به گزارش خبرنگار پارس نیوز، خانه جهادگران انقلاب اسلامی با حضور جمعی از جهادگران مناطق محروم از سراسر کشور با برگزاری سه رویداد ملی در شهرستان بشاگرد استان هرمزگان رسما آغاز به کار می کند.

هشتمین مراسم ملی شب خاطره جهادی، دومین آیین سرو جهاد و نخستین رویداد تجربه نگاری حرکت های جهادی از جمله برنامه های این خانه همزمان با هجدهمین سال فراق جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی می باشد.

بازروایی خاطرات تلخ و شیرین جهادگران از فعالیت های خدمت رسانی و سازندگی از جمله فعالیت های خلاقانه ی جهادگران جوان می باشد که هشتمین سال پیاپی در قالب شب خاطره انجام می پذیرد.

همچنین آیین سرو جهاد که به منظور تجلیل از سروقامتان حرکت های جهادی طراحی گردیده است در نظر دارد در دومین‌همایش خود از چند چهره ی شاخص خدمت رسانی تقدیر نماید.

رویداد تجربه نگاری نیز با محور اعلام‌الگوهای فاخر گروههای جهادی در پیشرفت روستاها و مناطق محروم کشور؛ در پی تعمیم این الگوهای علمی و عملی به سایر گروههای جهادی کشور می باشد.

گفتنی است خانه ی جهادگران انقلاب اسلامی توسط جمعی از جهادگران خودجوش و آتش به اختیار تشکیل گردیده و رسما فعالیت های خود را به نام جهادگر آسمانی حاج عبدالله والی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ اردیبهشت از بشاگرد آغاز خواهد کرد.