تارنمای خبری «هیل» با انتشار این خبر  افزود: قطع برق در ایالت کنتاکی آمریکا حدود ۹ هزار واحد مسکونی را در آمریکا تا شب گذشته (جمعه) درخاموشی فرو برد. بنابراین گزارش در ایالت تنسی  وقوع این توفان بر توزیع برق بر چهار شرکت خدمات برق دراین ایالت آمریکا تاثیر گذارد و در مجموع ۴۸هزار مشترک برق در خاموشی به سربردند.

قطعی برق در آمریکا

نحوه تحصیل پسر ظریف و دختر فریدون در آمریکا/ چرا فرزندان مسئولان ایرانی با این محدودیت‌ها مواجه نیستند؟+ عکس

تارنمای هیل دراین باره گزارش داد: شرکت "میدل تنسی الکتریک" چهار ناحیه در منطقه نشویل در ایالت تنسی را تحت پوشش خدمات برق قرار می دهد و در این ناحیه حدود ۱۲هزار مشترک  فاقد برق ماندند.

هیل افزود: «خدمات نشویل الکتریک» که خدمات توزیع برق در دو منطقه نشویل و «دیویدسون» را برعهده دارد نیز  بر اثر وقوع این توفان  ۲۳ هزار مشترک خود را بدون برق باقی گذارد.

بنابراین گزارش خدمات نشویل الکتریک با صدوری بیانیه ای درباره این قطع برق ها  اعلام کرد: توفان موجب فرو افتادن درختان و خطوط انتقال برق در مناطق ارائه توزیع برق توسط این شرکت شده است.

هیل افزود: شرکت های  توزیع برق «آپالاچین پاور» و «سی دی ای لایتبند» هریک به ترتیب  دوهزار و ۱۱هزار و ۴۰۰ مشترک خود را در خاموشی گذاردند.

سخنرانی پامپئو درباره استراتژی جدید آمریکا درباره ایران/ 12 درخواست واشنگتن از ایران

بنابراین گزارش شرکت توزیع برق « سی دی ای لایتبند » در بیاینه ای از مشترکانی که به دستگاه های برقی  پزشکی متکی هستند خواست چنانچه همچنان فاقد برق مانده اند از  برق جایگزین استفاده کنند.

تارنمای خبری «خدمات ملی آب و هوایی» آمریکا (NWS) گزارش داد که روز جمعه وقوع توفان های شدید  مرکز ایالت کنتاکی را درهم نوردید که وزش باد در برخی نواحی  به ۷۰ مایل بر ساعت  معادل ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید. این توفان همچنین همراه با بارش تگرگ به بزرگی ۱۰ سانتی متر بود.

این گزارش همچنین حاکی است ایالت تنسی با هشدار سیل ناشی از بارندگی این توفان  ها مواجه است.

تیپ ملانیا و همسرش دونالد ترامپ در میامی آمریکا + تصاویر