صنعت ساختمان سازی امروزه با توجه به گسترش و توسعه در فروش محصولات آن، پیشرفت زیادی کرده است. از این رو استفاده و فروش مصالحی که در این صنعت کاربرد دارند افزایش یافته است. به همین دلیل فروشگاه آهن 118 با هدف فروش بسیاری از مصالح ساختمانی و صنعتی که در جنس های متنوعی از جمله فلز ، آهن ، و مفتول می باشند، تاسیس گردید.

آهن 118 یکی از مطرح ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش محصولات آهنی و مصالح ساختمانی می باشد که فعالیت حرفه ای خود را در بازار آهن از سال 1389 با فروش محصولات مفتولی آغاز کرده و پس از آن در سال 1392 با نام آهن 118 با امید به پروردگار و با تکیه بر نیروهای کارآمد و متخصص در عرصه تامین و توزیع کلیه اقلام و قطعات فلزی ساختمانی و صنعتی، به یکی از شناخته شده ترین سایت های فروش تبدیل شد.

در طی این سال ها همواره تلاش نموده تا بخشی از نیاز تامین کنندگان محصولات ساختمانی را در حیطه بازار یابی و فروش با تکیه بر مفید ترین و جدید ترین روش ها بر طرف کند و همواره با ارائه خدمات جدید و متنوع، کاربران خود را در این بازار پر تلاطم یاری کند.

کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های جهانی، پرسنل متخصص و مجرب، احترام به اصول مشتری مداری و تولید و فروش بر مبنای نیاز های جامعه صنعتی از مهم ترین نقاط برجسته مجموعه آهن 118 است. همچنین پذیرش اختصاصی مشتریان و ارائه محصول با کیفیت بالا، قیمت مناسب و وجود تنوع محصول همراه با انعطاف پذیری در فروش، این مجموعه را از سایر مجموعه های مشابه متمایز نموده است و موجب شده تا همواره پاسخگوی نیاز های بازار داخلی و خارجی باشد تا از این طریق نیز بتواند در رشد و پیشرفت کشور و صنعت خرید و فروش آهن آلات نقش موثر و ویژه ای داشته باشد.

فروش انواع پروفیل ، میلگرد ، تیرآهن ، ورق ، لوله ، و برخی محصولات مفتولی ، از تخصص اصلی آهن 118 می باشد و شعار این مجموعه تحت عنوان "با واسطه خرید کنید" مهم ترین شاخص فروش کارشنانسان آن به شمار می رود؛ زیرا هر نوع محصول آهنی ، مفتولی و ساختمانی را می توانید از سایت این مجموعه مطابق با نیاز خود سفارش داده و با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نمایید. هدف از عرضه این محصولات و فراهم نمودن اطلاعاتی وسیع در سایت و فروشگاه آهن 118 ارتقای سطح بینش و آگاهی فعالان آهن و فولاد به امر اطلاع رسانی جامع ترین و آخرین اخبار آهن و فولاد می باشد، تا از این طریق نیز بتواند نقش موثری در توسعه اقتصاد کشور داشته باشد.

تیرآهن

قیمت تمام محصولات آهن 118 همه روزه در سایت این مجموعه و صفحه اینستاگرام آن ، به روز رسانی شده؛ از این رو شما می توانید با استعلام قیمت روز محصول مورد نظر خود، به عنوان مثال قیمت میلگرد ، و همچنین با کسب اطلاعات کامل در خصوص این محصول، با آگاهی بالاتری، مصالح دلخواه خود را در کمترین زمان ممکن خریداری نمایید.

