بهترین دوربین مداربسته آنالوگ با استاندارد IP66  کدام است ؟

این روزها با پیشرفت تکنولوژی دوربین های مداربسته با پیشرفتی که داشته اند دارای انواع مختلفی از نظر ظاهری و کارایی می باشند و برای استفاده از این سیستم های نظارتی در مکان ها و شرایط متفاوت می توان دوربین مناسب را برای آن محل انتخاب کرد.

همانطور که شما کاربران شاهد آن هستید این دوربین های مداربسته در انواع مکانهای باز و بسته در حال انجام فعالیت های نظارتی برای کاربران خود هستند که اگر به نوع محیط های بکار رفته توجه کرده باشید متوجه می شوید که محیط های بیرونی به دلیل وجود شرایط جوی نامساعد (رطوبت ، باران ، گردو خاک و ..) در برخی موارد می تواند شرایطی سختی را برای کارکرد دوربین های مداربسته بوجود آورد که در برخی موارد ممکن است این عوامل باعث ایجاد اخلال در کار دوربین مداربسته شود و یا حتی ممکن از کار افتادن این سیستم نظارتی شود که در صورتیکه در محیط های بسته همچین مشکلاتی وجود ندارد.برای همین منظور تولید کنندگان دوربین های مداربسته برای حل این مشکل اقدام به ساخت دوربین های مداربسته ای کردند که بدنه های آنها در برابر شرایط نامساعد جوی محیط های باز مقاوم باشد تا در برابر چنین شرایط نامساعد جوی به مشکل برنخورند.

اما برای اینکه بدانیم این دوربین های مداربسته به چه اندازه در برابر این مشکلات جوی مقاوم هستنند چه عملی باید انجام دهیم ؟

در پاسخ باید گفت که دوربین های مداربسته و سیستم های الکترونیکی از استاندارد محافظتی بنام IP که مخفف International Protection است استفاده می کنند که بیانگر میزان مقاومت در برابر  رطوبت، آب ، خاک و گرد و غبار می باشد . این استاندارد IP  از 2 عدد تشکیل شده که عدد سمت چپ میزان مقاومت در برابر گردو خاک را بیان می کند و عدد سمت راست میزان مقاومت در برابر آب و رطوبت را نشان میدهد. محدوده این اعداد بین 1 تا 6 می باشد که عدد 1 کمترین و عدد 6 بیشترین مقاومت دستگاه را در برابر شرایط جوی نشان می دهد . پس یا با این تعریفی که انجام شد متوجه می شویم که اگر دوربین مداربسته ای دارای استاندارد IP 66 باشد ، این بدین معنی می باشد که حداکثر مقاومت ممکن را در برابر آب و گرد و خاک را دارا می باشد و می تواند در بدترین شرایط جوی محیط بیرونی بدون اینکه اختلالی به کارش وارد شود از محیط تحت پوشش خود تصویر برداری کند و آنها را برای کاربر ارسال کند.

این قابلیت مقاومت در برابر شرایط جوی برای همه دسته بندی های (آنالوگ IP  , AHD ,) دوربین های مداربسته در نظر گرفته شده و هیچ تفاوتی برای آنها از سوی تولید کنندگان دوربین های مداربسته برای آنها لحاظ نشده است که در مقاله آموزشی شرکت الکامپ می خواهیم دوربین های مداربسته آنالوگی که دارای این قابلیت هستند را به شما معرفی کنیم.

اما با این توضیحات داده شده برای مشتری سؤال پیش می آید که از کجا می توانم این دوربین ها را تهیه کنم که علارغم اینکه کیفیت بالایی داشته باشد، دارای  قیمت و ضمانت معتبری هم باشند ؟

برای پاسخ به این سؤال ما شرکت الکامپ را به شما پیشنهاد می کنیم که دارای مجوز رسمی از اتحادیه صنف دوربین های مداریسته تهران با شناسه صنفی 0467127323 و دارای 17 سال سابقه مفید در زمینه واردات ، مشاوره ، فروش و نصب می باشد که شما مشتریان گرامی می توانید بدون اینکه نگرانی در زمینه های گفته شده داشته باشید اقدام به خرید دوربین های با کیفیت با بهترین شرایط فروش را با خرید این سیستم های حفاظتی از شرکت الکامپ داشته باشید.

