تور مشهد را می توان از محبوب ترین تور های کشور ایران دانست که اغلب مردم ایران علاقه مند به سفر با این نوع تور می باشند. از این رو از مبادی مختلف تور با مقصد مشهد ایجاد شده است تا مردم بتوانند برای زیارت حرم مطهر رضوی به شهر مقدس مشهد سفر کنند.

تور مشهد ارزان از مبادی مختلف و آشنایی با اصلی ترین مبادی موضوعی حائز اهمیت می باشد که می بایستی برای سفر به آن توجه داشت. اگر قصد سفر به مشهد از شهر یا شهرستان خود را دارید، قبل سفر خواندن مطالبی درباره تور های مختلف و هتل های متعدد مانند هتل نسیم مشهد می تواند کمک بسزایی به شما عزیزان کند.

توضیحی درباره چند مبدا اصلی تور مشهد

تور مشهد در اکثر شهر ها و شهرستان های کشور ایجاد شده است و امروزه به راحتی می توان بدون هیچگونه مشکلی به این شهر سفر کرد. اما با این حال چند مبدا اصلی وجود دارد که به عنوان مبادی اصلی تور به مقصد مشهد شناخته می شوند.

v1

تور مشهد از مبادی مختلف برای زیارت امام رضا (ع)

از جمله مبادی اصلی تور مشهد می توان به کلان شهر های بزرگ مانند تهران، اصفهان و شیراز اشاره نمود. البته جزیره کیش نیز به عنوان یک مقصد گردشگری پر رونق در ایران، از مبادی اصلی تور به مقصد مشهد محسوب می شود. برای آشنا شدن با این مبادی و چگونگی سفر با تور تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

تور مشهد از تهران، مهم ترین مبدا از نظر گردشگران

تو مشهد از مبدا تهران را می توان به عنوان مهم ترین تور به مقصد مشهد دانست که برای گردشگران مخصوصاً گردشگران خارجی اهمیت بسیار بالایی دارد. اغلب افراد در سفر های خارجی ابتدا به پایخت ایران سفر می کنند و پس از آن تصمیم به زیارت بارگاه رضوی را می گیرند.

تور مشهد به صورت مختلفی از مبدا تهران ایجاد شده است که با توجه به بودجه و انتخاب مسافران قابل انجام خواهد بود. از این رو شما می توانید با انتخاب هتل مناسب و پرواز ایده آل خود، از هزینه های سفر خود بکاهید و صرفا یک سفر زیارتی را انجام دهید.

v2

تور مشهد از تهران، مبدا اصلی به مقصد مشهد

تور مشهد از اصفهان و استقبال چشم گیر

همانطور که می دانید اصفهان یکی از سه شهر بزرگ ایران است که به عنوان کلان شهر پس از تهران و مشهد شناخته می شود. از این رو سالانه شاهد استقبال بسیار شهروندان عزیز اصفهانی و توریست های خارجی از این مبدا به مشهد می باشیم.

تور مشهد از اصفهان علاقه مندان بسیاری دارد که عاشقانه، زیارت از بارگاه رضوی را در سر می پرورانند. با توجه به همین موضوع، تور های متعددی به مقصد مشهد از این استان و شهر دوست داشتنی ایجاد شده است تا در صورت سفر شهروندان محدودیتی برای آن ها وجود نداشته باشد. خلق و خوی متفاوت اصفهانی های عزیز نیز سبب شده تا تور هایی با قیمت مناسب و ارزان برای آنان در اولویت باشد.

تور مشهد از شیراز، یکی دیگر از مبادی اصلی

تور مشهد از شیراز را می توان یکی دیگر از مبادی اصلی به مقصد مشهد دانست که سالانه با استقبال بسیار گردشگران از این تور مواجه هستیم. فرودگاه دستغیب شیراز یکی از بزرگترین و مجهز ترین فرودگاه های موجود در کشور است که پرواز های متعددی از مبدا شیراز به مقاصد مختلف از آن صورت می گیرد.

v3

شیراز از دیگر مبادی تور به مقصد مشهد

بیشتر بدانید : تور مشهد را با قیمت مناسب بخریم

فرودگاه شهید دستغیب با تجهیزات پیشرفته و پرواز های متفاوت به همراه امنیت و ... در شهر شیراز سبب شده افراد گاهی از شهرستان های کوچک، مبدا شیراز را برای سفر خود انتخاب کنند. اگر قصد سفر به مشهد را دارید می توانید به راحتی با قیمت های متفاوت و تور دلخواه خود زیارت را به بهترین شکل سپری نمایید.

تور مشهد از کیش، مبدا حائز اهمیت در جنوب ایران

همانطور که می دانید کیش تنها جزیره ای کوچک در جنوب ایران می باشد که امروزه به یکی از مهم ترین و دوست داشتنی ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است. اگرچه این جزیره کوچک می باشد اما به دلیل رفت و آمد بسیار گردشگران دارای فرودگاه بزرگ و مجهز است که تمامی پرواز ها به مقاصد در آن انجام می شود.

برای رزرو تور مشهد می توان از مبادی دیگر اقدام نمود؟

مبادی ذکر شده برای رزرو تور مشهد تنها مبادی اصلی می باشند که ایجاد تور های مختلف از آن ها با تنوع بالا در قیمت و نوع صورت می گیرد. با این حال مبادی دیگری از شهرهای مختلف مانند یزد، کرمان و ... برای سفر به شهر مقدس مشهد وجود دارد که امکان زیارت به صورت مستقیم را برای زائرین فراهم می کنند.

برای رزرو تور مشهد از مبدا های متفاوت می توانید از سایت معتبر پرشین هتل اقدام نمایید. این سایت به عنوان رزرواسیون تمامی هتل ها و پرواز های کشور با بیش از 30 سال سابقه در امر هتلداری و رزرو هتل می تواند بهترین سفر را برای شما عزیزان رقم زند. برای مشورت با کارشناسان حرفه ای کافی است با شماره تلفن های 05131896 و یا 05138095 تماس حاصل فرمایید.