نظافت و شستشوی سطوح در اماکن آموزشی مانند مدارس، دانشگاه ها، موسسه های آموزشی و... همواره با مشکلاتی مواجه است. با توجه به شرایط خاص و تردد بالا در اماکن آموزشی بهتر است از راهکار های نظافتی مناسب به منظور بهینه سازی شستشو و نظافت در چنین اماکنی بهره برد. از بهترین راهکار های نظافتی کاربرد تجهیزات و دستگاه های قدرتمند نظافت صنعتی مکانیزه می باشد. به منظور افزایش کیفیت نظافت و شستشوی سطوح در مدارس و مراکز آموزشی استفاده از اسکرابر صنعتی دستی و جاروبرقی نیمه صنعتی کارآمد و بهینه خواهد بود. به کار گیری این دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی به دلیل ارتقا کیفیت نظافت در بهبود و افزایش کیفیت سلامت، بهداشت و نظافت مراکز آموزشی تاثیر گذار بوده و سلامت دانش آموزان و دانشجویان را تضمین خواهد نمود.

تنوع و گستردگی قابلیت ها و امکانات این تجهیزات به کارگیری آنها در محیط ها و شرایط گوناگون را امکان پذیر نموده و خرید این دستگاه های نظافت مکانیزه را به سرمایه گذاری مناسب مبدل کرده است.

شرکت اتحاد صنعت صدرا تامین کننده دستگاه های نظافت صنعتی، راهکارهای مختلفی در این حوزه را ارائه می دهد. جهت تماس با مشاوران و دریافت کارشناسی در خصوص خرید دستگاه ها می توانید با کارشناسان اتحاد صنعت تماس فرمایید.

آدرس سایت به منظور مشاهده محصولات: https://www.etehadsanat.com/

شماره تماس: 88999300-021

p1

اهیمت و ضرورت استفاده از تجهیزات نظافت مکانیزه در مراکز آموزشی

وسعت مراکز آموزشی و نیاز آنها به حفظ نظافت به شکل با کیفیت و مطلوب اهمیت کاربرد تجهیزات و دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی در این مراکز را افزایش داده است. به کار گیری تجهیزات مکانیزه نظافت می تواند به میزان زیادی افزایش سرعت و کیفیت نظافت را در مراکز آموزشی به همراه داشته باشد. اصلی ترین دشواری نظافت مراکز آموزشی گستردگی و تنوع سطوح نیازمند به نظافت است. این در حالی است که تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه قابلیت استفاده در محیط و شرایط گوناگون را داشته و سرعت نظافت را افزایش خواهند داد. از این رو در کاهش زمان و بهینه شدن فرایند نظافت تاثیر گذاری بالایی خواهند داشت.

 

مزایای استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی در اماکن آموزشی

بهره گیری از تجهیزات نظافت حرفه ای می تواند در بهبود فرآیند نظافت در مدارس، دانشگاه ها و... موثر باشد. از جمله تجهیزات کاربردی در نظافت مراکز آموزشی میتوان به دستگاه هایی نظیر دستگاه زمین شوی یا اسکرابر صنعتی دستی ، سوییپر یا جاروی خیابانی، واترجت صنعتی و جاروبرقی نیمه صنعتی اشاره داشت. بهبود سرعت نظافت، کاهش مدت زمان نظافت سطوح و امکان نظافت مداوم سطوح حتی در طول روز، کاهش نیاز به نیروی کاربر نظافت و کم شدن هزینه ها و... همه از جمله فوایدی است که موجب فراهم آمدن امکان نظافت موثر و با کیفیت و مطلوب در اماکن و مراکز آموزشی خواهد شد. به این ترتیب شما با بهبود نظافت و جلوه های بصری موفق به فراهم کردن محیطی مناسب و امن برای تحصیل و کسب دانش خواهید شد. به علاوه مدرن شدن، فرایند نظافت مراکز آموزشی به رشد اقتصادی این مراکز و پیشرفت آن در کسب کمک خواهد نمود. نظافت همیشگی سطوح در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت از مهم ترین مزایای بهره گیری از تجهیزات نظافت صنعتی در هر مکانی به شمار می آید.

p2

کاربرد اسکرابر صنعتی دستی در نظافت مرکز آموزشی

اسکرابر یا زمین شوی صنعتی دستی با توان نظافت و شستشوی بالای انواع سطوح قادر است در بهبود کیفیت نظافت مراکز آموزشی تاثیر گذار باشد. این دستگاه نظافت مکانیزه با ابعاد مناسب و هدایت آسان می تواند در مدت زمان کوتاه مساحت بالایی از محوطه را نظافت کرده و شستشو دهد. استفاده از دستگاه اسکرابر دستی در فرایند نظافت مکانیزه مرکز آموزشی، کاهش اتلاف آب، زمان و انرژی لازم برای نظافت را به همراه دارد.

