به گزارش اخبارحوادث شهر خبر، خبرگزاری رکنا در این خصوص نوشت: محمد رضایی پرستار ۲۵ ساله بیمارستان رسول اکرم که مبارزه با کرونا را با رقص شروع کرده بود، پس از ابتلا به کرونا و بهبودی از این بیماری به دلیل فیبروز شدن ریه‌ها و تنگی نفس علی رغم تلاش پزشکان و ۳ روز اینتوبه بودن در بیمارستان رسول اکرم تهران در کمال ناباوری آسمانی شد.

دومین خبر پربازدید حوادث روز در خصوص بی آبرویی پسر 14 ساله نزد پدرش بود. به گزارش خبرگزاری رکنا، پسر 14 ساله در هرمزگان پیش پدرش زمانی بی آبرو شد که پلیس تمام ماجرا را فاش کرد. طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد پسر 14 ساله شاکی با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی در طول یکماه طی 9 مرحله تراکنش از 2 استریمر بازی آنلاین در مجموع مبلغ 26 میلیون تومان حمایت مالی نموده و سپس پیامک های بانکی را حذف می‌کرده است.

دیگر خبر پربازدید در خصوص کلاهبرداری زنی در فضای مجازی بود. به گزارش خبرگزاری رکنا، با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد که این زن با ساخت اکانت جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خود را فرزند یکی از مقامات کشوری معرفی کرده و با وعده ازدواج به این مرد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت و تلفن همراه خود را خاموش می‌کند.

به گزارش رکنا ،  حجت الاسلام صادق اکبری اظهار داشت: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، ششمین عضو شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی به دستور مقام قضایی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد، حکم محکومیت قطعی شهردار سابق بابلسر صادر شده است.

وی افزود: شهردار سابق بابلسر (م-ش) به اتهام ارتشا، به پنج سال حبس ، 74 ضربه شلاق و سه سال انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی از سوی یکی از شعب دادگاه تجدیدنظر استان محکوم شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار حوادث به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.