پایتخت ایران و شهر تهران، مهم ترین شهر ایران می باشد که در آن، امکانات و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد. در واقع شهر تهران، همیشه میزبان بسیاری از گردشگران و بازدید کنندگان می باشد و به همین منظور، امکانات و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی در این شهر تعبیه شده تا گردشگران بتوانند یکی از بهترین سفر های خود را تجربه کنند. هر کدام از مناطق شهر تهران، زیبایی های خاص خود را دارد و بازدید از هر کدام از این جاذبه های گردشگری، جای خود را دارد. اما جاذبه های گردشگری شرق تهران بسیار زیاد می باشد و هر کدام از آن ها، حال و هوای مخصو.ص به خود را دارد. در واقع تنوع جاذبه گردشگری در این منطقه بسیار زیاد است و شما می توانید با سفر به پایتخت  اجاره آپارتمان مبله در تهران، اقدام به بازدید از این جاذبه های گردشگری کنید.

در این مطلب به معرفی جاذبه های گردشگری شرق تهران پرداخته ایم. در واقع این منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد اما برخی از آن ها، شهرت بیشتری نسب به سایر آن ها دارند و در تمامی مواع، جمعیت زیادی به بازدید از آن ها می رود. در نتیجه توصیه می کنم مطالعه این مطلب را از دست ندهید تا با دیدنی های شهر تهران بیشتر آشنا شوید. همچنین اگر قصد تهران گردی دارید، با سفر به این شهر و اجاره سوئیت مبله در تهران، می توانید در این شهر اقامت کنید و از دیدنی های این منطقه دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری شرق تهران

این منطقه از تهران، دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیبایی می باشد. در واع اگر تا به جال اقدام به بازدید از دیدنی های شهر تهران نکرده اید، توصیه می کنم با سفر به این شهر و اجاره خانه مبله در تهران اقدام به بازدید از این مناطق کنید. در ادامه برخی از مشهورترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری شرق تهران را معرفی کرده ایم.

باغ پرندگان

باغ پرندگان، مشهورترین و بزرگ ترین باغ پرندگان در ایران می باشد که با مساحت بزرگی که دارد، گونه های مختلفی از حیوانات را در خود قرار داده است. در باغ پرندگان تهران، پرندگانی از نقاط مختلف دنیا جمع آوری شده اند و در محیطی شبیه سازی شده به محل زندگی اصلی خود در حال زندگی کردن می باشند. باغ پرندگان تهران، به دو بخش دشتچر و آبچر تقسیم شده اند. در یکی از این قسمت ها، پرندگان در محیط باغ آزاد می باشند و حتی تا ارتفاع مشخصی می توانند پرواز کنند. اما قسمت دیگر باغ پرندگان، این امکان وجود ندارد و پرندگان، در قفس مخصوص خود نگه داری می شوند. توصیه می کنم حتی اگر پایتخت نشین نیستید، با سفر به این شهر و اجاره آپارتمان مبله در تهران، اقدام به بازدید از این جاذبه گردشگری کنید.

پارک جنگلی لویزان

یکی از زیباترین فضاهای سبز منطقه شرق تهران، پارک جنگلی لویزان می باشد. البته باید گفت این پارک جنگلی مساحت بسیار زیادی دارد و در آن، امکگانات بسیار زیادی برای بازدید کنندگان وجود دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد این جاذبه گردشگری وجود دارد این است که جزو امن ترین پارک جنگلی های تهران به شمار می آید و همیشه، گشت پلیس در محوطه این پارک در حال گشت زنی می باشد. در نتیجه می توانید با خیال راحت به این منطقه بروید و از فضای سبز زیبای این منطقه دیدن کنید. جالب است بدانید که در اواخر هفته ها خانواده های بسیاری با سغر به این جاذبه گردشگری، اوقاتی را از شهر فاصله می گیرند.

پارک جنگلی سرخه حصار

اما یک از بزرگ ترین پارک جنگلی های تهران، پارک جنگلی سرخه حصار می باشد. این پارک جنگلی، یکی از جنبه های توریستی شهر تهران می باشد که از زمان های بسیار قدیم، مورد توجه افراد بسیاری بوده است. حتی گفته شده که در زمان قاجار، پادشاهان قاجار با سفر به این منطقه، اقدام به شکار حیوانات می کردند و در واقع، این منطقه، به شکارگاه معروف بود.

اگر تا به حال از این جاذبه گردشگری دیدن نکرده اید، توصیه می کنم بازدید از آن را حتما در برنامه های خود قرار دهید و با سفر به پایتخت و اجاره سوئیت مبله در تهران، اقدام به بازدید از این پارک جنگلی مشهور کنید. آب و هوای این منطقه بسیار عالی می باشد و با سایر نقاط شهر تهران، تفاوت دارد. در بیشتر روزهای سال در این منطقه، بارش باران اتفاق می افتد و همین مساله سبب می شود تا این منطقه به حداکثر زیبایی دستیابی پیدا کند.

مجموعه گردشگری تلو

کمتر کسی از وجود این مجموعه گردشگری خبر دارند. جاده تلو، که یکی از جاده های اصلی شهر تهران برای دسترسی به جاذبه های گردشگری خارج از شهر می باشد، خود، دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که یکی از آن ها، مجموعه گردشگری تلو می باشد. در واقع یکی از زیباترین و متفاوت ترین جاذبه های گردشگری شرق تهران، مجموعه گردشگری تلو می باشد. این مجموعه گردشگری، جزو فضاهای سبز شهر تهران می باشد که با داشتن ساختاری تپه مانند، چشم انداز بی نظیری از فضای سبز اطراف به نمایش می گذارد. همچنین، چشم انداز زیبایی از سد لتیان، در این مجموعه گردشگری وجود دارد که زیبایی این منطقه را تکمیل کرده است.

به طور کلی اگر تا به حال از این جاذبه گردشگری دیدن نکرده اید، توصیه می کنم بازدید از آن را در برنامه های خود قرار دهید و با سفر به تهران، و اجاره خانه مبله در تهران از سایت تهران مبله از جاذبه های گردشگری شرق تهران دیدن کنید.