به گزارش پارس ، به نقل از فارس، غلامرضا کاظمی دینان امروز در نشست خبری با اشاره به رشد ۳۰ درصدی منابع بانک کارآفرین در سال ۹۱ اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی، افزایش ۵۰ درصدی برای رشد سپرده های بانک پیش بینی شده که امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی افزود: در سال گذشته علاوه بر سود علی الحساب پرداختی، ۲.۸ درصد سود قطعی به تمام سپرده گذاران بانک پرداخت شد؛ سود پرداختی قطعی به صورت مساوی به تمام سپرده گذاران پرداخت شد و هیچ تبعیضی بین آنها قائل نشدیم.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی با اشاره به توسعه کارت خوان ها و خدمات الکترونیک این بانک گفت: تاکنون حدود ۳ هزار و ۴۹۷ کارت خوان کارآفرین در نقاط مختلف کشور نصب شده، اما با توجه به نیازهای موجود، برنامه ریزی لازم به منظور افزایش گسترده این خدمات در حال انجام است.

وی در این باره تصریح کرد: راه اندازی سامانه احراز هویت چندعامله، انتقال سه وجهی در شبکه شتاب، ارائه خدمات بن کارت، انتقال وجه بین بانکی (پایا) در اینترنت بانک، عضویت و ارتباط با شبکه شاپرک از اقدامات دیگر بانک کارآفرین در سال ۹۱ بوده است.

کاظمی دینان با اشاره به هدف گذاری افزایش سهم بانک کارآفرین از ۴.۶ درصد به ۵ درصد افزود: در سال ۹۰،۴۲ درصد و در سال ۹۱،۳۰ درصد به منابع بانک افزوده شد و برای رشد ۵۰ درصدی سپرده بانک باید به واقعیات بازار و بازنگری در نرخ سود سپرده های بانکی توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دو۲ سپرده جدید شمیم و شقایق بانک کارآفرین به تازگی راه اندازی شده است، گفت: این نوع سپرده که به تازگی معرفی شده مورد استقبال قرار گرفته است؛ بانک کارآفرین به منظور تکمیل سبد محصولات خود و افزایش رضایت مشتریان، محصولات جدید خود را به عنوان سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم آفرین و سپرده سرمایه گذاری بلندمدت دو ساله شقایق کارآفرین ارائه کرده است.

به گفته وی حداقل مبلغ برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت شمیم ۱۰۰ میلیون ریال است که سود آن به صورت ماهانه به مشتری پرداخت می شود.

کاظمی دینان افزود: در سپرده سرمایه گذاری بلندمدت شقایق، برای افتتاح حساب محدودیت اعتباری وجود ندارد و سود آن به صورت ماهانه پرداخت می شود و در صورت عدم ابطال در سررسید، سپرده با نرخ سود مؤثر سپرده شقایق در زمان سررسید به مدت ۲ سال دیگر قابل تمدید است.

وی اقدام دیگر را راه اندازی سیستم رتبه بندی مشتریان در بانک کارآفرین عنوان کرد و گفت: تمامی مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی براساس این سیستم رتبه بندی می شوند و مشتریانی که به ازای تسهیلات دریافتی و وثیقه های نقدی در اختیار بانک قرار می دهند، از این امر مستثنی هستند.

مدیر روابط عمومی و بازاریابی در خصوص ارائه تسهیلات بلندمدت توسط این بانک گفت: بانک کارآفرین در بخش مشاوره و تأمین منابع مالی، آماده ارائه تسهیلات بلندمدت در قالب طرح های سرمایه گذاری جدید به مشتریان است؛ بازار، ساختمان، بخش صنعت کشور ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری دارند که می توان با یک برنامه حساب شده از قابلیت های آن استفاده کرد.