سایبان های برقی تحت تاثیر عواملی که منجر به حرکت می گردند مانند تغییر زاویه و شیب،  پوشش سقف،  دچار مشکل یا خرابی می گردند.

پس از بررسی شرایط و پیدا کردن مشکل در خرابی توسط کارشناسان فنی دیدگاهان غرب متخصصین ما سایبان را مانند روز اول تعمیر می‌کنند.

در تعمیر و تعویض قطعات توسط افراد کاربلد دیدگاهان غرب هزینه ها کاهش می یابد.

قیمت تعمیر سایبان برقی،  سایبان چتری،  سایبان کلاسیک و... بر حسب میزان آسیب دیدگی و نیاز به تعمیر سایبان و تعویض قطعات برآورد می‌شود.

افراد متخصص پس از تماس شما سریعا در محل اعزام می گردند و خطا و آسیب ایجاد شده در سایبان را برطرف می کنند.

l1

ارائه انواع خدمات تخصصی تعمیرات سایبان توسط دیدگاهان غرب

  • تعمیرات سایبان های برقی با توجه به انواع و مشکل در آن تقسیم بندی می گردند:
  • تعمیر سایبان چتری: تعویض پارچه سایبان، تنظیم پوشش سایبان
  • تعمیر سایبان برقی کالسکه‌ای: تعمیرات بدنه و اسکلت به طور حرفه‌ای، تعمیر گیربکس و اجزای درونی

موتور الکتریکی موجود در سایبان های برقی در تغییر زاویه شیب سایبان نقش دارند و اگر این موتور کارایی سابق را نداشته باشد نیاز به تعمیر دارد.

مشکلی چون عدم باز و بسته شدن سایبان می‌تواند مربوط به گیربکس باشد و از موارد دیگر می‌توان به قفل شدن بازوها و خارج شدن از ارتفاع اشاره کرد.

مهندسین بخش فنی دیدگاهان غرب با سرویس و چک دوره‌ای از بروز آسیب‌های احتمالی در سایبان ها جلوگیری می‌کنند.

قبل از تعمیر سایبان ها متخصصین ما سایبان را آنالیز می‌کنند و به رفع مشکل می پردازند که در این پروسه سایبان یا بازسازی می گردد و یا برخی از قطعات تعویض می شود.

همچنان خدمات نوسازی مانند تعویض پارچه سایبان در این بین قابل اجرا میباشد و میتوانید یک سایبان جدید با ظاهری نو تحویل بگیرید.

l2

تعمیر سایبان برقی و دستی در محل شما

انواع تعمیرات و خدمات پس از فروش سایبان های بازویی و متحرک به صورت دستی و برقی مانند پارکینگ خودرو،  بارانگیر،  آفتابگیر تراس منازل، و ...در محل شما ارائه می گردند.

در نظر داشته باشید که تمامی سازه‌های شرکت دیدگاهان غرب پس از ۱۰ سال نیاز به تعمیرات دارند.

در برخی سایبان ها امکان تعمیر چادر وجود ندارد و می بایست کلا پارچه تعویض گردد اما اغلب سایبان ها با وصله کردن سوراخ قابل ترمیم می باشند.

همانطور که در دیدگاهان غرب تمامی مراحل تولید انواع سایبان ها با تایید مهندسین کنترل کیفیت انجام می شود در صورت بروز هرگونه آسیب و یا خطا سریعاً در محل حاضر می‌شوند تا با توجه به میزان آسیب دیدگی اقدام به تعمیر و تعویض قطعات کنند.

همکاران ما علاوه بر سریع اعزام شدند در محل و ارائه خدمات حرفه‌ای تعمیرات؛  مسئولیت بازسازی سایبان و جابه جایی آن در محل نصب جدید را نیز برعهده می‌گیرند.

در کل در حین تعمیرات می توانید از متخصصین در رابطه با تغییرات ظاهری سایبان برقی دیدگاهان غرب نیز کمک بگیرید.

l3

چه خدماتی شامل گارانتی می شوند؟

موتور سایبان های شرکت دیدگاهان غرب شامل گارانتی تعمیر و تعویض و پارچه‌ها و سایر قطعات تحت ضمانت سازنده قرار دارند.

در صورت هر مشکلی پس از نصب با ما تماس بگیرید؛ چنانچه مشکل در تولید باشد تمامی مشکلات بدون هزینه اضافی برطرف خواهد شد و چنانچه آسیبها ناشی از صدمه های فیزیکی باشد بازهم مهندسین دیدگاهان غرب با کمترین هزینه سایبان  را به حالت روز اول برمی گردانند.

در زمان ورود به فصل های سرد سال الزامی است که استفاده از سایبان برقی را با دقت بیشتری انجام دهید اما چنانچه قسمت های مختلف سایبان در اثر تابش آفتاب و یا ریزش باران دچار خرابی گردند نیاز است تا فروشنده خدمات تعمیرات را به بهترین نحو ارائه دهد.

l4

تعمیر و تعویض قطعات اصلی انواع سایبان ها در ایران

گروه فنی دیدگاهان غرب با تجهیزاتی مانند با کیفیت ترین قطعات آماده ارائه تمامی خدمات مربوط به تعمیرات سایبان برقی و دستی می باشد.

با تماس با کارشناسان ما می توانید در زمینه عواملی که به سایبان برقی آسیب میرساند نیز اطلاعات کسب کنید.

با خیالی آسوده تمامی خدمات مربوط به تعمیرات سایبان را به این مجموعه بسپارید!

تمامی یراق آلات و تجهیزات پیشرفته و انواع موتورهای سایبان های برقی به سراسر کشور ارسال می گردند:

خلاص کن دستی،  لوله گرد وهشت ضلعی،  پایه بازو و مفصل،  پایه موتور و اندکپ و موتور توبلار،  پارچه و رویه فلکسی،  ترانزیتی و برزنتی سایبان برقی،  گیربکس،  یراق تنظیم‌کننده،  شیب و...

جهت دریافت لیست جدیدترین قیمت‌ها با کارشناسان ما در تماس باشید.