به گزارش اخبار ورزشی شهر خبر، سایت خبری فرارو در این خصوص نوشت: توقف استقلال در بازی خانگی مقابل نفت آبادان و از دست رفتن ۲ امتیاز دیگر باعث نارضایتی و ناراحتی شدید هواداران شده و آن‌ها در فضای مجازی محمود فکری و مسئولان باشگاه را مورد انتقاد قرار داده‌اند. شنیده می‌شود ممکن است تغییراتی در نیمکت تیم استقلال رخ دهد. این تغییر در هر رسانه‌ای شدت و ضعف دارد! برخی از برکناری کامل کادر فنی می‌گویند و برخی هم از تقویت آن. منابع غیررسمی از دودستگی مسئولان باشگاه در مورد کادر فنی خبر می‌دهند. در حالی که چند عضو هیئت‌مدیره حامی فکری و ادامه مسیر او البته با تقویت کادر فنی هستند برخی از اعضای هیئت‌مدیره ظاهرا دنبال دو چهره محبوب استقلالی‌ها هستند.

دومین خبر ورزشی در خصوص بازی آل‌کثیر در فینال آسیا بود. به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، امیر ساعد وکیل ، مشاور حقوقی پرسپولیس درباره احتمال بخشش عیسی آل کثیر گفت : این احتمال وجود دارد که بتوانیم محرومیت این بازیکن را متوقف کنیم و این اتفاق با توجه به وضعیت اضطراری موجود دور از ذهن نیست.

در اولین بازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، تیم بیجینگ گوان چین در برابر تیم اف سی توکیو ژاپن با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی آسیا در منطقه شرق صعود کرد. این مطلب نیز با بازدید زیادی از سوی مخاطبان روبرو شد.

دیگر خبر پربازدید ورزشی باز هم در خصوص آل‌کثیر تصمیم جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص وی بود. به گزارش خبرگزاری برنا،  عیسی آل‌کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس از تماشای فینال و دستیابی به مدال هم محروم است.با توجه به حکم ابلاغی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، عیسی آل‌کثیر حتی حق همراهی تیم در دوحه را نیز نخواهد داشت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.