اگر دستی در بازار بورس و خرید و فروش سهام داخلی داشته باشید حتما می دانید که یکی از بهترین کارهایی که می توان با سرمایه اندک کرد سر خطی زدن و خرید  فروش سهام ها در اولین ساعات است. البته موردی که مطرح است این است که اکثر کاربران با هزار امید و آرزو به بازار بورس وارد می شوند ولی بعد از مدتی متوجه می شوند که سرخطی زدن و یا خرید و فروش سهام ها در آن زمان که انتظار دارند و قیمت مد نظر انجام نمی شود و بعد از مدتی دلسرد می شوند. لازم است در این موارد دید که حرفه ای های بورس چگونه عمل می کنند.

یکی از اشتباهات رایج این است که اکثر کاربران فکر می کنند با یک اینترنت معمولی ( برای مثال اینترنت سیم کارت همراه اول یا ایرانسل و ... ) و یک گوشی موبایل خود را مجهز به آخرین تکنولوژی ها برای خرید و فروش موفق سهام کرده اند که در ادامه علت اشتباه بودن این تفکر را خواهیم گفت.

در کنار این موارد آیا می دانید سرور بورس چه مزیت هایی دارد؟ چطور می توان با استفاده از سرور مجازی بورس در صف فروش سهام پیشتاز بود؟ با ما همراه باشید تا نکاتی در خصوص خرید و فروش سهام را در اختیارتان قرار دهیم.

ترفند اول: استفاده از اینترنت واقعا پر سرعت

اگر می خواهید برای فعالیت در بازار بورس موفق باشید لازم است تا از اینترنت پر سرعت و قدرتمند استفاده کنید. درست است که اکثر سرویس دهنده های اینترنتی ، اینتر نت خود را با نام اینترنت پر سرعت معرفی کرده و می فروشند ولی باید بدایند که به پر سرعت به چه سرعتی گفته می شود؟ اینترنتی که برای خرید و فروش سهام مورد استفاده قرار می گیرد ADSL و اینترنت های خانگی یا سیم کارتی نیست. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را برای فعالیت در بازار بورس به دست آورید لازم است تا با استفاده از سرور مجازی بورس اینترنت مورد نیازتان را فراهم کنید. در ادامه این مقاله مفصل به این مورد خواهیم پرداخت.

2

این سرور ها دسترسی به اینترنتی بسیار با سرعت تر و همچنین با کیفیت تر از اینترنت های خانگی و شرکتی هستند و پینگ تایمی بسیار پایین برای ارسال و دریافت درخواست ها به کارگزاری و سایت های مربوطه دارند. در آشنایی اولیه تفاوت این سرور ها با اینترنت های معمولی و پر استفاده را می توان به بزرگراه های خلوت و اختصاصی در مقایسه با خیابان های پر ترافیک داخل شهری تشبیه کرد. سرور های بورس سرعت بالایی در اینترنت ( بیش از 100 برابر اینترنت خانگی ) دارند و همچنین سخت افزار آنها سرعت پردازش بسیار بالایی دارد.

ترفند دوم: شناسایی و خرید سهام های طلایی

آیا می دانید کدام یک از سهم ها، سهم های همیشه سبز می باشند؟ سهم های عرضه اولیه ها و سهم هایی که شنبه ها می توانید بخرید، سهم های همیشه سبز می باشند که تا مدت زمان زیادی می توانید از آن ها سود بگیرید. به وسیله ربات سرخطی بورس و همچنین سرور بورس ، سعی کنید سرخطی هایی تاریخی و بی نظیر با نتایجی تک رقمی یا دو رقمی ثبت نمایید تا عرضه اولیه ها سود بسیار زیادی را در اختیارتان قرار دهند.

شما زمانی در بورس موفق می شوید که سرعت اینترنتی عالی در کنار پایین ترین پینگ تایم  را نسبت به سایر افراد موجود در صف های خرید داشته باشید. حال با داشتن یک سرعت اینترنت عالی، باید ربات سرخطی بورس حرفه ای هم در کنارش داشته باشید که بتوانید فارق از خطاهایی انسانی درخواست ها را با دقت میلی ثانیه ( یک هزارم ثانیه ) ثبت نمایید چرا که در سرخطی های نمادهای طلایی هر میلی ثانیه در رتبه شما تاثیر گذار خواهد بود. با استفاده از سرور مجازی بورس توشن، شما تمامی این موارد را در کنار یکدیگر خواهید داشت و به بهترین نتایج بورسی دست پیدا خواهید کرد.

ترفند سوم: استفاده از ربات سرخطی زن

در واقع ربات های سرخطی نرم افزار های پیشرفته ای هستند که می توانند با دریافت الگو و تکرار آن عملیات های مختلفی که انجام آنها به صورت دستی ملال آور و خسته کننده خواهد بود را بدون کوچک ترین اشتباه و با سرعت بالا انجام دهند. این نوع نرم افزار ها بسیار دقیق هستند. این برنامه ها درخواست ها را به صورت دقیق بر اساس ساعت تنظیم شده با کارگزاری انجام میدهند و طبق ساعت کارگزاری دقیقا سر ثانیه مورد نظر شما برای کارگزاری درخواست خرید با فروش را ارسال می نمایند. لازم به ذکر است که این نوع نرم افزار ها تقلب نمی باشند و وظیفه یک ربات سرخطی فقط کار ارسال سفارش شما دقیقا سر ساعتی است که شما می خواهید.