اسکرابر صنعتی دستی از تجهیزات شستشوی تخصصی انواع کف پوش ها می باشد که با داشتن برس چرخش، سامانه هوشمند پاشش آب و ماده شوینده و سیستم مکش آلودگی ها توانایی بالایی در نظافت انواع آلودگی های گرد و غبار، چربی ها و آلاینده های چسبیده بر سطح دارد. مجهز بودن به دو مخزن مجزا برای نگهداری آب تمیز و آب آلوده اسکرابر دستی را در افزایش کیفیت نظافت و جلوگیری از انتشار بیشتر آلودگی توانمند ساخته است.

با توجه به موتور الکتریکی در اسکرابر صنعتی دستی این دستگاه انرژی لازم برای کارکرد را از طریق اتصال مستقیم به برق شهری یا باتری تعبیه شده در دستگاه تامین می کند. بدین ترتیب دستگاه قادر خواهد بود در محیط های سرپوشیده بدون ایجاد آلودگی زیست محیطی به نظافت بپردازد. از مزایای اسکرابر های صنعتی دستی باتری دار می توان به مانور پذیری بالای این دستگاه در محیط های کم وسعت اشاره داشت.

مزایای استفاده از جاروبرقی نیمه صنعتی در نظافت محیط آموزشی

جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی از تجهیزات کارآمد در جمع آوری و حذف آلودگی های ریز و درشت از محیط و حفظ نظافت مراکز آموزشی هستند. این تجهیزات با قابلیت مکش آلودگی های آب و خاک امکان نظافت کامل محیط را برای کاربر فراهم می آورد. به کار گیری جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی در نظافت محیط آمورشی به میزان زیادی باعث افزایش سرعت نظافت خواهد شد، زیرا کاربر نیازی به عوض کردن دستگاه نظافت مکانیزه برای جمع آوری آلودگی های مختلف نخواهد داشت.

جاروبرقی نیمه صنعتی با ساختار ساده و در عین حال کارآمد، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش بهره وری از فرایند نظافت داشته باشد. موتور مکنده قدرتمند دستگاه جاروبرقی آب و خاک صنعتی آلودگی هایی با اندازه های مختلف را به سادگی مکش نموده و کیفیت نظافت بالایی ارائه خواهد داد. کیفیت بالای ساخت قطعات جاروبرقی نیاز تعمیرات دستگاه را به میزان زیادی کاهش داده و باعث کاهش هزینه نگهداری آن خواهد شد.

سیستم فیلتراسیون بهینه جاروبرقی نیمه صنعتی و صنعتی از جمع آوری آلودگی ها و نگهداری آنها در مخزن دستگاه را تضمین خواهد نمود. حجم مناسب مخزن دستگاه و کیفیت ساخت آن جمع آوری میزان بالایی از آلودگی را امکان پذیر نموده که باعث افزایش سرعت نظافت خواهد شد.

p3

نظافت صنعتی بخش های متفاوت اماکن آموزشی

همانطور که گفته شد به منظور شستشوی بهینه سطوح و زدودن کامل همه آلودگی ها از محیط مراکز آموزشی بهتر است از راهکار نظافت صنعتی و مکانیزه بهره گرفته شود؛ بدین ترتیب هر سطحی با روال خاصی و توسط دستگاه مناسب نظافت خواهد شد. استفاده از انواع دستگاه ها و تجهیزات مناسب برای نظافت مراکز آموزشی و مدارس باعث بهینه شدن فرایند و افزایش کیفیت آن خواهد شد. با بررسی، شناخت و انتخاب تجهیزات و دستگاه های نظافت مکانیزه همچون اسکرابر صنعتی دستی و انواع جاروبرقی نیمه صنعتی محیط مراکز آموزشی می توان در بهینه ترین حالت ممکن سطوحی بهداشتی و تمیز در اماکن آموزشی مانند مدارس، دانشگاه ها و… به دست آورد.