میل جنسی از امیالی است که از وضعیت روانی، سطح تغذیه، افزایش سن و سلامت عمومی سریعاً تأثیر می‌پذیرد؛ بر این اساس کسالت، خستگی و افسردگی از عواملی هستند که باعث کاهش میل جنسی در خانم‌ها و آقایان می‌شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مکمل های افزایش قوای جنسی مردان را بشناسیم.

نقش داروهای تقویت میل جنسی در بهبود عملکرد زندگی زناشویی

رابطه جنسی از ارکان زندگی زناشویی به حساب می‌آید. اگر این رابطه مکدر شود، در رضایت از زندگی زوجین تاثیر چشمگیری می‌گذارد. راه درمان چیست؟ مکمل‌ها داروهایی هستند که در بعضی موارد، برای غلبه بر این وضعیت می‌تواند مؤثر باشد و میل جنسی افراد را افزایش دهد. بیشترین توجه در مکمل‌ها خصوصاً بهترین مکمل‌های جنسی، بر مردان متمرکز است. باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که مکمل تقویتی برای مردان، لزوماً برای زنان تأثیربخش نیست. مکمل‌های جنسی و گیاهان دارویی برای هر دو جنس وجود دارد.

در انتخاب نوع مکمل جنسی باید دقت بسیاری صورت بگیرد. برای انتخاب و خرید بهترین مکمل جنسی لازم است ابتدا مشکل و عارضه در دو فرد شناسایی شود. ازجمله بهترین مکمل‌های جنسی برای آقایان و خانم‌ها، ماکا، ال آرژنین، آهن، آفرودیت، خارخاسک و جنسینگ است. بهتر است برای انتخاب بهترین مکمل تقویتی برای مردان با پزشک مشورت صورت بگیرد.

۲

خرید مکمل از داروخانه به دلایل مختلفی صورت می‌گیرد. مکمل‌های مخصوص مردان موجود در بازار، اغلب بر مشکل نعوظ آلت مردان تمرکز دارند؛ که به دلایل پزشکی بسیاری ممکن است ایجاد شود. مصرف برخی داروهای ضد فشارخون یا ضدافسردگی ازجمله مواردی است که می‌تواند افراد را درگیر این مشکل کند.

بهترین مکمل تقویتی برای مردان

بر اساس تحقیقات انجام‌شده، 68.3 درصد مردان نگران اندازه آلت تناسلی و عملکرد جنسی خود هستند. طبق همین تحقیقات، زنان ترجیح می‌دهند اندازه آلت تناسلی شریک جنسی‌شان بالاتر از حد متوسط ​​باشد. بر همین اساس، مردان زیادی متقاضی قرص‌های تقویت جنسی هستند؛ اما نکته مهم این است که بدانیم باوجود تعداد زیاد مکمل‌ها کدام‌یک از آن‌ها بهتر کار می‌کنند؟

کار مکمل‌های قوای جنسی، بهبود جریان خون‌رسانی به آلت تناسلی است. مکمل تقویت قوای جنسی آقایان مکمل‌های طبیعی هستند؛ مکمل‌های مخصوص آقایان در بهبود عملکرد نعوظ و افزایش میل جنسی در مردان تأثیرگذار هستند. بهترین مکمل‌های تقویتی برای مردان، مزایای دیگری نیز دارد که شامل افزایش لذت جنسی، بهبود عملکرد جنسی در مردان و... است.

مطالعه‌ای بر روی 17 مورد از پرفروش‌ترین و بهترین مکمل های جنسی و بهترین مکمل تقویتی برای مردان در داروخانه آنلاین و داروخانه‌های غیر آنلاین، بر اساس ترکیبات، اثربخشی، ویژگی تقویت‌کنندگی و حتی قیمت میزان اثربخشی آن‌ها مشخص شد. در مواردی نیز برخی از این مکمل‌های افزایش میل جنسی ممکن است حاوی ناخالصی‌های بالقوه خطرناک باشند که در صورت مصرف می‌توانند تا حدودی خطرآفرین باشند. بر این اساس مهم است مکمل تقویتی برای مردان که برای تقویت نعوذ تهیه می‌شود از برندهای معتبر خریداری شود. مکانیسم فیزیولوژیک نعوظ شامل آزاد شدن نیتریک اکساید است. در پی واکنش‌های شیمیایی، اتساع عروق و گردش خون بالا موجب بهبود نعوظ می‌شود.

