با استفاده از تجهیزات مدرن نظافت صنعتی امروزه انجام امور نظافتی با کیفیت بالاتری امکان پذیر گردیده است. در این راستا شیوه های سنتی و قدیمی نظافت جای خود را به سرعت با این تجهیزات عوض نموده و در بسیاری از مکان ها از انواع مختلفی از تجهیزات نظافت صنعتی با هدف سهولت در امر نظافت استفاده می شود. دو مورد از کارآمدترین تجهیزات نظافت صنعتی، ماشین اسکرابر و دستگاه واترجت صنعتی می باشد. این دستگاه ها به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر به فرد و توان نظافتی بالا دارای محبوبیت بسیاری بوده و لذا اغلب افراد اقدام به تهیه این دستگا های موثر و کارآمد می نمایند. اما در این میان با وجود تمامی مزایای خیره کننده این تجهیزات آنچه افراد را دچار تردید در خرید می کند، قیمت تجهیزات نظافت است. عواملی مختلفی می توانند بر قیمت اسکرابر و واترجت صنعتی نقش داشته باشند.

 

شرکت شریف صنعت پارسا یکی از مهمترین و فعال ترین شرکت ها در حوزه نظافت صنعتی می باشد. شرکت شریف صنعت با سال ها تجربه ارائه دهنده انواع دستگاه نظافت صنعتی برای محیط ها و صنایع مختلف می باشد. جهت آشنایی با محصولات مختلف می توانید از سایت شریف صنعت بازدید نمایید و جهت ارتباط با کارشناسان به منظور دریافت راهکارهای نظافتی می توانید با شماره زیر تماس فرمایید.

سایت شریف صنعت پارسا: https://www.sharifsanat.com/

شماره تماس: 45473000-021

l1

 

شستشوی حرفه ای سطح زمین با زمینشوی صنعتی

 

دستگاه زمین شوی صنعتی وسیله ای کاملا مکانیزه به منظور شستشوی سطوح کف در محیط های مختلف می باشد. این دستگاه در مدل دستی گزینه مناسبی برای معابر باریک و متراکم، راهروهای کم عرض، محیط های با موانع بالا و یا تردد زیاد است. نیروی محرکه این دستگاه ها یا به صورت دستی اعمال می شود و یا از طریق موتورهای حرکتی تعبیه شده در آنها ایجاد می گردد. اسکرابر دستی که با استفاده از جریان برق عمل می کند از نیروی الکتریسیته ای که به وسیله ی باتری و یا از طریق پریز برق تامین می شود، حرکت می نماید. این نوع از اسکرابر ها با توجه به اندازه و ابعاد دارای یک یا دو برس هستند. به کارگیری و راه اندازی آنها بسیار ساده است و به منظور افزایش طول عمر مفید دستگاه ها، توصیه می شود به طور پیوسته اقدامات بازبینی و سرویس دوره ای در اولویت قرار گیرد، زیرا در این حالت هر ایراد فنی جزیی شناسایی شده و در اسرع وقت برطرف می گردد.

 

l2

 

شستشوی سطوح کف در محیط های وسیع با اسکرابر خودروئی

 

از مهمترین ویژگی اسکرابر سرنشین دار می توان به استفاده آسان اشاره کرد. این دستگاه قادر است در زمانی کوتاه مساحت بالایی را تحت نظافت قرار دهد مسئله ای که در شستشو سطوح کف به شیوه  سنتی ممکن نیست. از جمله اصلی ترین تفاوت های زمین شوی دستی و خودرویی، ابعاد بزرگتر دستگاه سرنشین دار می باشد. در عین حال که استفاده از اسکرابر دستی در محیط های با محدودیت فضا و موانع مختلف، می تواند انتخاب مناسب تری باشد اما در بسیاری از مکان ها از جمله فرودگاه ها، رستوران ها و سایر مکان های عمومی اسکرابر سرنشین دار می تواند کارایی بهتری از خود نشان دهد.

 

توجه به برخی نکات می تواند در خرید و قیمت اسکرابر نقش مهمی داشته باشد. برخی از این موارد عبارتند از:

  • تجهیز و یا عدم تجهیز دستگاه به موتور جلوبرنده
  • ظرفیت مخزن آب
  • نوع منبع تغذیه (شارژی و کابلی)
  • ابعاد دستگاه
  • مانورپذیری و قابلیت هدایت آسان

 

l3

 

واترجت صنعتی و شویندگی پرفشار

 

دو پارامتر اصلی فشار و دبی در دستگاه های واترجت صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشند که این دو عامل مستقیما کیفیت و سرعت انجام امور نظافتی و قیمت واترجت صنعتی را تحت تاثیر قرار می دهند. فشار آب در این تجهیزات با واحد بار و دبی یا میزان جریان آب بر حسب لیتر در دقیقه می باشد. هر چه دبی آب بیشتر باشد، توان نظافتی دستگاه نیز افزایش یافته و در نتیجه سرعت انجام نظافت نیز بیشتر می شود. از طرفی با افزایش فشار آب آلودگی های سخت تری از سطوح قابل حذف بوده و لذا کیفیت انجام نظافت نیز افزایش می یابد. علاوه بر این درجه حرارت نیز از عوامل مهم دیگر به شمار می آید. آب گرم در مقایسه با آب سرد از توان پاک کنندگی بالاتری برخوردار است و لذا شستشوی جرم های سخت و آلاینده های روغنی با آب گرم با کیفیت بالاتری صورت می پذیرد. در این صورت اگر محیط کاری به گونه ای است که سطح آن پوشیده از آلاینده های روغنی و جرم می باشد استفاده از واترجت صنعتی آب گرم پیشنهاد متناسب تری است. در ساختار این گروه واترجت ها جهت افزایش دمای آب از نوعی سیستم گرمکن استفاده شده است. قیمت کارواش صنعتی آب گرم در مقایسه با آب سرد بالاتر می باشد.