به گزارش پارس به نقل از فارس خبرنگاران رسانه‌های ورزشی صبح امروز برای پوشش خبری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مقابل در وزارت ورزش حاضر شدند.

* با توجه به برخی مسائل و شرایط خاصی که امروز در وزارت ورزش حاکم بود مسئولان این وزارتخانه از خبرنگاران خواستند مقابل در وزارت ورزش نمانند.

* مازیار ناظمی روابط عمومی وزارت ورزش با حضور مقابل در وزارت ورزش ضمن عذرخواهی از خبرنگاران عنوان کرد: امروز جلسه معارفه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شده و اخبار آن روی سایت باشگاه استقلال قرار می‌گیرد به همین دلیل از شما خواهش می‌کنم با توجه به شرایطی که وجود دارد محل را ترک کنید و اینجا نمانید.

* پس از گذشت حدود 1 ساعت و 40 دقیقه حسنی‌خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نزد خبرنگاران حاضر شد و از آنان خواست با توجه به شرایط خاصی که امروز وجود دارد خبرنگاران وزارت ورزش را ترک کنند.

وی افزود: تاکنون وزارت ورزش هیچ وقت با حضور خبرنگاران مشکلی نداشته اما با توجه به وضع موجود از شما می‌خواهیم وزارت ورزش را ترک کنید. نصرالله سجادی اعلام کرده امروز فقط جلسه معارفه اعضای هیات مدیره استقلال است و موضوع خاصی مطرح نیست.

*خبرنگاران پس از ممانعت با حضورشان مجبور به ترک وزارت ورزش شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تعدادی از افراد امروز در اعتراض به حضور بانوان در سالن‌های ورزشی در مقابل در وزارت ورزش حاضر شدند و به همین خاطر ماموران زیادی از نیروی انتظامی برای کنترل شرایط مقابل در وزارت ورزش حضور دارند.