بازار امروز سه شنبه (۹ دی ماه) در نماد‌های بزرگ و شاخص ساز متعادل آغاز به کار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵دقیقه ابتدایی پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۹ دی ماه

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۹ دی ماه

در گروه خودرویی‌ها خودرو در قیمت ۳۳۲ تومان در حال داد و ستد است. خساپا با افت نسبی تقاضا در قیمت ۲۴۰ تومان قرار گرفت. خگستر در محدوده صفر تابلو داد و ستد می‌شود.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شبندر با رشد ۱ درصد همراه است. #شتران رشد ۱ درصد دارد و در قیمت ۱۱۷۶ تومان داد و ستد می‌شود. شپنا در قیمت ۱۴۱۳ تومان رشد ۲ درصد را به ثبت رساند.

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد در قیمت ۱۳۴۸ تومان افت ۱ درصد دارد. فملی در محدوده مثبت قرار دارد و در قیمت ۱۵۱۵ تومان داد و ستد می‌شود. فولاژ در مدار توجهات سهامداران قرار دارد و شاهد شکل گیری صف خرید بروی این نماد هستیم. ذوب در قیمت ۵۱۷ تومان دنبال می‌شود.

رشد هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۸هزار واحد قرار گرفته است.

نماد‌های شستا، شپنا و کاما بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های فولاد، برکت و نوری بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در گروه بانکی‌ها ونوین در قیمت ۵۵۷ تومان افت ۱ درصد را تجربه می‌کند و وپارس با افت ۲ درصد در قیمت ۳۸۹ تومان قرار دارد. وملل افت ۲ درصد دارد.

بازار بر خلاف روند شروع معاملات شاهد افزایش عرضه در بیشتر نماد ها است.

نماد شستا در قیمت ۲۴۰۱ تومان با افت ۲ درصد دنبال می شود.

خودرویی‌ها امروز نسبتا پر عرضه معامله می‌شوند. خپارس٬ خزامیا٬ خزر٬ خکار٬ خمهر٬خاذین٬ خریخت٬ ختراک٬ خوساز و خمحور پر عرضه‌های گروه اند. خکمک٬ خموتور٬ خفنر و خپویش نماد‌های مورد توجه گروه اند. خچرخش٬ خرینگ و خنصیر مثبت و متعادل اند. خودرو٬ خساپا٬ خگستر و خبهمن متعادل و با گرایشی منفی معامله می‌شوند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هفت هزار و ۹۷۳واحدی (۰.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۹هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۷نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۲۷۰نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نماد‌های کاما، شپنا و شستا در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های بپیوند، گکوثر و زدشت در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود چهار هزار و ۷۷۰میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

تاپیکو مثبت شد.