شهر مشهد که پهناورترین شهر ایران پس از تهران می­باشد، در شرق کشور میزبان گردشگران داخلی و خارجی مختلفی است. افرادی که از طریق خرید بلیط هواپیما لحظه آخری یا قطار و اتوبوس و یا حتی با اتومبیل شخصی­شان به این شهر سفر می­کنند، با جاذبه­های گردشگری مختلفی در این شهر مواجه هستند. شهر مشهد هم مورد توجه کسانی است که قصدشان از سفر، عبادت و زیارت می­باشد و هم مناسب کسانی است که قصد سفر تفریحی و بازدید از اماکن مختلف گردشگری این شهر را دارند. البته توجه به رستوران­هایی که قرار است در طول اقامت­تان در شهر مشهد، در آنجا غذا میل کنید نیز خالی از لطف نیست، خصوصا اگر قصد دارید غذاهای کبابی یا شیشلیک نوش جان کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا چند رستوران خوب و باکیفیت شهر مشهد را به شما معرفی کنیم.

1

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری که یکی از قدیمی­ترین رستوران­های این شهر است و قدمت آن به بیش از صد سال پیش بازمی­گردد، به تنوع کباب­ها و البته شیشلیک لذیذش معروف است. فضای سنتی این رستوران و همچنین سرویس دهی عالی و کیفیت بالای غذای معین درباری، این رستوران را به یکی از جاذبه­های مورد علاقه افرادی که عاشق غذا و کباب هستند، تبدیل کرده است.

رستوران پسران کریم مشهد

رستوران پسران کریم که در سال ۱۳۵۹ در خیابان طالقانی مشهد افتتاح شد، قطعا یکی از توصیه­های اصلی ساکنین مشهد به افرادی که قصد دارند تجربه غذا خوردن در یک رستوران خوب در شهر مشهد را تجربه کنند، خواهد بود. این رستوران که به چلو ماهیچه­هایش معروف است و معمولا در روزهای شلوغ، این غذا خیلی زود تمام می­شود، انواع غذاهای گوشتی و کبابی را با کیفیت بسیار بالایی به مشتریان ارائه می­دهد.

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز یکی از معروف­ترین رستوران­های مشهد است که در منطقه شاندیز و در سال ۱۳۶۲ تاسیس شده است. این رستوران علاوه بر فضای سنتی، یک بخش VIP‌ و فضای باز نیز دارد. اگر عاشق کباب هستید و دوست دارید شیشلیک لذیذی را امتحان کنید، قطعا ارم شاندیز یکی از بهترین شیشلیک­های زندگی­تان را برای شما آماده خواهد کرد.

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت در یکی از قدیمی­ترین بناهای تاریخی مشهد به نام مجموعه بابا قدرت که مربوط به دوران قاجار است، ساخته شده است. این مجموعه شامل یک رستوران سنتی، چایخانه سنتی و یک بازارچه قدیمی می­باشد. کباب­ها و ماهیچه این رستوران بسیار معروف می­باشد و با توجه به اینکه از این رستوران تا حرم امام رضا (ع) فاصله زیادی وجود ندارد، توصیه می­شود که قبل یا بعد زیارت از حرم، حتما چلوکباب­های این رستوران را امتحان کنید.

خرید بلیط هواپیما تهران مشهد

اگر قصد داشتید سفر کاری، زیارتی یا تفریحی از تهران به شهر مشهد داشته باشید، می­توانید به راحتی بلیط هواپیما تهران مشهد را از سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ تهیه کرده و به شهر مشهد سفر کنید. سعی کنید در مشهد، حداقل یکی از رستوران­هایی که معرفی کردیم را امتحان کنید و برای بازگشت به تهران با خرید بلیط هواپیما مشهد تهران و پرداخت آنلاین هزینه آن در سایت اسنپ تریپ، به محل زندگی­تان برگردید.