محصولات ارائه شده  از سوی شرکت الکامپ عبارتند از :

برند PELCOTECH

دوربین های مداربسته ای که با برند Pelcotech  ارائه می شوند دارای کیفیت تصویر بسیار بالایی می باشند و از بهترین برند ارائه شده از طرف شرکت الکامپ می باشد بطوریکه این شرکت در 80 از درصد از پروژه هایی که انجام داده است از دوربین های برند PELCOTECH بخاطر کیفیت فوق العاده ای که دارد استفاده می کند. این برند دوربین مداربسته از حسگر تصویرشرکت SONY برای دوربین های مداربسته خود استفاده کرده است که بخاطر همین مورد است که کیفیت تصویر خروجی این دوربین های مداربسته بسیار بالا می باشد  و از سوی دیگر استفاده از چنین قطعات با کیفیت در دستگاه الکترونیکی باعث افزایش عمر مفید دوربین می شود که شرکت الکامپ برای این برند از دوربین های مداربسته 5 سال گارانتی بی قید شرط در نظر گرفته که تا امروز هیچ شرکتی چنین ضمانت طولانی مدتی را برای دوربین مداربسته در نظر نگرفته است.

دوربین های مداربسته IP 66 برند PELCOTECH عبارتند از  :

  • دوربین مداربسته آنالوگ PELCOTECH مدل PT – 8122 Analog

خصوصیات  این دوربین مداربسته عبارت است از :

  • دوربین مداربسته اسپید دام با قابلیت چرخش 360 درجه
  • حسگر تصویر CCD شرکت سونی با کیفیت تصویر 600 TVl
  • قابلیت زوم 22x
  • ضد آب و گرد و غبار با درجه استاندارد IP 66
  • قابلیت دید در شب تا فاصله 100 متر
  • حداقل نور مورد نیاز محیط برای دید در شب برابر با LUX 0 می باشد.
  • میزان روزلشن تصویر : 700 TVL
  • درارای موتور گردان 360 درجه RS 485
  • نوع لنز X Zoom 37
  • ولتاژ ورودی : 24 v
  • دوربین مداربسته PT- 2176 Analog

مشخصات این دوربین مداربسته عبارت است از :

  • رزولشن تصویر 700 TVl
  • استفاده از چیپست 1.3مگاپیکسلی شرکت SONY بمنظور ثبت تصاویر با کیفیت
  • دارای لنز متغییر (verifocal) با فاصله 8 to 12 mm
  • دارای استاندارد IP 66 به منظور حداکثر مقاومت در برابر ورود آب و گرد وخاک
  • قابلیت دید در شب تا متراژ 40 متر
  • حداقل نور مورد نیاز محیطی برای دید در شب برابر LUX 0 می باشد
  • دارای منو OSD : DNR / WDR / HLC /BLC
  • ولتاژ ورودی DC 12v

با توجه به مطالب فوق متوجه شدیم که استاندارد IP 66 استانداردی ، نوعی استاندارد بین المللی است که برای مقاومت دستگاه های الکترونیکی در برابر آب و گرد و خاک بکار می رود که میزان محدوده این مقاومت بین اعداد 1 تا 6 نمایش داده می شود که عدد 1 کمترین و 6 نشان دهنده بیشترین مقاومت ممکن دستگاه الکترونیکی در شرایط نامساعد جوی می باشد. همچنین این استاندارد دارای 2 عدد می باشد که عدد سمت چپ مربوط به میزان مقاومت در برابر گرد و خاک می باشد و عدد سمت راست مربوط به مقاومت در برابر آب و رطوبت است.

همانطور که در بالا اشاره شد این استاندارد در انواع دوربین های مداربسته آنالوگ ، دیجیتال ، AHD از سوی سازندگان بر روی دوربین های مداربسته اعمال شده است و هیچ تمایزی در بین آنها وجود ندارد که ما در اینجا دوربین های مداربسته آنالوگی که دارای این قابلیت بودند برای شما بررسی کردیم.

مشتریان گرامی در صورتیکه قصد تهیه سیستم دوربین مداربسته و یا سیستم های حفاظتی دارند می توانند با مراجعه به کارشناسان شرکت الکامپ راهنمایی های لازمه را برای خرید بهترین سیستم مورد نیاز خود را از آنها دریافت که برای این منظور می توانند با شماره گیری 02188552766 بصورت تلفنی با کارشناسان ارتباط برقرا کنند و یا بری استعلام قیمت دوربین مداربسته و آشنایی بیشتر با محصولات ، آدرس و شرایط شرکت الکامپ می توانند با مراجعه به وبسایت amniatcctv.com  اطاعات مورد نیازشان را بدست آورند.