فیلم پارادایس و چهار انگشت را می توان جزو جدیدترین فیلم هایی دانست که این انتخاب را برای شما ساده تر می کند . اگر شما نیز به دنبال دانلود فیلم پارادایس و یا دانلود فیلم چهار انگشت هستید و یا تمایل دارید در رابطه با آن ها اطلاعات بیشتری کسب کنید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید چرا که قصد داریم بصورت دقیق این دو فیلم در رسانه کاران مووی را زیر ذره بین نقد و بررسی خود قرار دهیم .

tr1

دانلود فیلم پارادایس و بررسی آن

فیلم پارادایس را می توان جزو بهترین فیلم های ژانر اجتماعی ایران در سال 98 دانست که تولید آن از سال 1394 آغاز شده است . این فیلم به کارگردانی علی عطشانی صورت گرفته و به همین جهت از سبکی خاص و جذاب برخوردار است اما آن چه بیش از هر چیزی سبب جذابیت این فیلم شده داستان بسیار زیبای آن می باشد . این فیلم روایتگر زندگی دو طلبه جوان است که قصد دارند برای شرکت در یک سمینار پیرامون ادیان به آلمان بروند . اما این وسط یک مشکل وجود دارد و هم رییس حوزه علمیه آن ها آقای فراستی می باشد که به هر شیوه ای راه سفر بر آن ها را سد می کند . طلبه های جوان برای اینکه بتوانند به سمینار بروند ، حاج آقا فراستی را اغفال کرده و ویزایی را هم برای او می گیرند و بدین سبب او را هم با خود در این سفر همراه می کنند . ماجرا هایی که در طول سفر برای این سه تن رخ می دهد بسیار جذاب و دیدنی است . در حقیقت شیوه تعامل و برخورد دو فرهنگ در این اثر است که سبب شده فیلم پارادایس توجه قشر بسیار زیادی از احاد جامعه را به خود جلب کند .

tr2

یکی دیگر از نقاط قوت این فیلم بازیگران حرفه ای و توانای آن می باشد که موجب شده تا زیبایی و جذابیت این فیلم به حد اعلاء برسد . از جمله بازیگران این فیلم پارادایس می توان به جواد عزتی، مهران رجبی،ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس, محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت و… اشاره نمود . انتخاب بسیار عالی بازیگران برای هر نقش و نیز چینش دقیق بازیگران داخلی و خارجی موجب شده تا پارادایس به یکی از پر مخاطب ترین فیلم ها در سال 98 تبدیل شود . مجموع تمام این فاکتور ها سبب شده تا این روز ها بسیاری از مردم به دنبال  دانلود فیلم پارادایس باشند . اما اگر تنها یک جستجوی کوتاه در اینترنت داشته باشید در خواهید یافت که وبسایت های بسیار زیادی برای دانلود فیلم پارادایس وجود دارد اما در بین این حجم از وبسایت ها می توان سایت کاران مووی را بهترین رسانه برای دانلود فیلم دانست . اگر شما نیز تمایل دارید دلیل این ادعای ما را بدانید بهتر است تا این مطلب با ما همراه شوید .

tr3

دانلود فیلم چهار انگشت و بررسی آن

فیلم چهار انگشت نیز همانند فیلم پارادایس یکی از بهترین و البته کمدی ترین فیلم های سال 98 می باشد . این فیلم از داستانی جنجالی برخوردار است که به راحتی مخاطب را به خود جلب می کند . چهار انگشت روایتگر داستان دو شخص به نام های ایستاده ( با بازی جواد عزتی ) و احد فاتحه ای ( با بازی امیر جعفری ) است . آن ها برای انجام یک کار ناتمام به تایلند سفر می کنند . به همین جهت ایستاده برای کمک به فاتحه و با گرفتن مراسمی او را برای رفتن به سفر مکه همراهی می کند . اما آن ها به بهانه رفتن به سفر زیارتی به تایلند می روند تا بتوانند در آن جا مشکل احد را درمان کنند . در این طول سفر ماجرای های جالبی برای آن ها پیش می آید که مخاطب را به وجد می آورد. بازیگران اصلی این فیلم در اصل در فیلم اکسیدان نیز همبازی بوده اند و در این فیلم نیز یک شاهکار دیگر را خلق نموده اند . این شاهکار با کارگردانی حامد محمدی به اوج خود رسیده است.

sdfsd23

از دیگر بازیگران این فیلم می توان ماییداوی وییز و مونا فرجاد اشاره نمود که هر دو به خوبی تکمیل کننده نقش های این شاهکار هنری  هستند . فیلم چهار انگشت در کشور های ایران ، تایلند و کامبوج تصویر برداری شده  و از اسفند 97 در ایران در حال اکران است . فیلم چهار انگشت در مدت زمان کوتاه اکران خود توانسته به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کند و توجه قشر بسیار زیادی از مردم را به خود جلب کند . تماشای این فیلم یقینا می تواند لحظات زیبایی را برای شما و خانواده بسازد . رسانه کاران مووی از جمله به روزترین و البته معتبر ترین رسانه هایی می باشد که امکان دانلود فیلم چهار انگشت و دانلود فیلم پارادایس را برای شما مخاطبان عزیز فراهم نموده است . این رسانه مازاد بر به روز بودن ، هیچ گونه تبلیغ آزار دهنده ای ندارد و همین مورد گردش در آن را لذت بخش تر نموده است علاوه بر این شما می توانید به کیفیت های مختلف یک اثر دسترسی داشته باشید. شما می توانید این دو اثر بسیار زیبا را با اینترنت نیم بها و با سرعت بالا از وبسایت کاران مووی دانلود نمایید .