به اطلاعاتی جدید که به چند صورت مختلف در اختیار عموم قرار داده می شود و موفق می شود رضایت و توجه آن هارا جلب نماید اخبار و یا خبر می گویند .

اخبار ورزشی

این اخبار با موضوعات و محتواهای متفاوتی دسته بندی می شوند ، یکی از این دسته بندی ها که جذابیتی همیشگی را به دنبال خود    می کشاند اخبار ورزشی است . خبر های ورزشی به دلیل هیجانی که به همراه دارد ؛ مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است . البته در چند سال اخیر حاشیه زیادی اخبار ورزشی را احاطه کرده است که میتوان آن را یکی از شگرد خبرگذاران برای چند برابر کردن جذابیت خبر و برانگیختن کنجکاوی مخاطبان در این حیطه خبری دانست .

چگونگی دستیابی به اخبار بروز ورزشی

امروزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جایگاه ویژه ای در حوزه خبر رسانی پیدا کرده اند ؛ و بیشتر افراد روزانه از همین طریق به خبرها و وقایع جدید دست پیدا می کنند . البته بسیاری رسانه دیگر هستند که اولویت بیشتری در ساپورت کردن اخبار ورزشی بر عهده دارند . همچون ؛ تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ، مجله ها ، هفته نامه های ورزشی ، کانال های مختص ورزش .

افراد از همه این روش ها که در بالا بیان شد میتوانند به خبر های داغ و به روز ورزش دست پیدا کنند .

یکی از این اخبار ورزشی خبر های جنجالی دنیای فوتبال است که توانسته است ؛ بعد زیادی از این حیطه خبری را به خود اختصاص دهد .

خبر های فوتبالی

این خبر ها نتایج بازی های فوتبال کشور و جهان ، نقل و انتقالات ، رو در رو شدن برخی تیم ها در آینده ، حواشی یک مسابقه ورزشی و غیره و غیره  را تحت پوشش قرار میدهد . خبرهای فوتبالی جزء پرطرفدارترین و جذابترین اخبار ورزشی است و نیز پای ثابت همیشگی در اخبار ورزشی است .

تیم استقلال

تیم استقلال را میتوان یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران دانست که از گذشته تا به حال افتخارات بسیاری آفریده است . زمان تشکیل این تیم تا جایی که به گذشته باز میگردد ؛ که فوتبال در ایران جایگاهی نداشت . در زیر اطلاعاتی راجع به اخبار استقلال آمده است.

تاریخچه باشگاه استقلال ایران

حدودا در سال 1332 چند تن از دوچرخه سواران کشورمان با عنوان قهرمانی در دوچرخه سواری تصمیم بر ایجاد یک مرکز برای گردهمایی و بنیان نهادن یک تشکل صنفی گرفتند که البته از تشکیل این نهاد تصمیم گیری و سازماندهی در رابطه با دوچرخه سواران نام گرفت . در سال 1324 بود این باشگاه وارد مرحله ای جدید از پیشرفت و ترقی شد و نام تیم ( تور ) را به خود اختصاص داد .

 بعد از شکست دوچرخه سواران تیم کارگر باید مورد توجه مسئولین قرار گرفت و پا در عرصه رقابت گذاشت . بعد از گذشت چند ماه به پیشنهاد یکی ازموسسین باشگاه تصمیم گرفته شد که یک تیم فوتبال در کنار تیم دوچرخه سواران گرده هم آیند . با پیوستن چند تن از بازیکنان بنام فوتبال این تیم شکل گرفت و در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد .

با گذشت زمان و فراز و نشیب ها و رقابت هایی که این تیم پشت سر گذاشتند با انتخاب پیراهن و پرچم آبی استقلال پا به دنیای بزگتری در حیطه فوتبال گذاشت و به آن تیم تاج لقب داده شد .

در گذشت زمان و با پیروزی انقلاب اسلامی باشگاه تاج توسط دولت تصرف و باشگاه استقلال وارد دورانی سختی شد  ؛ که با طی مراحلی و شروع دوباره کار با باشگاه ، در ثبت شرکت ها به عنوان موسسه فرهنگی ورزشی استقلال تهران ثبت شد و با سرمایه ابتدایی یک میلیون ریال کار خود را شروع کرد .

تیم استقلال تا به حال افتخارات زیادی را برای هواداران خود چه در کشور و چه در آسیا رقم زده است که کمتر باشگاهی موفق به کسب آن شده است .

چند نمونه از خبر های به روز باشگاه استقلال

  • رخصت مظاهری از فرهاد مجیدی برای برگشتن به تیم
  • استقلال با تجهیزات تیم رضا عنایتی تمرین می کند
  • استقلال به دنبال حریف تدارکاتی جدید
  • مربی ایتالیایی در تمرینات استقلال چه می کند
  • استقلال فردا به مصاف فجر سپاسی میرود
  • پشت پرده اسپانسر مشترک استقلال و پرسپولیس

جمع بندی

تیم استقلال قدمتی قبل از انقلاب را به یدک میکشد که تا به امروز موفق به کسب موفقیت هایی تا به امروز در کشور و آسیا شده است . رخداد های باشگاه استقلال و بازیکنانش جایگاه بخصوصی را در اخبار ورزشی به خودش اختصاص داده است که طرفداران این تیم دنبال کنندگان همیشگی این خبر ها هستند . البته گاهی با سود جویی برخی افراد این اخبار توسط حاشیه ها احاطه می کنند کا جای تاسف دارد برای مثال بازگو کردن مسائل زندگی خصوصی بازیکنان ، بزرگ نشان دادن برخی سوئ تفاهم ها در تیم و ....