جراحی زیبایی بینی با دکتر ضیغمی  با بهره گیری از آخرین متدهای عمل بینی و جراحی زیبایی انجام میشود. دکتر ضیغمی متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن و عضو انجمن علمی راینولوژی ایران بورد تخصصی دانشگاه شهید بهشتی و عضو جامعه جراحان گوش ، گلو ، بینی، سر و گردن ایران می باشد. ایشان با 20 سال سابقه و هزاران جراحی منحصر بفرد و موفق در رتبه بهترین جراحان زیبایی بینی ایران قرار دارند. انتخاب جراح از اقدامات مهم پیش از جراحی بینی می باشد. بنابراین با بررسی سوابق و مدارک پزشک مورد نظر می توانید عمل زیبایی موفقی را داشته باشید. لازم است پزشکی را که برای عمل جراحی بینی خود انتخاب می کنید، در زمینه جراحی انواع بینی ها یعنی بینی استخوانی و بینی های گوشتی مهارت و تخصص لازم را داشته باشد. برای بینی های گوشتی و استخوانی جراحی زیبایی بینی با دکتر ضیغمی قابل انجام می باشد.

image_1643185845

جراحی زیبایی بینی

شمار فراوانی از افراد برای زیبا تر شدن چهره خود تصمیم به انجام جراحی زیبایی بینی می گیرند. نتیجه ای که از این روند بدست می آید تمام چهره را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل رسیدن به یک بینی خوش فرم هدف اصلی تمام متقاضیان است. طی عمل زیبایی بینی جراح با برطرف نمودن قوز بینی ، اصلاح فرم نوک بینی ، بزرگی بیش از حد آن ، پهن بودن پره های دماغ و دیگر مشکلاتی که مربوط به ظاهر بینی می شوند ، ساختار ان را تغییر داده و فرم جدیدی برای ان خلق می سازد. جراح با توجه به نوع و مشکلات هر دماغ ، تکنیک مناسبی را اتخاذ می کند تا بهترین نتیجه را بدست آورد.

انتخاب جراح برای عمل زیبایی بینی

 هرچه پزشک و جراح سابقه طولانی تری داشته باشد و عمل های بیشتری را انجام داده باشد ، مهارت و تجربه او بالاتر می رود و می  تواند عمل های موفقی را داشته باشد. بنابراین برای انتخاب جراح به دنبال  متخصص این کار باشید. تکنیک های جراحی به طور مداوم در حال تغییر و پیشرفت می باشد. پزشکی که با آخرین متدها آشنایی داشته باشد و از بهترین روش ها در جراحی بینی استفاده می کند ، می تواند نتایج بهتری را در عمل های جراحی خود خلق کند و میزان رضایت مراجعه کنندگان خود را بالا ببرد.

تکنیک هایی که در جراحی بینی توسط دکتر ضیغمی به کار برده می شود از بهترین و جدید ترین روش های عمل زیبایی بوده و در حین عمل طبق اصل های زیبایی شناسی و در نظر گرفتن تناسب چهره افراد نتایج منحصر بفرد و خارق العاده ای را برای هر فرد به وجود می آورد. یکی دیگر از فاکتورهایی که در انتخاب و شناخت جراح خوب قابل تشخیص است پزشکی است که شنونده خوبی باشد و بتواند شما را به درستی راهنمایی کند.  متخصصی که به صحبت های شما گوش می دهد و هدف شما از جراحی  ، سلیقه و خواسته های شما را در نظر می گیرد. قطعا شما را در رسیدن به نتجه مطلوب می تواند امیدوار کند.  سوالات خود را بدون ترس و یا خجالت از جراح بپرسید و به توصیه ها و نظرات پزشک خود برای داشتن عملی موفق گوش دهید.

