید فهیمی و علیرضا خدادادی بازی کردند.

کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، حامد پاکدل و وحید امیری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.