3

آیا می دانید چطور و از کجا می توان این ربات سرخطی را تهیه کرد؟ لازم به ذکر است که اصلا نباید از سایت های غیر معتبر این ربات ها را تهیه کنید و لازم است تا از سایت ها و شرکت های معتبر سبات سرخطی را بگیرید. شرکت توشن به همراه سرور بورس و سرور مجازی ایران، به کاربران خود به صورت رایگان ربات سرخطی را نیز ارائه می دهد، ربات های شرکت توشن کاملا حرفه ای است و خیالتان از بابت کارکرد آن ها راحت باشد. این ربات ها پس از تست های فراوان و دریافت نتایجی عالی در اختیار کاربران قرار می گیرند. هرگز فکر نکنید که بدون ربات هم می توانید سر خطی برنید چرا که ربات ها حتی میکروثانیه ها را هم رعایت می کنند، در صورتی که ما نمی توانیم میکروثانیه ها و زمان های دقیق را مورد بررسی قرار دهیم.

سرور بورس چیست؟

سرور بورس در حقیقت یک کامپیوتر پیشرفته و قدرتمند است که به طور شبانه روز با دسترسی سرعت اینترنت بسیار بالا و کیفیت عالی روشن می باشد و شما با اتصال به آن هر هر نقطه ایران انگار که با اینترنت آن کامپیوتر از تهران و پر سرعت ترین اینترنت ایران وارد بازار بورس شده اید و می توانید از مزیت های یک اینترنت بسیار قدرتمند و پرسرعت بهره مند شوید.

در این سرور ها ما بهترین ها را برای شما در یک جا جمع کردیم و با خرید یک سرور بورس به چندین ربات سرخطی بورس مختلف با فیلم های آموزشی گام به گام ( کاملا رایگان و بدون هزینه اضافه ) دسترسی خواهید داشت. حتی شما می توانید ربات های مود نظر خود را نیز جداگانمه در محیط ویندوزی این سرور ها نصب کنید.

پینگ تایم صفر و یک میلی ثانیه واقعی!

از مزیت دیگر این سرور ها پینگ تایم صفر میلی ثانیه و یا نهایتا تک رقمی به کارگزاری های بورس است که اکثرا در داخل شهر تهران قرار دارند و شما می توانید با حداقل زمان و پر سرعت ترین اینترنت کشوری درخواست های خود را به کارگزاری مختلف ارسال کنید.

آموزش خرید سرور مجازی بورس

لازم به ذکر است که شرکت توشن بهترین انواع سرور مجازی بورس ایران را ارائه می دهد. این شرکت با تکیه بر دانش های روز و با استفاده از فناوری های جدید که از کشور های اروپایی وارد شده است، اقدام به ارائه سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰۰ مگابیت بر ثانیه می کند. شرکت توشن توانسته سرعت اینترنت بیش از ۹ گیگابیت بر ثانیه را در اختیار کاربران خود بگذارد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت شرکت توشن و خرید پلن مورد نظرتان با بهترین و مناسب ترین قیمت ها از اینترنت پر سرعت بهره مند شوید و بهترین نتایج سرخطی و خرید سهام خود را در پورتفویی که دارید ایجاد نمایید.

سرور بورس توشن؛ بهترین انتخاب مطمئن!

سرور مجازی بورس توشن بهترین گزینه از یک شرکت معتبر ایرانی است که ارائه دهنده سرور های پر سرعت از کشور های مختلف بوده و شما با تهیه این سرور ها با قیمت مناسب و ارزان، علاوه بر دسترسی به اینترنت پر سرعت تا 100 مگابایت بر ثانیه و بدون محدودیت، به پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه ای دسترسی داشته باشید. این سرور ها به طور کامل نیاز های شما برای زدن سرخطی خوب را بر آورده خواهند کرد.

جدول مقایسه سرعت و امکانات سرور مجازی بورس با اینترنت خانگی / شرکتی

4

 سخن آخر

شرکت توشن یک شرکت معتبر ایرانی در شهر تهران با نماد اعتماد در زمینه ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در تهران و کشور های مختلف است که در صورتی که قصد خرید سرور بورس داخلی  و یا خرید سرور مجازی یا اختصاص بورس با پورت 10 گیگابایت را دارید می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید و طی چند دقیقه سرور خود را سفارش دهید. برخی از این سرویس ها از اتصال همزمان دو کاربر مختلف پشتیبانی کرده و در تمامی سرور ها چندین ربات سرخطی رایگان برای استفاده کاربران نصب شده است. همچنین شما می توانید بدون هیچ محدودیتی نرم افزار ها و برنامه های مورد نیاز خود را در ویندوز اختصاصی سرور خود نصب کنید و از طریق موبایل، لپ تاپ، رایانه شخصی، تبلت و ... بدون هیچ محدودیتی از هر کجا به آن متصل شوید.

 برای مشاوره قبل از خرید و کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه سرخطی های کاربران سرور بورس ( با به روز رسانی روزانه ) می توانید با شماره هوشمند 91006996 021 تماس بگیرید و یا به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://toshan.net/vps/bours