در این مقاله به قیمت آسفالت و قیمت ایزوگام که دو نوع پوشش حرارتی و ضد آب هستند، می‌پردازیم و با بهترین ایزوگام و آسفالت موجود در بازار کار آشنا می‌شویم. اگر می‌خواهید از آسفالت و ایزوگام برای قسمت های مختلف ساختمان استفاده کنید، قبل از هر کاری این مقاله را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین آسفالت و ایزوگام از نظر کیفیت و قیمت را بشناسید و بخرید.

ایزوگام و آسفالت چه کاربردی دارند؟

ایزوگام و آسفالت جزو پوشش های ساختمانی هستند که در سقف، دیوار، کف استخر و مناطق مختلف ساختمان که نیاز به پوشش ضد آب دارند استفاده می‌شود. مهم ترین وظیفه ایزوگام، جلوگیری از ورود نم به قسمت های سیمانی و گچی سقف و دیوار ساختمان است که موجب خرابی این پوشش ها می‌شود. به علاوه ایزوگام و آسفالت به عنوان پوشش حرارتی نیز کاربرد دارند که از اتلاف انرژی گرمایی در ساختمان جلوگیری می‌کنند. ساده تر بگم، ایزوگام و آسفالت مثل لباسی هستند که شما (ساختمان) را از مشکلات احتمالی مثل نفوذ نم و رطوبت حفاظت می‌کند.

قیمت آسفالت توپکا و بیندر

قیمت آسفالت و قیمت ایزوگام

قیمت آسفالت و قیمت ایزوگام با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شوند و نمی‌توان یک قیمت دقیق و ثابت را برای آن ذکر نمود. از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار در قیمت آسفالت و ایزوگام، می‌توان به کیفیت، اندازه، برند و نوع ایزوگام و آسفالت اشاره نمود. دقت داشته باشید که در بازار ایزوگام و آسفالت های بی کیفیت زیادی موجود هستند که از قیمت پایینی برخوردار هستند، پس اولین اولویت برای خرید آسفالت و ایزوگام، کیفیت آن است نه قیمت.

خدمات ایزوگام و آسفالت مسیر پوش

با توجه به وضعیت بازار که هر روز در حال کم شدن کیفیت محصولات عایق بندی هستیم، گروه مسیر پوش با توجه سابقه‌ی 25 ساله‌ای که در این زمینه داره، سعی کرده تا همیشه فقط از محصولات با کیفیت عایق بندی برای خدمات خود استفاده کند، زیرا اولین و مهم ترین چیز در ارائه خدمات عایق بندی، کیفیت ایزوگام و آسفالتی است که برای عایق بندی آستفاده می‌شود.

به علاوه برای این که حداقل فشار روی مشتری ها باشد، همیشه سعی می‌شود تا کمترین تعرفه ممکن ارائه شود که این یعنی ارائه خدمات با کیفیت در کنار تعرفه مناسب. هدف از این کار این بوده که همه بتوانند از خدمات عایق بندی با کیفیت در کنار هزینه بسیار مناسب استفاده کنند و به سراغ محصولات بی کیفیت که صرفا هزینه کمتری دارند، نروند.

قیمت ایزوگام دلیجان

فروش آسفالت و ایزوگام

با توجه به این موضوع که گروه مسیر پوش، نماینده رسمی و عرضه کننده مستقیم محصولات عایق بندی در کشور می‌باشد، شما می‌توانید برای تمام پروژه های عایق بندی خود که نیاز به محصولات با کیفیت و با هزینه مناسب دارید، با بخش فروش ما در ارتباط باشید و بهترین محصولات عایق بندی در سطح کشور را بدون واسطه و کم ترین هزینه خریداری نماید. به علاوه اگر به دنبال بهترین گزینه برای اجرای پروژه های عایق بندی خود هستید و در کنار کیفیت بالا، قیمت آسفالت و قیمت ایزوگام هم خیلی برای شما مهم است، بهترین گزینه ممکن گروه مسیر پوش می‌باشد.