با پایان یافتن انتخابات در برخی ایالت‌ها، کار شمارش آراء هم آغاز شده است و نتایج شمارش آراء به تدریج اعلام می‌شود. این مطلب در صدر پربازدیدترین‌های سیاسی شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری مشرق‌نیوز در خصوص انتخابات آمریکا نوشت: با اتمام رای گیری در برخی ایالت‌های آمریکا، کار شمارش آراء بلافاصله آغاز شده است. همزمان با شمارش آراء، نتایج اولیه نیز به تدریج اعلام می‌شود که در ادامه، نتایج لحظه به لحظه آمده است. این نتایج ممکن است در هر ایالت چندین بار دستخوش تغییر شود؛ بنابراین پیشتازی یک نامزد در یک ایالت به معنای پیروزی قطعی نیست و با توجه به آراء پستی، احتمال ادامه پیدا کردن شمارش آراء تا روزهای آینده وجود دارد.

دومین خبر پربازدید در خصوص احتمال پیروزی جو بایدن در انتخابات بود. به گزارش نامه نیوز،  روزنامه "وال استریت ژورنال" بامداد پنجشنبه نوشت: با وجود آنکه هنوز نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما تیم بایدن در حال برنامه‌ریزی برای انتقال ریاست جمهوری از ترامپ است.

واکنش ایران به نامه دولت ترامپ در آستانه انتخابات آمریکا، نیز با بازدید زیادی از سوی کاربران مواجه شد. وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی تأکید کرد که تهران تحت هیچ شرایطی مذاکره مجدد بر سر برجام را نخواهد پذیرفت و حتی آن را بررسی نخواهد کرد.

دیگر اخبار روز پربازدید نیز در خصوص حضور طرفداران مسلح ترامپ در خیابان‌های آمریکا بود. سایت خبری اعتماد آنلاین تصاویری منتشر کرده است که حاکی از حضور طرفداران زن ترامپ به صورت مسلح در خیابان‌هاست.

 ادامه موضوع شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش اعتماد آنلاین، شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان ادامه دارد و در ایالت های سرنوشت ساز وارد مرحله حساسی شده است. رقابت در این ایالت ها شانه به شانه پیش می‌رود. هر چند احتمال پیروزی جو بایدن به شدت افزایش پیدا کرده است اما دونالد ترامپ هنوز هم فرصت پیروزی دارد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار  سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.