تعمیرات مبلمان:

    با توجه به هزینه ی این روزهای زندگی، شایسته است تا از تمام وسایل و اثاث منزل خود به خوبی مراقبت کنید. اما در این میان جلوگیری از برخی مسائل اجتناب ناپذیر است. به طور مثال خرابی و یا کثیف شدن مبلمان منزل، به خصوص زمانی که شما دارای فرزندان کوچک باشید. به همین خاطر برای حفظ و نگهداری مبلمان باید تدابیر ویژه ای اندیشید. استفاده از کاور مبلمان یکی از این روش ها می باشد. اما اگر کار از کار گذشت و به مبلمان آسیب رسید؛ می توان از تعمیرات مبلمان بهره گرفت. در ادامه ی این مقاله در خصوص تعمیرات مبلمان بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

تعمیر مبل استیل و تغییر ظاهری آن:

    کلمه ی تعمیرات مبل استیل، انسان را به شک می اندازد که آیا حتما باید مبلمان آسیب جدی دیده باشد تا آن را به تعمیرکاران حرفه ای بسپاریم یا خیر؟ باید بگوییم که اگر از مدل مبلمان خود خسته شده اید؛ می­توانید مبلمانتان را به تعمیرکاران این رشته بسپارید. با توجه به هزینه های بالای خرید و یا تعویض مبلمان، تعمیرات مبلمان، بهترین گزینه برای تغییر شکل ظاهری و تحول در دکوراسیون منزل می باشد.

c1

تعمیرات مبل

 هزینه تعمیرات مبلمان:

    در تعمیرات مبلمان خصوصا مبل استیل (سلطنتی) بسته به سلیقه و خواست شما، می توان پارچه ی مبل، چوب و منبت کاری های آن را تغییر داد و به طور کلی مبلمانی جدید با ظاهری زیبا تحویل گرفت. بنابراین با توجه به نکات گفته شده، هزینه تعمیرات مبل مانند هزینه ی خرید مبلمان متغیر می باشد. جنس پارچه­ای که از آن استفاده می کنید؛ نوع چوب مصرفی و در نهایت منبت کاری های انجام شده روی چوب، همه و همه در هزینه تعمیرات مبلمان موثر خواهند بود. البته ناگفته نماند که مهارت و تجربه تعمیرکار در تعمیرات مبلمان بسیار موثر خواهد بود. برای این امر مهم باید از تعمیرکاران خبره در این زمینه بهره گرفت تا نتیجه­ی کار در خور توجه و زیبنده ی منزل شما باشد.

شرکت معتبر تعمیرات مبلمان:

    همان طور که بیان کردیم برای تعمیرات مبلمان باید به دنبال حرفه ای ترین ها در این زمینه باشید. در زمینه ی تعمیرات مبلمان، شرکت هایی مشغول به فعالیت هستند که تعمیرکاران حرفه ای را در خود پرورش داده و در اختیار دارند. با جستجویی از سابقه ی این شرکت ها و افراد شاغل در آن می توان به انتخاب مناسبی در این زمینه رسید.

    اگر برای مراسم خاصی قصد دارید که دکوراسیون و چیدمان منزلتان را با تغییر مبلمان استیل خود تغییر دهید؛ بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید؛ چرا که برای داشتن مبلمانی با ظرافت و زیبایی چشمگیر باید این کار را در زمانی معین و با حوصله انجام داد تا نتیجه ی مطلوب حاصل گردد. تعمیرات مبلمان، خصوصا مبل استیل (سلطنتی) به دلیل ظرافت و ریزه کاری هایی که در بطن خود دارد؛ لازم است تا با دقت و توسط استادکاران این رشته انجام گیرد. رنگ بندی پارچه ها و کیفیت پارچه ی انتخابی از جمله نکاتی است که در زیبایی مبل استیل بسیار موثر خواهد بود.

c2

تعمیرات مبل

نکات تکمیلی در خصوص هزینه تعمیر مبل:

    همان طور که مستحضرید تعمیرات مبل در مقابل خرید مبل استیل بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود. این صرفه ی اقتصادی به معنای در نظر گرفتن کمترین هزینه ی ممکن برای این کار نیست. در نهایت مواردی که در هزینه ی پایانی تعمیرات مبلمان موثر خواهند بود, عبارتند از: متراژ و نوع پارچه ی مورد نظر، میزان آسیب دیدگی و فرسودگی مبلمان، تعداد مبل های فرسوده، نوع مبل و ظرافتی که باید رعایت شود و ... .

    در انتها استادکار مورد بحث با بررسی تمامی عوامل موجود، می تواند هزینه ی نهایی را خدمت شما اعلام کند. منتها با توجه به تنوع و فراوانی مبلمان و نوسان های ارز هیچ هزینه ای را نمی توان ثابت در نظر گرفت. پس اگر قیمت امروز تعمیرات مبلمان را دریافت کردید؛ الزامی وجود ندارد که ماه بعد نیز قیمت همین باشد!

مبلمان راحتی یا استیل و هزینه های تعمیرات آن ها:

    مبلمان استیل را اغلب برای شکوه و جلوه دادن به منزل استفاده می کنند و مبلمان راحتی همان طور که از نامش مشخص است؛ برای راحتی افراد و اعضای خانواده استفاده می شود. احتمالا شما با قیمت این دو نوع از مبلمان پر طرفدار آشنا هستید و می دانید که قیمت مبلمان استیل مرغوب بسیار بالاتر از قیمت مبلمان راحتی می باشد. به همین ترتیب هزینه تعمیرات مبلمان استیل یا همان سلطنتی نیز از هزینه تعمیرات مبلمان راحتی بیشتر می باشد.

 

تعمیرات مبل و سفارش اینترنتی:

    با توجه به اوضاع به وجود آمده ی ناشی از کرونا این روزها بازار مشاغل اینترنتی رونق خاصی گرفته است. تعمیرات مبل نیز از این قاعده مستثنی نیست و وب سایت هایی مبتنی بر پذیرش سفارشات تعمیر مبل ایجاد شده اند که بعضی از آن ها، انصافا کارشان خوب است. نکته ای که در این جا مطرح می شود این است که شما باید بتوانید به گونه ای از نمونه کارهای آن ها دیدن کنید و با آن ها ارتباط بگیرید. به طور کلی پس از ایجاد اعتماد بین شما و اطمینان از کیفیت کار آن ها، می توانید با خیال راحت مبلمان خود را به آن ها تحویل داده و منتظر نتیجه ی کار باشید.

    بدین ترتیب شاهد ابتکار و خلاقیت مردمانی هستیم که دست از تلاش برنداشته و در هر شرایطی سعی می کنند تا از موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. این ابتکار عمل در زمینه ی مشاغل اینترنتی می­تواند برای همه ی ما جرقه ای باشد تا هیچ گاه دست از تلاش و ابتکار عمل برنداریم. بدین ترتیب انسان احساس شادمانی می کند چرا که توانسته است بهترین خود را به نمایش بگذارد. اگر حرفه ی شما تعمیرات مبل است، سعی کنید در آن بهترین باشید. این حس خوبی که از این کار دریافت خواهید کرد می تواند در ادامه ی زندگی به شما بسیار کمک کند.

 

در پایان از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید؛ بی نهایت سپاس گزاریم. امید است که مطالب این مقاله مورد توجه و عنایت شما عزیزان واقع شده باشد و بتوانید در زمینه ی تعمیرات مبلمان بهترین تصمیم را بگیرید. شاد و پیروز باشید.

c3

 

                                                 ایام به کام