بدن انسان، برای تولید مثل، نگهداری، رشد و تنظیم فرآیندهای طبیعی به مواد مغذی نیاز دارد. مصرف سیزده ویتامین و حداقل ۱۶ ماده معدنی برای حفظ سلامتی ما ضروری است. بسیاری از ویتامین‌ها به واکنش‌های آنزیمی در بدن کمک کرده یا به‌عنوان مولکول‌های سیگنالینگ یا عناصر ساختاری عمل می‌کنند. آن‌ها همچنین ممکن است حاوی مواد دیگری مانند فیبر، اسیدهای آمینه و اسیدهای چرب باشند.

مکمل‌های غذایی ممکن است در فروشگاه‌های نامعتبر و عموماً غیرقانونی نیز عرضه شود اما همیشه به یاد داشته باشید تنها مکان مناسب جهت خرید مکمل غذایی داروخانه‌ها و داروخانه آنلاین است؛ که زیر نظر دکتر داروساز صورت می‌گیرد. اکثر مکمل‌های غذایی موجود در بازار به‌صورت OTC در داروخانه‌ها عرضه می‌شود؛ یعنی بدون نیاز به نسخه پزشک می‌توانید آن را تهیه نمایید. این به این معنی نیست هیچ نظارتی بر روی آن وجود ندارد، داروخانه و مسئول فنی بر روش مصرف و هشدارهای لازم در حین مصرف نظارت می‌کنند.  

مکمل افزایش میل جنسی

بهبود قوای جنسی از جنبه‌های مختلفی مهم است. میزان میل جنسی در همه سنین و همه مواقع به یک‌شکل نیست و این کاملاً طبیعی است؛ علاوه بر رضایت جنسی مرد در روابط زناشویی، به یک بارداری سالم نیز کمک می‌کند. برای اینکه یک مرد قدرت باروری مناسبی داشته باشد، عوامل مختلفی ازجمله سطح هورمون‌ها، تعداد اسپرم‌ها و سرعت حرکت آن‌ها دخیل است. تمامی این عوامل با کمک مکمل افزایش میل جنسی می‌تواند نتیجه مطلوب‌تری داشته باشد.

استرس می‌تواند در کاهش میل جنسی تأثیر گذاشته، نعوظ را دچار اختلال کند و ارگاسم را به تأخیر بیندازد. ورزش یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش استرس است. عادات بدی همچون سیگار کشیدن و مصرف الکل را برای همیشه کنار بگذارید. خود را در معرض نور خورشید قرار دهید زیرا آفتاب تولید ملاتونین را در بدن شما متوقف کرده و میل جنسی را بیدار نگه می‌دارد. نکته‌ای که باید موردتوجه قرار بگیرد این است که اگر میل جنسی به مدت طولانی کاهش یابد، مشکلاتی را به وجود می‌آورد و باید به فکر درمان آن بود. برخی از دلایل کاهش میل جنسی شامل، مقدار تستسترون پایین، استفاده از داروهایی مثل داروهای شیمی‌درمانی، سندرم پای بی‌قرار، افسردگی، بیماری‌های مزمن، اختلالات خواب، افزایش سن، اضطراب، مشکل در اعتمادبه‌نفس، کم‌تحرکی یا انجام ورزش‌های بسیار سنگین، استفاده از الکل و مواد مخدر است. درواقع باید گفت که درمان کاهش میل جنسی به علت بروز آن بستگی دارد. داشتن یک سبک زندگی سالم، خواب کافی، مدیریت استرس و داشتن رژیم غذایی سالم در بهبود ناتوانی جنسی و همچنین تقویت قوای جنسی می‌تواند بسیار مؤثر باشد. همچنین یک‌راه دیگر استفاده از مکمل‌های افزایش میل جنسی است.

۳

خرید مکمل اصل از داروخانه‌های آنلاین، این امکان را فراهم می‌آورد که فرد به‌عنوان کاربر بدون نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه بتواند از طریق داروخانه آنلاین در مورد بهترین مکمل جنسی مشاوره بگیرد و مکمل افزایش میل جنسی موردنظر را انتخاب کند. در این زمینه اگر فرد، قرص‌های محرک فوری مردان را که در داروخانه آنلاین توزیع می‌شوند تهیه کند، مسلماً دچار عوارض جانبی نخواهد شد.