باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. سرمربی باشگاه فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی می باشد. 

پرسپولیس

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

پرسپولیس امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک شهر خودرو را شکست داد. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: وقتی به آمار نگاه می‌کنیم، تیمی قهرمان می‌شود که گل کمتری بخورد. این یک فاکتور مهم برای قهرمانی در فوتبال است. امسال متاسفانه گل‌های راحتی خوردیم. گل‌هایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم اما از آن طرف عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و جزو دو تیم برتر از نظر گل زده هستیم.

او افزود: در هر صورت شرایطی که امسال داشتیم، شرایط متفاوتی برای همه ما بود. از ابتدای فصل یک فصل سخت پیش‌بینی می‌شد اما ما تمام تلاش‌مان را با انگیزه تمام گذاشتیم که پرسپولیس قهرمان شود. بازیکنان به اندازه کافی تلاش کردند اما یک سری اتفاقاتی افتاد که اسیر آن‌ شدیم. من ندیدم کسی بخواهد در تیم کم‌کاری کند. بازیکنان با تمام وجود کار کردند و لایق بهترین‌ها هستند. از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که فصل سختی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان بیشترین فشار را تحمل کردند.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

سرمربی پرسپولیس درباره کنار گذاشتن سید جلال حسینی، عالیشاه و فرشاد فرجی گفت: مشکل خاصی نبود. این یک مسئله درون خانوادگی است و فکر نمی‌کنم لازم باشد که درباره آن توضیح دهد. هم سید، هم امید و هم فرشاد فصل سختی را پشت سر گذاشتند و تلاش کردند. آن‌ها از بازیکنان باافتخار ما هستند. نام این بازیکنان فراموش نمی‌شود و تاریخ‌ساز بودند. این سه بازیکن، بازیکنانی نیستند که بخواهیم راحت از کنار آن‌ها بگذریم چرا که آن‌ها باعث افتخار همه ما هستند. لازم نمی‌دانم توضیح بیشتری بدهم.

گل‌محمدی در ادامه درباره لیست ورودی و خروجی‌اش بیان کرد: من هیچ لیستی به باشگاه نداده‌ام و همه چیز را به پایان لیگ موکول کردم. یک سری بازیکنان در داخل ایران و خارج از ایران هستند که همه تیم‌ها دوست دارند آن‌ها را داشته باشند اما هیچ لیستی نداده‌ام.

او درباره داوری بازی با شهر خودرو توضیح داد: فکر نمی‌کنم عملکرد او تاثیری روی نتیجه داشته باشد. من آن صحنه پنالتی که شهرخودروهایی‌ها معتقد هستند را ندیدم ولی ابراهیمی گفت که برخوردی نداشته که بخواهد منجر به پنالتی بشود.

دو خرید مهم برای پرسپولیس !/عکس