فیلم هندی از دیرباز تاکنون، از محبوبیت و استقبال چشم‌گیری توسط مخاطبان و علاقه‌مندان این ژانر، برخوردار بوده است و شاید یکی از دلایل جذابیت آن را می‌توان تلفیق هوشمندانه موزیک با رقص، شادی و غم و به عبارتی شرح قصه دانست به طوری که برخی از تماشاگران، همراه با سکانس‌های احساسی آن اشک می‌ریزند، پا به پای شخصیت قهرمان داستان ماجراجویی می‌کنند و هیجان‌زده می‌شوند و یا به ارتباط عاطفی بازیگران نقش اول فیلم غبطه می‌ورزند چرا که غالبا تصویر عشق در فیلم هندی سرشار از احترام و توجه متقابل است که به دور از جنبه سرگرمی و تماشای فیلم، به مخاطب داستان زندگی هدیه می‌دهد و ارزش می‌بخشد.

 

z1

 

در قرن بیستم، سینمای هند در کنار هالیوود و سینمای چین رتبه‌ای جهانی را به خود اختصاص داد. به طوری که در انتهای سال ۲۰۱۰ ازنظر تولید سالانه، سینمای هند در رتبه اول قرار گرفت. علاوه بر آن، ظهور فناوری‌های پیشرفته در صنعت فیلم‌سازی این کشور، راه روشنی را برای نفوذ به دل مخاطبان خود پیدا کرده است.

 سال‌های زیادی‌ست که فیلم‌ های هندی در ایران نیز بسیار محبوب هستند و می‌توان شاید علت آن را وجود شباهت‌ در برخی از آداب و رسوم فرهنگی دانست چرا که همین موضوع حس همزادپنداری تماشاگر با داستان فیلم را بیش از پیش تقویت می‌کند. این علاقه به حدی مثال‌ زدنی‌ست که تعداد زیادی از فیلم‌های هندی دوبله فارسی نیز شده‌اند تا ارتباط بیشتری برای تعامل با مخاطبان برقرار شود. نکته مورد توجه این است که در فیلم هندی فقط شاهد سکانس‌های احساسی و عاشقانه نخواهیم بود بلکه فیلم هندی در ژانر اکشن هم علاقه‌مندان خاص خود را دارد که می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

 

معرفی فیلم هندی‌ های جذاب برای تماشا !

 

 وقتی صحبت از بالیوود می‌شود همواره نام شاهرخ خان، سلمان خان، آمیتاب باچان و غیره برای ذهن ما تداعی می‌گردد اما باید گفت که سینمای هند همواره در تلاش است تا با ترکیب سبک‌های مختلف و نقش‌آفرینی بازیگران جدید چشم‌های منتظر مخاطبان خود را بنوازد. در ادامه به تعدادی از فیلم ‌های هندی جدید و هیجان‌انگیز اخیر اشاره شده است که برای علاقه‌مندان به این سبک، خالی از لطف نخواهد بود.

 

  • گلابو سیتابو ، یک فیلم هندی 2020 با ژانر کمدی و درام بوده که داستان آشنای کشمکش بین صاحب‌خانه و مستاجر بر سر اجاره خانه تلاش وی برای رهایی از این شرایط را به زبان طنز نشان می‌دهد و آمیتاب باچان معروف نقش اصلی را برعهده دارد.

 

  • مدرسه انگلیسی یک فیلم هندی جدید بوده که داستان زندگی مردی سخت‌کوش را روایت می‌کند که در تلاش است تا بتواند رویای تحصیل دخترش در لندن را برآورده سازد. این فیلم امتیاز 7.3 IMDB را به خود اختصاص داده است. گفتنی‌ست که مدرسه انگلیسی در کنار ماهیت درام خود در دسته‌بندی فیلم هندی کمدی نیز قرار می‌گیرد.

z2

 

 

  • فیلم هندی عاشقانه شب‌های کومبالانگی محصول سال 2019، درباره زندگی 4 برادر در روستایی دورافتاده در هند است که همواره و در تمامی لحظات با یکدیگر سر جنگ دارند تا اینکه یکی از آن‌ها عاشق می‌شود و این اتفاق، همچون معجزه‌ای در بهبود روابط بین دیگر برادران رخ می‌دهد. این فیلم امتیاز 8.6 IMDB را به خود اختصاص داده است.

 

  • فیلم هندی مهیج خانواده باروت ساخته سال 2019، مجموعه‌ای از قتل‌ها و اتفاقات ناگوار را حکایت می‌کند که خانواده باروت را در آستانه فروپاشی قرار می‌دهد که در این بین رابطه بین پدر و پسر به مسیر نابودی کشیده می‌شود. این فیلم امتیاز 7.3 IMDB را به خود اختصاص داده است.

 

  • فیلم هندی درام سیلی ساخته سال 2019، داستان زندگی زنی جوان به نام آمریتا است که به نظر همه چیز خوب و آرام به نظر می‌رسد اما پس از حضور در یک مهمانی و درگیری شوهرش با وی، با کوله‌باری از سوال و ابهام ما را ترغیب به تماشا و شف داستان می‌کند. این فیلم امتیاز 7.2 IMDB را به خود اختصاص داده است.

 

  • فیلم هندی پرونده‌های تاشکند ساخته سال 2019، داستان مرگ نخست ویز سابق هند است که به طرز مشکوکی می‌میرد که تماشاگر را برای موشکافی از این موضوع که آیا وی به صورت طبیعی مرده و یا تروری در کار بوده است وا می‌دارد. این فیلم امتیاز 7.8 IMDB را به خود اختصاص داده است.

z3

 

  •  تحت تعقیب‌های هند نیز محصول سال گذشته است که جریان گروهی از ماموران سازمان اطلاعات هند را طی انجام یک عملیات سری است که باید بدون شلیک حتی یک گلوله، محل فعلی یک تروریست را شناسایی کنند. متاسفانه این فیلم امتیاز بالایی از صاحب‌نظران دریافت نکرده است اما برای علاقه‌مندان سبک اکشن جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت.

 

به زبان مادری خود در هندوستان قدم بزنید!

 لذت تماشای فیلم هندی دوبله فارسی باکیفیت و اختصاصی می‌تواند یکی از انتظاراتی باشد که تماشاگر امروزی بیش از پیش مشتاق آن است. بنابراین برای تحقق این امر سرمایه‌گذاری‌های زیادی توسط شرکت‌های داخلی در حال انجام است تا به صورت همه جانبه به نیاز مخاطب برای بهبود تجربه خوشایند و هرچه تمام‌تر تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه وی بها داده شده است.

 

دانلود بهترین فیلم‌های هندی به سلیقه شما

 در سال‌های اخیر پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال در دنیا به محبوبیت ویژه‌ای دست یافته‌اند و کاربران امروزی دسترسی سریع و آسان به تماشای محتوای موردنظر را به جزیی از روتین زندگی خود تبدیل کرده‌اند، به خصوص طرفداران دانلود فیلم هندی که منتظرند ببینند تا بالیوود برایشان چه هدیه جدیدی را به ارمغان آورده است در واقع تولد VOD ها جهشی بزرگ در تغییر رفتار مخاطبان و افزایش سطح انتظار آن‌ها از بسترهای آنلاین به ارمغان آورده است، اینکه امکانی فراهم باشد تا بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، به حداکثر امکانات مورد نیاز برای داشتن یک سرگرمی متنوع با امکان انتخاب‌های نامحدود از بین هزاران گزینه پیش‌رو را در هر مکان و زمان دلخواه داشت.