لوازم خانگی بوش که با نام تجاری BOSCH به بازار عرضه می شود، از لحاظ کیفیت و قدرت حرف های زیادی برای گفتن دارد. محصولات این شرکت آلمانی در مدل های متنوع و به روز وارد بازار شده است تا در مقایسه با سایر برندها، تجربه جدیدی برای مشتری ایجاد کند. قیمت لوازم خانگی BOSCH همانند سایر لوازم خانگی تحت تاثیر قیمت ارز قرار گرفته است. اجناس داخلی و خارجی همگی تحت تاثیر نوسانات دلار بوده اند. اما اگر از لحاظ کیفی مقایسه کنیم، لوازم خانگی بوش کیفیت بالاتری دارد و استانداردهای جهانی را رعایت کرده است.

قیمت روز محصولات بوش چقدر است؟

قیمت یخچال و فریزر بوش

یخچال های بوش در رنگ های سفید و استیل و در ابعاد و مدل های مختلف در بازار عرضه می شود، توجه داشته باشید که اگر یک نفر هستید یا یک خانواده پرجمعیت می توانید از یخچال بوش در مدل های مختلف استفاده نمایید. یخچال و فریزرهای بوش جزو معروف ترین لوازم خانگی بوش در سراسر دنیا محسوب می شوند. این یخچال ها در مدل های ساید بای ساید، یخچال دو در (بالا و پایین) و یخچال های دوقلو به بازار عرضه شده اند. مشتریان می توانند یخچال های توکار یا فریزرهای تک و زیرکابینتی را نیز خریداری کنند. انتخاب و خرید این مدل ها همگی به سلیقه و هدف مشتری بستگی دارد. از محبوب ترین یخچال های بوش در بازار ایران می توان به یخچال فریزر دوقلو بوش مدل GSN36VB304 – KSV36VB304 اشاره کرد.

h1

قیمت ماشین لباسشویی بوش

 لباسشویی بوش بیصداست و دارای مدلهای با تسمه و بدون تسمه است. طول عمر بسیار بالایی دارد. اگر به درستی از لباسشویی بوش استفاده نمایید به ندرت خراب می شود. لباسشویی بوش دارای تکنولوژی به روز و دوستدار محیط زیست است. لباسشویی توکار بوش یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی تولیدی شرکت بوش است که طرفداران زیادی دارد و همان‌طور که از نامش پیداست به‌ صورت توکار و مخفی است طوری که فقط نمای ظاهری آن قابل‌ مشاهده است. از مزایای لباسشویی توکار بوش می‌توان به صدا کم، دور موتور بالا، مصرف آب کمتر، مدت شستشوی لباس کمتر، شستشوی بهتر لباس اشاره نمود.

h2

قیمت ظرفشویی بوش

 ظرفشویی های بوش با  ظاهر و صفحه نمایش  زیبا تولید می شود. تفاوت مدل های ظرفشویی بوش در امکانات رفاهی آن است. هر چقدر سری جدید تر باشد امکانات آن بیشتر است. ظرفشویی های بوش دارای مصرف انرژی مناسبی هستند. ظرفشویی های بوش دارای تکنولوژی به روز و دوستدار محیط زیست می باشند. بهترین ماشین ظرفشویی های بوش، ماشین های 14 نفره هستند، زیرا تمامی امکانات لازم را برای شستشوی ظروف در خود دارند. باید بدانید که ظرفشویی های بوش تا این لحظه در سه سری تولید شده اند و در بازار وجود دارند. سری 4، سری 6 و سری 8. علت این طبقه بندی نیز وجود امکانات ویژه یا تنوع در تعداد برنامه های شستشو است. دکمه های کنترل موجود در ظرفشویی ها نیز در تعیین سری تولید آن تاثیرکذار بوده، طوری که اکثر ظرفشویی های سری 8 دارای دکمه های لمسی هستند.

h3

قیمت های محصولات بالا از طرف وبسایت نمایندگی رسمی بوش آلمان به آدرس Ebosch.ir اعلام شده است. شما می توانید برای مشاوره خرید سایر لوازم خانگی از جمله آب میوه گیری، لوازم پخت و پز، لوازم آشپزخانه، اسپرسوساز، هود، چای ساز و ... با شماره 031 3221 6189 تماس بگیرید.