اثاث کشی منازل و جابه‌جایی‌های ادارات و شرکت‌ها جزئی جدانشدنی از زندگی همه ما هستند. در نتیجه، با درنظر گرفتن تمامی جهات، لزوم وجود یک سیستم حمل بار قدرتمند و کاربلد بیش از پیش احساس می‌شود. یک شرکت باربری و حمل بار مطمئن و متخصص که بتواند نیازهای ما در این زمینه را به بهترین شکل برطرف نماید، از ضروریات پیشرفت و جذب مشتری در بازار است.

اطمینان از سلامت مرسولات، استفاده از کادر باتجربه درکنار وسایل نقلیه تخصصی و ارائه خدمات ویژه، سه ضلع طلایی باربری موفق هستند. تعهد و اطمینان در کار، از همان لحظه ثبت سفارش و دریافت مرسوله تا زمان تحویل نیز امری ضروری است. در همین راستا، شرکت باربری و حمل بار ایرانکس، با بیش از 15 سال تجربه، جایگاه ارزشمندی در این حوزه به دست آورده است. جایگاهی که حاصل  رعایت موازین حرفه‌ای و به‌کارگیری بهترین تجهیزات و نیروی کار، طی سالیان متمادی است.

 

باربری درون شهری، شهر در دستان شما!

جابه‌جایی انواع کالا به صورت درون شهری، یکی از خدمات پایه و رایج شرکت‌های باربری محسوب می‌شود. حمل بار با نیسان و وانت بار در تهران از جمله سرویس‌های مناسب در این خصوص به شمار می‌رود. بسته به نوع بار، بهره‌گیری از سرویس‌های ویژه همچون نیسان یخچالدار و کامیونت نیز می‌تواند در برنامه  کار شرکت قرار گیرد. ایرانکس، با تهیه بهترین وسایل نقلیه درو‌ن‌شهری همچون نیسان و وانت‌بار در تهران به‌خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان ارجمند بوده است.

باربری بین شهری، نزدیک‌تر از همیشه!

جابه‌جایی و انتقال بار به صورت بین شهری نیز از دیگر خدمات یک شرکت باربری مجهز و مطمئن است. امروزه، با توسعه فعالیت‌های اقتصادی کوچک تا بزرگ، دیگر محدودیتی در انتقال بار وجود ندارد. این کار به آسانی و با تکیه بر شرکتی مطمئن، توانمند و باسابقه قابل انجام است. در نتیجه با خیالی آسوده می‌توان محصولات و تولیدات خود را به جای جای کشور ارسال نمود. باربری و حمل بار بین شهری تهران از دیگر خدمات منحصربه‌فرد ایرانکس است. در همین راستا و در جهت آسودگی خاطر مشتریان گرامی، ایرانکس اقدام به ارائه بیمه نامه معتبر رایگان نموده است.

باربری شهرستان‌ها و اساساً باربری بین‌شهری وابسته به نوع و حساسیت بار، به کمک کامیون، تریلی و نیسان صورت می‌گیرد. وجود وسایل نقلیه مجهز و متنوع سبب خواهد شد، انتقال بار به صورت تخصصی و ویژه انجام شود. بدون شک، سلامت رسیدن کالا با همان کیفیت اولیه، اولویت اعتبار و اطمینان شرکت است. ایرانکس با بهره‌گیری از انواع تریلی کفی، لبه‌دار، چادری و یخچالدار سلامت و اطمینان از باربری را برای مشتریان به ارمغان آورده است. همکاری با شرکت‌های معتبری چون ایران‌خودرو، شهرداری تهران، افق کوروش و ایرانسل نیز مؤید این موضوع است.

تنوع مسیر حمل‌ونقل

شرکت‌های حمل‌ونقلی که در تهران کار می‌کنند معمولاً به مقاصد مختلفی بار ارسال می‌کنند ولی بسته به نوع فعالیت و سابقه‌ای که دارند در برخی شهرستان‌ها فعالیت بیشتری دارند. مثلاً یک شرکت ممکن است تعداد ماشین‌هایی که در مسیر باربری تهران به اصفهان و یا باربری شیراز به تهران و بالعکس می‌فرستد، بیشتر باشد. با توجه به هزینه حمل رفت و برگشت کالا در مسیر، گاهی اوقات هزینه ماشین‌های برگشتی را می‌توان کمتر محاسبه نمود. از این جهت گستردگی فعالیت یک شرکت باربری می‌تواند در بلندمدت هزینه‌های شرکت تولیدی را به طرق مختلف کاهش دهد. شرکت ایرانکس در مسیر‌های زیر به‌صورت تخصصی عمل می‌کند و امکان پیشنهادهای مقرون‌به‌صرفه‌ای را به مشتریان خواهد داشت:

  • مسیر باربری تهران به کرج
  • مسیر باربری کرج به تهران
  • مسیر باربری تهران به اصفهان
  • مسیر باربری اصفهان به تهران
  • مسیر باربری تهران به شیراز
  • مسیر باربری شیراز به تهران

بدیهی است که دسترسی وسیعی به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و همچنین شهرک‌های صنعتی اطراف اصفهان، کرج و شیراز وجود خواهد داشت.

