این روزها که بیماری کرونا سراسر جهان را فرا گرفته است و در تمامی کشورها شاهد مرگ و میر بالای این ویروس مخرب هستیم، از ابتدای به وجود آمدن این ویروس همه ما به دنبال راهی بوده‌ایم که به کرونا مبتلا نشویم. با توجه به اینکه در حال حاضر درمان قطعی برای از بین بردن این ویروس وجود ندارد بهترین راه برای کنترل و پیش گیری از کرونا زدن ماسک با کیفیت و استفاده از ژل ضدعفونی کننده است که این دو روش مورد تایید مجامع پزشکی جهانی هم قرار گرفته است. در ادامه به بررسی راه‌های کنترل یا پیشگیری از کرونا خواهیم پرداخت.

r1

راه‌های کنترل بیماری کرونا (covid19)

اگر به این ویروس مبتلا شده‌اید و نمی‌دانید که باید چه کاری کنید چاره کار شما به طور قطع رسیدگی‌های خودتان است.

 در ابتدای امر باید بگوییم در این بیماری بزرگترین درمانی که وجود دارد داشتن روحیه خوب از سمت شما یا برای بیمار کرونایی است. سعی کنید به هیچ عنوان فرد کرونایی را نا امید نکنید این مهم‌ترین مسئله برای وی است. در مرحله بعدی به پزشک مراجعه کنید تا برای شما درمان‌های پزشکی کاهنده این بیماری را تجویز کند.

البته باید بدانید همانطور که پیشتر هم اشاره شد درمان قطعی برای این بیماری وجود ندارد در نتیجه درمان‌هایی که تجویز می‌شود بر حسب کاهنده بودن قوه ویروس است که روی بعضی از موارد کرونایی پاسخ می‌دهد. در مرحله بعد با توجه به اینکه باید اقدام به تهیه ویتامین‌های مختلف کنید بهترین گزینه برای شما که کرونا دارید این است که از داروخانه آنلاین اقدام به تهیه داروهای پزشک معالج خود کنید تا در معرض ابتلا یا تشدید ویروس در بدن خود نشود. باید گفت داروخانه‌های آنلاین بهترین روش برای دریافت دارو در این دوران شما هستند تا بتوانید در منزل دوره قرنطینه خود را بگذارنید.

r2

راه‌های پیشگیری از کووید ۱۹ کرونا

اگر به دنبال راهی مطمئن برای پیشگیری از کرونا هستید باید بگوییم در درجه اول در هر مکانی که حضور می‌یابید ماسک را فراموش نکنید. ماسک زدن مهم‌ترین روش جلوگیری از این بیماری سخت و خطرناک است. در مرحله بعدی توصیه‌ای که بسیار به آن تاکید می‌شود شستشوی مداوم دست‌ها خواهد بود. از طرفی دست دادن و روبوسی کردن تا حد امکان نباید انجام شود و باید این سنت دیرینه را کنار بگذاریم. البته باید به این نکته دقت کنیم که ماسک‌ها عمر مفید مشخصی دارند و نباید به صورت مداوم از یک ماسک استفاده کرد. ماسک‌های موجود را باید به صورت روزانه عوض کرده و استفاده مجدد از آنها به عمل نیاید زیرا همان ماسک می‌تواند خود عامل جمع شدن ویروس روی خود باشد. اگر قصد خرید ماسک از داروخانه آنلاین را دارید به طور قطع تصمیم درستی گرفته‌اید زیرا دیگر لازم نیست شما به صورت فیزیکی به محیط پر از بیماری داروخانه‌های فیزیکی مراجعه کنید. داروخانه‌های آنلاین با برنامه‌ریزی که انجام می‌دهند می‌توانند در زمان‌های مشخصی که شما تعیین می‌کنید ماسک مورد نظر شما را درب منزل ارسال کنند که این بهترین تصمیم در زمان رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی مراقبت از خود در برابر ویروس کرونا است.

در نهایت در زمان کرونا چگونه نیازهای پزشکی خود را حل کنیم؟

ماسک و ژل‌های ضدعفونی جز مواردی است که شما به صورت روزانه به آن نیاز خواهید داشت و به صورت مداوم باید شارژ شود تا در هر مکانی که وارد می‌شود ماسک خود را بزنید و پس از دست زدن به هر جایی بلافاصله از ژل‌های شستشوی دست که خاصیت ضدعفونی دارند استفاده لازمه را بکنید. در نتیجه برای اینکه از ابتلای به کرونا جلوگیری کنید بهترین روش خرید اینترنتی ماسک و خرید اینترنتی ژل ضد عفونی کننده دست است که شما را از مراجعه حضوری به داروخانه‌ها راحت می‌کند.

r3

داروخانه آنلاین یا شاید بهتر باشد بگوییم داروخانه اینترنتی یکی از بهترین روش‌ها برای خرید اقلام پزشکی در زمان کرونا است تا شما در منزل نگه داشته و نیاز شما را درب منزل تحویل‌تان دهد. این داروخانه‌ها تفاوتی با داروخانه حضوری نداشته و حتی مزایای آنها بسیار قابل توجه‌تر هم هست. یکی از معتبرترین آنها داروخانه آنلاین راسیس دارو  است که با مجوزهای لازمه این بستر را برای بیماران و نیاز دارویی آنها برطرف کرده است. شما با مراجعه به این rasisdaroo.com  www.می‌توانید اقدام به خرید داروهای مجاز نماید.