خرید کالاهای تخصصی و به خصوص ابزار صنعتی شبیه به کالاهای عمومی نیست. در این مورد اطلاعات فروشنده ، تنوع و خدماتی نظیر برگشت کالا یا مشاوره بسیار با اهمیت هستند. بنابراین غالبا ترجیح ما این است که اقلام تخصصی را از فروشگاهی با تجربه بالاتر تهیه کنیم. چرا که تجربه فروشنده و خریدار احتمال اشتباه و هدر رفت وقت و هزینه را کاهش می دهد.

حال بر بستر اینترنت فروشگاهی آنلاین از ابزار صنعتی ایجاد شده که سابقه دو دهه فعالیت تخصصی در ابزار و همکاری با صنایع مختلف را داراست. مشاوره تخصصی ، تنوع کالای بسیار بالا ، قیمت مناسب و امکان مرجوعی کالا و وجه همگی در این فروشگاه فراهم شده تا صنعت گران به راحتی بتوانند آنلاین به خرید ابزار تخصصی همچون سه نظام بپردازند.

ابزار ماتریس فروشگاهی کاملا تخصصی در حوزه ابزار صنعتی به خصوص ابزار تراشکاری و قالب سازی است. اگر به سایت ابزار ماتریس سر بزنید خواهید دید که دسته بندی محصولات ، توضیحات و دیگر فاکتور های سایت همه و همه برای مخاطب خاص ( بخوانید صنعتگران ) طراحی شده است. تنوع کالای بسیار زیاد انتخاب های وسیعی برای شما فراهم می کند. به طور مثال اگر از منوی ابزار تراشکاری وارد دسته سه نظام در ابزار ماتریس بشوید با دسته های زیر مواجه خواهید شد:

  1. سه نظام دریل آچاری
  2. سه نظام اتومات
  3. سه نظام دستگاه تراش
  4. دنباله سه نظام
  5. آچار سه نظام
  6. سه نظام دریل شارژی
  7. سه نظام قلمی
  8. تبدیل سه نظام
  9. سه نظام هند پیس

در هر یک از این دسته ها باز هم می توانید محصولاتی متنوع با برند ها و مشخصات متفاوت بیابید . البته این موضوع تنها به سه نظام محدود نمی شود . تقریبا در هر دسته ای از ابراز که وارد می شوید با دنیایی از ابزار مواجه خواهید شد.

b2

راه سریع تر دسترسی به ابزار مورد نظر سرچ و جستجو در داخل این سایت است برای این منظور کافی است که مثلا کلمه سه نظام را در داخل کادر جستجو تایپ کنیم در این صورت با بیش از 100 محصول و بیش از 10 دسته کالا مواجه خواهیم شد . حال اگر به این عبارت کلمه آچاری را اظافه کنیم انتخاب ها محدود تر شده و تنها محصولات سه نظام آچاری و یک دسته را پیدا خواهد کرد.

فراموش نکنید که این سایت یک فروشگاه تخصصی ابزار است. بنابراین در ساعات کاری ، تماس با ابزار ماتریس می تواند کمک مفیدی برای انتخاب و تهیه ابزار مناسب باشد.

ارسال کالا در ابزار ماتریس با پست پیشتاز و با حداقل زمان ممکن صورت می گیرد . ضمن اینکه درگاه امن بانکی و نماد اعتماد الکترونیک می تواند امنیت خرید شما را تضمین کند. البته این فروشگاه به صورت فیزیکی نیز همه روزه در دسترس مشتریان در غرب تهران قرار دارد. که می توان با مراجعه حضوری نیز از امکانات این مجموعه استفاده نمود.

ابزار ماتریس یکی از بزرگترین و قدیمی ترین خرده فروشی های ابزار صنعتی در کشور است. ورود مجموعه های همچون ابزار ماتریس به دنیای فروش اینترنتی می تواند به دسترسی بهتر همه صنعتگران به خصوص در شهر کوچک تر کمک کند . همچنین از معضلاتی مثل مهاجرت به مرکز استان ها و تهران به دلیل دسترسی به امکانات بیشتر جلوگیری کند.