هرچه میزان مهارت و تجربه پزشک در حین عمل جراحی بیشتر باشد، بیمار کمتر دچار کبودی و تورم می شود و دوره نقاهت کوتاه تری را سپر کرده و روند بهبودی را سریع تر طی میکند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب بعد از جراحی لازم است مراقبت های قبل و بعد از جراحی بینی را جدی بگیرید و اقدامات لازم را انجام دهید.

image_1643186024

عمل بینی ترمیمی

 ممکن است برخی افراد بعد از عمل جراحی به نتیجه مطلوب نرسیده باشند و یا مشکلاتی در ظاهر بینی  یا حتی تنفس آن ها وجود داشته باشد. این افراد که مجدد برای جراحی بینی اقدام  می کنند، در دسته جراحی بینی ترمیمی قرار می گیرند. ترمیم بینی به نسبت جراحی اولیه دشوارتراست و پیچیدگی هایی را به همراه دارد. زیرا ممکن است در جراحی ثانویه بیشتر بافت های بینی تخریب شده باشد و یا بینی غضروف و ساختار خود را از دست داده باشد. بنابراین در انتخاب جراح برای بینی ترمیمی لازم است دقت کافی را داشته باشید. لازم به ذکر است که بینی های ترمیمی که توسط دکتر ضیغمی انجام می شود تا کنون موجب رضایت بالایی از مراجعه کنندگان شده است.  ممکن است برای ترمیم بینی حتما نیاز به جراحی نداشته باشید و برخی مشکلات با تکنیک  و روش هایی بدون جراحی و با بی حسی قابل درمان باشد البته هرچقدر میزان آسیب و مشکلات بینی بیشتر باشد ، بیمار نیازمند جراحی مجدد بینی می باشد. در عمل بینی های ترمیمی به طور معمول نیاز به غضروف ، برای استحکام و فرم دهی ظاهر بینی می باشد.در صورتیکه هنوز غضروف های اولیه خود را بعد از جراحی اولیه دارید به پزشک خود اطلاع دهید؛ زیرا ممکن است برای ترمیم از غضروف های بافت بینی خودتان استفاده شود.  در مواردی که نیاز به غضروف باشد می توان از غضروف های پشت گوش بهره گرفت و در مواردی که نیاز به غضروف های مستحکم تر و بیشتری باشد از غضروف های دنده بیمار کمک می گیرند. البته در مواردی ممکن است از بانک غضروف استفاده شود و یا از غضروف های مصنوعی و  پروتز در جهت شکل دهی به فرم بینی استفاده شود.  همه این موارد بستگی به بینی فرد و تخصص و مهارت پزشک جراح دارد که با معاینه و بررسی ساختار بینی تا حد زیادی قابل بررسی می باشد.

عمل جراحی بینی به 2 روش باز و بسته صورت می گیرد. جراحی زیبایی بینی با دکتر ضیغمی به روش بسته انجام می شود. عمل جراحی به روش بسته از روش های مدرن جراحی عمل زیبایی بینی می باشد. که مزیت های زیادی نسبت به روش جراحی بینی به روش باز دارد.

مزیت های عمل جراحی زیبایی بینی به روش بسته

کوتاه بودن زمان جراحی نسبت به جراحی باز می باشد. که به این معناست بیمار به  بی حسی کمتری در زمان جراحی نیاز دارد. این امر برای بسیاری از مراجعه کنندگان اهمیت بالایی دارد.

میزان کبودی، تورم  و درد ناشی از جراحی در بیمار کمتر می باشد.

غیرقرینگی در سوراخ های بینی وجود ندارد.

میزان برش و زخم هایی که به وجود می آید کمتر است.

فرآیند بهبودی در بیماران سریع تر می باشد.

در عمل جراحی بسته ،احتمال ضعف و بدحالی در بیمارانی با سنین بالا کمتر می باشد.

جراحی های بینی انجام شده توسط دکتر ضیغمی با تکنیک جدید و روش بسته با کمترین میزان خون ریزی و تورم می باشد. بنابراین مراجعه کننده ها دوره نقاهت کوتاه تری را سپری خواهند کرد.