پرچم تشریفات را در چشم اندازی قامت برافراشته و نمایشی از شکوه قدرت، به زیبایی هر چه تمامتر مشاهده می نمایید. قابل دیدترین نقطه مراسم را جهت استفاده از پرچم تشریفات، در نظر بگیرید تا بر ابهت و تجمل همایشها و کنفرانسهای شما افزوده شود. در بسیاری از جلسات کاری، غرفه های نمایشگاهی، لابی هتل ها، سالنهای همایش، و حتی در محل کار شما نیز، دیدن این پرچم امری عادی ولی زیبا است. با ورود به هر مکان کاری اولین چیزی که دیدگان شما را خیره می سازد، پرچم مخصوصی جهت تشریفات است. پرچم تشریفات که به نوعی گذشته از زیبایی می تواند، بر حیطه و دایره قدرت شما نیز اضافه سازد.

c3

پرچم تشریفات عاملی موفق در تزئین دکوراسیون

پرچم تشریفات را می توانید یک پرچم بزرگ و به حالت ایستاده ای، بدانید که در واقع به نوعی نمادین و سمبلیک به حساب می آید. حتی شما به عنوان مسئول یک شرکت شایسته است که از چاپ لوگوی اختصاصی سازمان خود بر پرچم تشریفات در بازاریابی بهره بگیرید. آنگاه گذشته از شناخته شدن برند و لوگوی ویژه شرکت می توانید، بر مراتب اعتبار کسب و کار خود نیز بیافزایید. راستی می دانید که می توانید پرچم تشریفات را، وسیله ای مناسب در زیبایی دکوراسیون محیط نیز محسوب بدارید؟

 

 شناختی از  انواع پرچم تشریفات

بی شک به عنوان نخستین و با اهمیت ترین نوع پرچم زیبای تشریفات باید از پرچم تشریفات جمهوری اسلامی ایران  نام برد. این پرچم در همه حال یک پرچم رسمی و معرف هویت و غرور ملی شما است که می تواند در کنار دیگر پرچم های تشریفات، درخشنده تر از همیشه بدرخشد. همچنین با ارج بخشیدن به مکان کاری شما، قدر، منزلت و اهمیت جلسات را نیز ظاهر می سازد. اما سخن به پرچم تشریفات، با لوگوهای اختصاصی می رسد که کاربرد آن را جهت مراسم، مناسبت ها و استفاده در مقر کاری می توانید ببینید. پس از آن پرچم تشریفات مخروطی را، مد نظر قرار دهید که پرچمی را با نماد سازمان یا آرم و لوگوی مناسب، به صورت یکطرفه جلوی دیدگان همه ظاهر می سازد. همچنین شایسته است که پرچمی از نوع تبلیغاتی و یا پرچم مربوط به ملتهای گوناگون را نیز در رده پرچم تشریفات در نظر بگیرید.

 

 

ساختار پرچم تشریفات

باید بدانید که مناسب ترین پارچه جهت چاپ بر این پرچم، پارچه های ساتن مات، ساتن براق و جیر می باشد.  البته سایز متعارف این نوع پرچم، اغلب در اندازه 90* 150 یا 100*150 در حالت استاندارد و زیباتر می باشد. پرچم را پس از آماده شدن  بر پایه های تشریفات که می توان اندازه آن را به اندازه سایز دلخواه تغییر داد، نصب می کنند. در عین حال متوجه باشید که پایه های این نوع پرچم، به سه حالت گرد، خورشیدی و پنجه شیری می باشد که در دو جنس آلومینیومی و چدنی تهیه می شود.

c4

 

چاپ پرچم تشریفات

اگر تیراژ بالا و  محدودیت در تراکم رنگ وجود داشته باشد و امکان چاپ بر هر دو پارچه جیر و ساتن مهیا باشد، بهتر است از چاپ سیلک استفاده شود.  همچنین بدانید که در این روش برای هر گزینه رنگ در چاپ، یک شابلون ساخته می شود. سپس چاپ رنگ ها در مراحل تفکیکی و به صورت جداگانه، از طریق شابلون ها انجام می پذیرد. همینطور ممکن است طراحی و چاپ پرچم تشریفات از روش دیجیتال، پفکی، لیزری و یا گلدوزی انجام بگیرد. در مواقعی که بخواهید چاپ پرچم تشریفات با تیراژ کمتر و سرعت بالاتر تنها بر روی پارچه ساتن انجام بگیرد، شایسته است از چاپ دیجیتال استفاده گردد. در این روش بوسیله پلاتر مخصوص، طراحی ها به حالت مستقیم از طریق سیستم رایانه بر روی پارچه قرار می گیرد. سپس به محدوده، خشک کن وارد می گردد. البته پس از خشک شدن و ثبات رنگ، پارچه پرچم آماده می شود. لذا شایان ذکر است که در چاپ پرچم تشریفات به روش دیجیتال، از جوهرهای مرغوب و دارای کیفیت سابلیمیشن استفاده بشود. بنابراین کار با چگونگی و کیفیت بالاتری، انجام می پذیرد. همچنین پرچم قابلیت شست و شوی را نیز دارد. راستی بدانید که ریشه هایی که بر روی پرچم قرار می گیرد، به صورت تک ریشه یا دوبل ریشه  و با تنوع رنگ همراه می باشد.

 

 

سخن پایانی

نکته شایان توجه این است که خرید پرچم تشریفات، باید با در نظر گرفتن موضوعاتی همچون سایز استاندارد، جنس مرغوب جیر یا ساتن و با نگرشی به دوام پارچه و طول عمر طولانی تر پرچم و همچنین قابلیت شست و شوی آن صورت بپذیرد. بنابراین در صورتی که خواستار اعتبار بخشیدن به جلسات خود باشید، یا اگر به زیبایی دکوراسیون محل کار خود می اندیشید، با خرید پرچم تشریفات، تنها و تنها به معروفیت، اقتدار و اعتبار کسب و کار خود سرعت بیشتری ببخشید.