بیانیه گروه جهادی راهیان شهادت  برای پیروزی  رئیس جمهور  منتخب به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی مردمی چهل و سومین سال عمر خود را با وجود تمام فراز ها و نشیب ها پشت سر گذاشته و حتی لحظه ایی دست از حرکت به سمت قله ی تعالی بر نداشته است.

جبهه ی جهادی راهیان شهادت به نمایندگی از نسل سوم و چهارم انقلاب خدمت ریاست جمهوری جدید جناب آقای رئیسی اینگونه بیان می دارد: اینک در راستای این انتخابات بزرگ به عنوان سرباز پا در رکاب انقلاب اسلامی انتخاب شده اید در نظر داشته باشید که رای شما در نتیجه حضور پا برهنگان، کم برخوردار ترین و همیشه پا در رکابان انقلاب اسلامی در پای صندوق های رای حاصل شده است.

لذا از شما به عنوان نماینده ی این ملت با توجه به تجربه های طولانی خویش در سطوح مختلف مدیریتی به عنوان یک فرد انقلابی انتظار می رود که با توجه به ضعف مدیریتی سال های اخیر، فراموش کردن اولویت های انقلاب، روی آوردن به ساختارهای غرب گرایانه و فاسد، سیاست زدگی، عدم توجه به آرمان های مبنایی چشم انداز بیست ساله به خصوص در طول هشت ساله اخیر که با نگاه غرب گرایانه و و لیبرال مسلکانه به دست فراموشی سپرده شده است و سبب رکود و توقف بی دلیل نیروها و قوه های اجرایی و حتی در مواردی عقب ماندگی کشور شده است در جهت این ناکارآمدی ها تدبیری بیندیشید و گام های موثری بردارید.

جبهه ی جهادی راهیان شهادت همچنین در ادامه ی صحبت های خود از شما متوقع است تا با نگاهی دقیق، جامع و مطابق با اهداف گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردیده دولتی را برپا نماید که ارکان و مسئولیت های اصلی آن بر عهده ی جوانان جبهه ی جهادی و انقلابی، شجاع، متخصص و مورد اعتماد باشد تا نتیجه ی حاصل از آن سبب رشد و بالندگی فکری، علمی، فرهنگی و اخلاقی جامعه شود و اقتدار ملی کشور را بازگرداند.

جبهه ی جهادی در پایان صحبت های خود از شما خواستار است تا فارغ از همه ی جناح بندی ها و سهم خواهی ها، عدالت خواهی حقیقی و برخورداری یکسان را با کمک و حضور افراد انقلابی و جهادی به مرحله ی اجرا برسانید.

در پایان امید است که با توجه به روی کار آمدن نیروهای انقلابی و تلاش های مجاهدانه ی حضرت عالی زمینه برای ظهور صاحب اصلی این انقلاب فراهم شود.