در دنیای امروز کارت ویزیت دیگر یک وسیله جهت معرفی کسب و کار نیست ، بلکه یک اعتبار برای یک مجموعه به حساب می آید ، از این رو باید توجه داشته باشید که داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای می تواند کسب و کار شما را متحول کنید

 بنابراین تا پایان این مقاله جذاب با ما همراه باشید تا شما را با صفر تا صد چاپ کارت ویزیت آشنا کنیم .

اگر شما بتوانید در مواجهه با مشتریانتان ، به آنها یک کارت ویزیت حرفه ای بدهید ، می تواند سبب بالارفتن اعتبار خود در نگاه مشتری شوید و در نتیجه اعتماد آن مشتری را به مجموعه خود را جلب کنید . پس در ادامه به شما چند 4 مدل  کارت ویزیت لاکچری و خاص را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید چشم هر بیننده را محو تماشای آن کنید .

چاپ کارت ویزیت لاکچری ، پادشاه در کارت ویزیت ها

اگر به دنبال داشت یک کارت ویزیت لاکچری هستید در ادامه 2 مورد از لوکس ترین کارت ویزیت موجود در ایران را معرفی خواهیم کرد

  1. کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون متالیک ، پرچمدار در کارت ویزیت ها

 این محصول را می توان به عنوان گران ترین کارت ویزیت لاکچری در ایران معرفی کرد ، جنس این کارت ویزیت از جنس کارت های عابربانک است . از این رو می توان لقب مقاوم ترین کارت ویزیت موجود در ایران را هم به این محصول فوق جذاب نسبت داد .با توجه به اینکه جنس این کارت ویزیت از کاغذ نیست ، شما می توانید این محصول را در کیف پول خود تا سال ها ی سال داشته باشید .

  1. کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب ، محصولی برای مشکل پسندان 

 اگر علاقه مند به کارت ویزیت های با روکش طلایی هستید ، پیشنهاد ما به شما چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب است . شما می توانید در این کارت مواردی همچون لوگو ، اسم و ... را به صورت طلاکوب داشته باشید ، علاوه بر این در کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب این امکان برای شما فراهم است که بتوانید بعضی از جاهای مختلف کارت ویزیت خود را با استفاده از یک یووی موضعی برجسته کنید .

4

چاپ کارت ویزیت خاص ، در ذهن ها ماندگار شوید

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود تا شما بتوانید در ذهن مخاطب ماندگار شوید ، ارائه یک کارت ویزیت خاص در لحظه رویارویی با مشتریان است . این امر باعث می شود تا مشتریان شما ، تا مدت ها کارت ویزیت شما در نزد خود نگهداری کرده و در ذهن خود ، نام برند شما را حک کنند .

از این رو در ادامه 2 مدل از خاص ترین کارت ویزیت های موجود در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد .

  1. کارت ویزیت قالبدار ، کارت ویزیتی با برش خاص

یک از جذابترین کارت ویزیت های موجود در ایران ، کارت ویزیت قالبدار است . شما می توانید در این کارت ویزیت خاص ، هر برش دلخواهی که مد نظرتان هست اعم از شکل یک پیتزا ، خانه ، ماشین و ... بر روی آن پیاده سازی کنید و بعد از چاپ در دستان خود مشاهده کنید .

5

  1. کارت ویزیت کرافت دورگرد، کارت ویزیتی نوستالژی و خاص

اگر جزء آن دسته از علاقمندانی هستید که رنگ و بافت کاغذ برای شما مهم هست و می خواهید یک کاغذ خاص برای کارت ویزیت خود داشته باشید ، پیشنهاد ما به شما ، چاپ کارت ویزیت کرافت است . این کارت ویزیت از جنس کاغذ کرافت است . در این محصول  به نوعی می توانید با چاپ برند خود بر روی این کاغذ یک خاطره بازی برای مخاطب خود داشته باشید و احساس خوبی را به آن انتقال دهید .

6

طراحی کارت ویزیت ، به حرفه ای ها بسپارید

توجه داشته باشید که بعد از انتخاب کارت ویزیت ، طراحی کارت ویزیت یک امر اساسی و مهم در فرآیند چاپ محسوب می شود . استفاده درست از کد های رنگی ، جا نمایی و چیدمان صحیح عناصر در کارت ویزیت ، استفاده به جا از عکس مربوطه در طراحی و ده ها نکته موجود در طراحی کارت ویزیت باعث می شود تا بتوانید یک کارت ویزیت حرفه ای را بعد از چاپ در دستان خود مشاهده کنید . از این رو سفارش طراحی کارت ویزیت به یک مجموعه حرفه ای بسیار حائز اهمیت است .

آنلاین سفارش دهید !!!

دیگر زمان آن به سر رسیده است که بخواهید در خیابان ها به دنبال مغازه های چاپ کارت ویزیت بگردید فقط کافیست یک مجموعه چاپ آنلاین پیدا کنید تا تنها با چند کلیک ، سفارش کارت ویزیت خود را در منزل نهایی کنید .

7

یکی از معتبر ترین مجموعه های چاپ آنلاین ، چاپ "تیم گرافیک" است . مزیت اصلی این مجموعه این است که برای سفارش خود ، ضمانت کمترین قیمت چاپ در ایران را ارائه می کند ، علاوه بر آن شما می توانید با اولین تماس با این مجموعه از مشتری مداری این مجموعه آگاه شوید .

ضمانت قیمت ، سایت پیشرفته ، کادر آموزش دیده و خوش برخورد و همچنین کیفیت چاپ بالا از مزیت های اصلی این مجموعه نسبت به رقبای خود است .

شما می توانید برای ثبت سفارش در این مجموعه به سایت teamgraphic.ir رفته و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و یا با شماره های 02144044827-02144044881-02144055992 تماس حاصل فرمائید .