قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک ویرا اپوکسی

قبل از هر چیز بهتر است بدانید کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک قادرند الکتریسته را به چاه ارت منتقل کنند. در واقع بر روی این نوع کفپوش ها الکتریسیته ساکن جمع نمی شود. این نوع کفپوش ها یکی از پر مصرف ترین نوع کفپوش های اپوکسی به شمار می آید، به گونه ای که  امروزه از این نوع کفپوش ها که به کفپوش ضد جرقه نیز معروف هستند؛ به طور گسترده ای در مراکز متعددی استفاده می شود. قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک به عوامل و فاکتورهای متعددی همچون متراژ فضا، سطح زیرین، نوع کاربری، برند سازنده، نوسانات بازار ارز، وضعیت فعلی پوشش کف، مواد تشکیل دهنده کفپوش (قیمت رزین کفپوش اپوکسی، قیمت ادتیو و حلال، قیمت هاردنر، قیمت پیگمنت) و ... بستگی دارد.

کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک ویرا اپوکسی در کنار کیفیت بالایی که دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. با خرید از ویرا اپوکسی می توان از دوام و ماندگاری کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک مطمئن بود. در واقع با صرف هزینه ای مناسب می توان کفپوش های با دوام و با کیفیت را خریداری کرد. امروزه برخی مراکز به فروش انواع کفپوش های اپوکسی بی کیفیت اقدام می کنند، از اینرو اعتماد به هر مرکزی جهت خرید کاری اشتباه است. در صورتی که قصد خرید انواع کفپوش های اپوکسی را دارید، پیشنهاد ما به شما عزیزان گروه حرفه ای ویرا اپوکسی است، زیرا این مرکز تمامی کفپوش ها را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه می کند.  هدف اصلی ویرا اپوکسی جلب رضایت مشتریان به بهترین شکل است.

http://file.tesmino.ir/reportage/35493783/image_301cd52620fd006fdd52fce9e127fff11b176821.jpg

قیمت کفپوش اپوکسی به چه عواملی بستگی دارد؟

بهتر است بدانید عوامل و فاکتورهای متعددی تعیین کننده قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک هستند. یکی از این فاکتورهای مهم و تعیین کننده قیمت این نوع کفپوش ها نوع کاربری آن ها است، زیرا کفپوش اپوکسی یکی از رایج ترین نوع کفپوش ها در کاربری های مختلف به شمار می آید. لازم به ذکر است که از کفپوش های اپوکسی در مراکز مختلفی همچون مراکز صنعتی و انبارها، مصارف مسکونی، صنایع داروسازی، صنایع دریایی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی، صنایع غذایی و لبنی، صنایع هوایی و صنایع دریایی استفاده می شود.

متراژ فضای پروژه مورد نیز از دیگر عوامل و فاکتورهای مهم و تعیین کننده قیمت این نوع کفپوش ها به شمار می آید. به هر اندازه که فضای مورد نظر از متراژ بالایی برخوردار باشد، هزینه اجرای این نوع کفپوش ها نیز افزایش می یابد. نوع سطح زیرین کار نیز تأثیر مستقیمی بر روی قیمت نهایی کفپوش های اپوکسی دارد. در صورتی که سطح زیرین دارای آسیب های مکانیکی زیادی باشد، لازم است آن را بازسازی و مسطح کرد، از اینرو این هزینه نیز به قیمت اجرای کفپوش های اپوکسی افزوده می شود.

ضخامت کفپوش نیز از دیگر فاکتورهای موثر و تعیین کننده قیمت کفپوش اپوکسی به شمار می آید. در صورتی که برای اجرای کفپوش ها از مدل هایی با ضخامت بیشتر استفاده شود، قیمت نهایی کفپوش های اپوکسی نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد. از آنجا که کفپوش های اپوکسی با استفاده از نیروی انسانی اجرا می شوند، نیروی انسانی و عوامل اجرایی دارای تأثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی انواع کفپوش ها هستند. مقدار مصرف کفپوش های اپوکسی، ماشین آلات مورد استفاده و کیفیت کفپوش ها از دیگر عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت این محصول کاربردی به شمار می آیند. لازم به ذکر است که قیمت تمام شده کفپوش های اپوکسی به دلیل نصب سریع و آسان نسبت به دیگر کفپوش ها بسیار مناسب تر است.

http://file.tesmino.ir/reportage/35493783/image_9c1818665793115b9b5d048b78d048232589e4cc.jpg

برای دریافت لیست هزینه اپوکسی آنتی استاتیک با ویرا تماس بگیرید

ویرا اپوکسی یکی از برترین و بهترین مراکز فروش انواع کفپوش های اپوکسی به شمار می آید. با خرید از این مرکز معتبر و نام آشنا دغدغه ای در رابطه با قیمت انواع کفپوش های اپوکسی نخواهید داشت، چرا که تنها با تماس با ویرا اپوکسی به راحتی می توانید از قیمت انواع کفپوش های اپوکسی مطلع شوید. در واقع با اطلاع از قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک به راحتی و به درستی می توانید محصول متناسب با فضای مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین کارشناسان ویرا اپوکسی با دانش و تخصص خود می توانند شما را در زمینه خرید انواع کفپوش های اپوکسی به بهترین شکل راهنمایی کنند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35493783/image_f2626e07e2ec2790be2b91410a3e8b9bfa54f846.jpg

اجرای کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک بسیار تخصصی است!

بهتر است بدانید علاوه بر خرید کفپوش های اپوکسی با کیفیت، نحوه اجرای آن ها نیز تأثیر بسیار زیادی در نتیجه نهایی کار خواهد داشت. اجرای این نوع کفپوش ها کار هر کسی نیست و به دانش و تخصص لازم در این زمینه نیاز دارد. به نوعی می توان گفت اجرای این کفپوش ها کاملا تخصصی است. با انتخاب ویرا اپوکسی جای هیچ گونه نگرانی برای مشتریان وجود ندارد، زیرا این گروه حرفه ای و نام آشنا از متخصصان و کارشناسان کار بلد و مجرب جهت اجرای انواع کفپوش ها بهره می برد. متخصصان ویرا اپوکسی با دقت و توجه خاصی سطح را برای اجرای کفپوش آماده می کنند.

http://file.tesmino.ir/reportage/35493783/image_27ec26fd63f02bace29fa7df7ec6a6fccfaf3dc7.jpg

تفاوت میان قیمت کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک و اپوکسی معمولی

امروزه انواع مختلفی از کفپوش های اپوکسی تولید و به بازار عرضه می شوند. در واقع قیمت هر کدام از این انواع مختلف به دلیل برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های خاص متفاوت است. کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک به دلیل داشتن ویژگی ها و برتری های خاص، از قیمت بالاتری نسبت به کفپوش های معمولی برخوردار هستند. هر چند این کفپوش ها در مقایسه با کفپوش های معمولی گران تر می باشند اما طول عمر و نگهداری آن ها آسان تر و بیشتر است. با مراجعه به ویرا اپوکسی آسوده خیال خواهید بود که کفپوش های اپوکسی آنتی استاتیک را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری می کنید. این نوع کفپوش ها را به دلیل قابلیت های خاص به راحتی می توان در مراکز حساس استفاده کرد.