همه ما می دانیم که نیاز به غذا بعد از هوا و آب مهمترین نیاز انسان و همه موچودات زنده است. اهمیت چگونکی رفع این نیاز اساسی با توجه به پیشرفت علوم تغذیه ایی بیش از پیش شده است. بروز مشکلاتی مانند عدم تناسب اندام و چاقی و یا لاغری ناشی از رفع نادرست نیاز به غذا است. راهکار چیست؟ چگونه می توانیم ارزش غذایی مواد اولیه برای درست کردن غذا را بدانیم؟ چگونه می توانیم به دستور پخت غذاهای سالم دسترسی داشته باشیم؟ ایا حتما باید از یک پزشک تغذیه وقت مشاوره بگیریم؟ یا راه حل ساده تری نیز وجود دارد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه برای هر مشکلی چندین راه حل وجود دارد و قطعا ارزان ترین و سریع ترین راه حل در دنیای وب و اینترنت وجود دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

پیشنهاد ما به آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند اطلاعات خود را نسبت به نحوی بررسی مواد اولیه غذایی و ارزش غذایی انواع غذاهای ایرانی و ملل بالا ببرند این است به سایت  آشپزی پارسی دی مراجعه کنند.

۱۱۱

سایت آموزش آشپزی پارسی دی علاوه بر اینکه از نظر گرافیکی بسیار با سلیقه طراحی شده که این موضوع مهمی برای دسترسی مخاطب به محتوای سایت می باشد. با بهره گرفتن از کادر تخصصی علم تغذیه به روزترین دستاوردهای دانش غذایی  را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد. در ابتدای آموزش طرز تهیه غذاهای ایرانی و فرنگی به بررسی ارزش غذایی آن دستور غذایی می پردازد و در زمان معرفی مواد اولیه برای طرز تهیه هر غذا تمام نکاتی که شما در زمان خرید نیاز دارید تا بدانید را به شما یادآوری می کند. و این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر شما به یکی از مواد اولیه حساسیت دارید و یا علاقه ایی به خوردن آن ندارید بهتر است آن را با چه مواد اولیه دیگری جایگزین کنید.

پارسی دی بخش ویژه ایی را به خواص مواد غذایی اختصاص داده است و خواص و مضرات هر یک از مواد غذایی را به تشریح بررسی کرده است.  

مرجع آموزش آشپزی پارسی دی 4000 دستور پخت انواع غذاهای ایرانی و بین اللملی و همچنین دسر و نوشیدنی را جمع آوری کرده به بررسی ریشه های فرهنگی هر غذا پرداخته است تا مخاطبینی این سایت آشپزی را انتخاب کرده اند از الف تا ی غذای انتخابی خود را کاملا رایگان در اختیار داشته باشند و بدانند که غذایی که امروز قرار است آن را تهیه کنند اصالتا به کدام منطقه جغرافیایی تعلق دارد و دستور اصلی پخت آن غذا چه بوده است.

۱۱۲

وجه تمایز مرجع آموزش آشپزی پارسی دی نسبت به سایر سایت های آموزش آشپزی، دسته بندی شفاف انواع دستورپخت ها است. پارسی دی دارای دسته بندی غذای اصلی و صبحانه همچنین دسته بندی دستور پخت انواع پاستا و پیتزا است. و آنچه که این سایت آموزش آشپزی را تکمیل تر می کند ارائه دسته بندی صبحانه و نوشیدنی است، که هر یک از این دست های کلی به زیرمجموعه های دقیق تری تقسیم می شوند برای مثال در زیرمجموعه نوشیدنی ها انواع شربت ها، نوشیدنی سرد و گرم و آموزش طرز تهیه انواع نوشیدنی های کافی شاپی و کوکتل به تفکیک در اختیار مخاطبان آموزش آشپزی قرار داده شده است.چنین دسته بندیی مخاطب را سریع به آنچه که می خواهد می رساند و از پرسه زنی هاو اتلاف وقت مخاطبین علاقمند به آشپزی جلوگیری می کند.

اما علاوه بر همه آنچه که در باب برتری مرجع آموزش آشپزی پارسی دی بیان شد، می بایستی به این نکته نیز اشاره کنیم که پارسی دی طرفداران آموزش آشپزی را دعوت به همکاری می دهد و به این عزیزان این امکان را می دهد که با ارائه دستور پخت انواع غذاها که تا به امروز به آموزش آنها پرداخته نشده است همکاری خود را با سایت آموزش آشپزی پارسی دی آغاز کنند. عزیزان می توانند درخواست آشنایی با چگونگی آغاز این همکاری را از طریق قسمت ارتباط با ما سایت پیگیری کنند. 

بررسی سایت توسط سلام دنیا