محصولات مجموعه آهن 118 بر اساس کتربرد های و انواع مختلفی که دارند، همانطور که گفته شد به چند اصلی تقسیم می شوند. که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشد:

  • میلگرد
  1. میلگرد ساده 2. میلگرد آجدار 3. میلگرد کلاف
  • تیرآهن
  1. تیرآهن هاش 2. تیرآهن لانه زنبوری 3. تیرآهن I
  • لوله
  1. لوله داربستی 2. لوله گالوانیزه 3. لوله صنعتی 4 لوله مانیسمان
  • ورق
  1. ورق روغنی 2. ورق گالوانیزه 3. ورق سیاه 4. ورق استیل
  • پروفیل
  1. پروفیل قوطی 2. پروفیل درب و پنجره

ورق

قیمت میلگرد

پروفیل ها از محصولات پر فروش و با کاربرد های گسترده در سایت آهن 118 می باشند که به نوعی اغلب محصولات این مجموعه را شامل می شوند، که از آن ها می توان نبشی ، ناودانی و سپری را نام برد. پروفیل ها دارای سطح مقطع های مختلفی می باشد که برخی از آن ها باز و برخی به شکل سطح مقطعی بسته در بازار عرضه می شوند.

نبشی ها پروفیل هایی به صورت V و L شکل هستند که دارای بال و جان هایی با سایز های متفاوت هستند. این نوع پروفیل ها در ضخامت ها و طول های متفاوتی در بازار ایران یافت می شوند که بر اساس نیاز خود می توانید انواع مناسب آن را انتخاب نمایید.

ناودانی نیز از مجموعه محصولات پروفیلی می باشد که سطح مقطعی به شکل U دارد و از دو بال موازی و هم اندازه عمود بر ضلع افقی تشکیل شده است. ناودانی ها از لحاظ شکل ظاهری در دو نوع بال موازی و بال شیب دار از ارتفاع ۳ تا ۴۰ سانتی متر و با طول ۰.۳ تا ۱۲ متر به دو روش پرسی و فابریک تولید می گردند.

پیش از خرید محصولات فولادی و به خصوص پروفیل‌ها که تنوع بالایی دارند، لازم است اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و همچنین با اصطلاحات پرکاربرد در این زمینه آشنا شوید. انتخاب مقاطع ناودانی مناسب برای خریداران بسیار مهم است تا ضمن پرداخت هزینه‌ای مناسب، محصولی مطابق با انتظارات و با کیفیت مطلوب دریافت کنند. پس نیاز است که در خرید محصولات این چنینی منبعی موثق در زمینه قیمت و مشخصات محصول مورد نظر خود داشته باشید. که بدون شک آهن 118 می تواند در این خصوص گزینه مناسب و منبعی معتبر برای شما عزیزان باشد فقط کافیست برای خرید یا به سایت این مجموعه مراجعه کنید و یا با شماره 54473_021 تماس حاصل فرمایید.

مجموعه آهن 118 به واسطه پشتیبانی و حمایت شما و همچنین با استفاده از سابقه کافی و آشنایی کامل به فرآیند فروش، توانسته در جایگاه های اول در زمینه فروش محصولات آهنی با کاربرد های ساختمانی و صنایع گوناگون، قرار گیرد و هر روزه جهت بهبود و بالا بردن دایره خدمت رسانی و امکانات فروش بهتر و همچنین جلب اعتماد بیشتر شما مشتریان گرامی تلاش خود را افزایش داده تا در صنعت ساخت و ساز و بهبود اقتصاد کشور سهمی عظیم را از آن خود کند.

در فرآیند انتخاب، خرید محصول و خدمات مورد نیاز انسان همیشه چندین عامل مهم وجود دارند که تعیین کننده و تاثیر گذار بر تصمیم نهایی هستند. قیمت، کیفیت، سرعت در ارائه خدمات، برخورد و پاسخگویی مناسب و... مسلما از مهم ترین عوامل برای تصمیم گیری و اقدام به خرید برای مشتریان است. در مجموعه آهن 118 برای تمامی این عوامل تلاش هایی بی وقفه در حال انجام است. رضایت مستمر و حداکثری مشتریان تضمین کننده رشد و پیشرفت این مجموعه در بازار امروز است.