باشگاه فوتبال پرسپولیس  یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در سال ۱۳۴۲ در شهر تهران پایه‌گذاری شد. این باشگاه از باشگاه‌های زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس است و مالکش وزارت ورزش و جوانان است. باشگاه فوتبال پرسپولیس  پس از سال ۱۳۴۷، در تمامی ادوار برگزارشده در بالاترین سطح لیگ فوتبال ایران حضور داشته‌است و تنها تیم باشگاهی فوتبال ایران است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است.

باشگاه پرسپولیس

ضربه سنگین منصوریان به پرسپولیسی ها!

تیم‌های پرسپولیس و تراکتور روز پنجشنبه در جنجالی‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی به خاطر سنگ پرانی هواداران میزبان، نیمه تمام باقی ماند و در همین راستا کمیته انضباطی قرار است تکلیف این دیدار را مشخص کند.

باشگاه پرسپولیس امروز(یکشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از رئیس هیات فوتبال تبریز و مدیران باشگاه تراکتور به دلیل معاونت در اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی شکایت کرده است.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است:

هنوز در شوک اتفاقات ورزشگاه یادگار امام و هجمه فحاشی‌ها، هتاکی‌ها و سنگ‌پرانی‌ها هستیم ولی متاسفانه بعضی به جای آن که برابر این پدیده بایستند به نوعی با اظهارات و عملکرد خود یا به دنبال تطهیر آن چه هستند که روی داده است یا این که قصد دارند مسایل را به گونه دیگری نشان دهند و خواسته یا ناخواسته با آن همراهی می‌کنند.

خبر خوش برای پرسپولیسی ها!/عکس

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس با توجه به اظهاراتی که صورت گرفته است، شکایات خود را تقدیم فدراسیون فوتبال می‌کند تا در ارکان انضباطی و اخلاقی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

در این ارتباط از جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال تبریز در ارتباط با معاونت در اخلال در نظم و از میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور، کاظم محمودی مدیر تیم و همچنین نصیری معاون فرهنگی تراکتور به جهت نشر اکاذیب، به کمیته اخلاق شکایت کرد.

اظهارات خلاف واقع در حالی مطرح شده است که بی‌نظمی، عدم امنیت، فحاشی و هتاکی نسبت به پرسپولیس و فراتر از آن، حمله به اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با سنگ و دیگر اشیاء، نقض قوانین فوتبال و منشور اخلاقی فیفا، عدم امکان اجرای پروتکل‌های قانونی بازی چون حضور سرمربی در رختکن و موارد دیگر، فقدان شرایط مناسب برای شروع بازی و ادامه آن، قطع بازی توسط داور و عدم اعلام شروع مجدد آن توسط داور، همه‌گی از بدیهیات غیر قابل کتمان این مسابقه است که در تصاویر تلویزیونی مشهود بود و ناظر مسابقه نیز صریح درباره آن‌ها سخن گفت.

روی سخن ما با مردم باغیرت و با فرهنگ استان آذربایجان شرقی نیست، طرف ما افراد متخلف و تعداد معدودی تماشاگرنما هستند که بیانگر افکار و فرهنگ این خطه نیستند.

دو خرید مهم برای پرسپولیس !/عکس