به گزارش پارس ،به دنبال تشکیل نخستین نشست هیات مدیره باشگاه استقلال که امروز با حضور امیررضا خادم، مامور واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، کامران صاحب پناه به عنوان رییس و رضا صادق‌ پور به عنوان نایب رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شدند.کامران صاحب پناه با 5 رای در مقابل 4 رای مقداد نجف نژاد، به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

همچنین سید سعیدرضا افجه‌ای به عنوان سخنگوی هیات مدیره استقلال انتخاب شد. منصور پورحیدری گزینه اول سخنگویی باشگاه بود که انصراف داد تا افجه ای به عنوان سخنگو انتخاب شود.

پیش از این در جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه بهرام افشارزاده با 9 رای به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.

نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال صبح امروز در وزارت ورزش در حالی برگزار شد که خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش این جلسه در وزارتخانه حاضر شده بودند اما به نشانه اعتراض به نحوه اطلاع‌رسانی مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اعضای هیأت مدیره مصاحبه نکردند.

خبرنگار شبکه خبر به مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان معترض شد که چرا خبرهای درون جلسه زودتر به یکی از رسانه‌ها داده می‌شود در حالی که خبرنگاران پشت در ایستاده‌اند تا این اخبار را منعکس کنند، ناظمی در واکنش به او گفت: ما اخباری را به کسی نداده‌ایم و آنها خودشان این اخبار را منتشر کرده اند.

منصور پورحیدری در واکنش به اینکه خبر زودتر از موعد مقرر منتشر شده مدعی شد که عکاسان حاضر در جلسه این خبر را منتشر کردند. عکاسان حاضر در جلسه نسبت به اظهارات پورحیدری واکنش منفی نشان داده و با شبکه های تلویزیونی مصاحبه کردند.

بهرام افشارزاده و کامران صاحب‌پناه زمانی که این جو را دیدند سالن را ترک کردند.