 

برای کسب اطلاع از نحوه ارائه خدمات باربری و اتوبار در تهران به لینک زیر مراجعه کنید:

https://iranexco.com/لیست-باربری-های-تهران/

 

تجربه در انتخاب ترکیب مناسب باربری بین شهری

یک شرکت باربری بین شهری باید بتواند ترکیب مناسبی را برای حمل کالا و باربری از تهران به شهرستان و یا بالعکس انتخاب کند، به نحوی که هزینه‌های حمل‌ونقل شرکت حمل‌کننده به حداقل برسد و یا بسته به تقاضای مشتریان تحویل به موقع کالا (که در برخی موارد مهمتر از هزینه حمل است) تضمین شود. یک شرکت باربری بین شهری باید بتواند نکات زیر را به صورتی بهینه رعایت کند و در مجموع رضایت خاطر مشتریان را در فرایند حمل بار تهران به شهرستان یا بالعکس فراهم کند:

 

  • وجود فضای خالی در ماشین حمل‌کننده می‌تواند یکی از عوامل اصلی ایجاد خسارت به بار و همچنین افزایش هزینه حمل باشد. معمولاً شرکت‌های فاقد تجربه و تجهیزات به این نکته مهم توجه نمی‌کنند و خساراتی را به مشتریان تحمیل می‌کنند.
  • سرعت تحویل نیز از عوامل مهم دیگر است. معمولاً برای تسریع در سرعت حمل می‌توان از ماشین‌های کوچک‌تر یا تقسیم بار بین چند ماشین استفاده کرد. به‌کارگیری این روش‌ها نیز منوط به داشتن امکانات لازم و یک شبکه ارتباطی گسترده با رانندگان است.
  • توجه ممنوعیت‌های تردد که در برخی مسیرها و برای برخی از ماشین‌ها وضع می‌شود. نداشتن اطلاعات در این باره می‌تواند شرکت حمل‌کننده را دچار دردسر و تأخیر در تحویل کند.
  • انتخاب سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین مسیر‌ها

 

شرکت باربری ایرانکس، با تجربه و اطلاعات کامل در زمینه باربری انواع کالاها و محصولات و همچنین داشتن شبکه ارتباطی گسترده با رانندگان مسیرهای مختلف جهت باربری تهران به کرج، باربری کرج به تهران، باربری میان شهرک‌های صنعتی اطراف تهران و حومه، و همچنین باربری و حمل بار اصفهان، باربری شیراز ، می‌تواند ترکیب مناسبی را برای حمل بار تهران به شهرستان به مشتریان پیشنهاد دهد.

 

برای کسب اطلاع از  خدمات باربری کرج و هزینه‌ها به لینک زیر مراجعه کنید:

https://iranexco.com/باربری-کرج-به-شهرستان-لیست-قیمت-باربری/

کلام آخر

امروزه جابه‌جایی بار و اسباب و اثاثیه مختلف یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های همه ما در زندگی است. همه ما به دلایل گوناگون شخصی یا تجاری نیازمند بهره‌گیری از خدمات باربری هستیم. شرکت باربری و حمل بار ایرانکس با تکیه بر به‌روزترین تجهیزات و متخصص‌ترین نیروهای کار، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات داشته است. باربری در تهران و ارسال مرسولات به شهرستان‌های مختلف و باربری بین شهری از جمله این خدمات است. ارائه بیمه‌نامه معتبر و تعیین نرخ مناسب و اقتصادی از دیگر اقدامات جانبی ماست که در راستای جلب رضایت مشتریان صورت می‌گیرد. همه فعالیت‌ها در بستری مطمئن، طبق برنامه‌ریزی مدون، در سریع‌ترین زمان ممکن و در جهت جلب رضایت و رفع دغدغه شما صورت می‌گیرد. علاوه بر آن، مشاوران و کارشناسان ایرانکس به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره و پاسخ‌گویی به پرسش‌های شما کاربران گرامی هستند.