ثبت شرکت یک ایده بسیار عالی برای شروع یک کسب و کار معتبر است. با ثبت شرکت می توان به اعتبار و وجهه بالایی رسید و با استفاده از این شخصیت حقوقی معتبر می توان به فرصت های بسیار زیادی دست پیدا کرد که عملا با کار به صورت انفرادی و یا کار کارمندی به هیچ عنوان محقق نمی شود.

بسیاری از شرکت های بزرگ، سازمان ها، ارگان های دولتی و خصوصی و غیره، به دنبال موضوعی به نام چابک سازی هستند. چابک سازی یعنی اینکه ضمن بالا بردن قابلیت کارکنان خود، بسیاری از فعالیت های کاری خود را که عملا رابطه مستقیم به تولید یا خدمات آنها ندارند را برون سپاری کنند. این موضوع نه تنها به خود این سازمان ها کمک زیادی کرده است، بلکه فرصت های زیادی را نیز پیش روی کار آفرینان قرار داده تا به عنوان یک شخصیت حقوقی معتبر این موقعیت ها را شناسایی کنند و برای خود روشی نوین برای کسب و کار داشته باشند.

بسیاری از افراد نیز با تحصیلات عالیه در دانشگاه ها و یا سال های تلاش به صورت های گوناگون به افراد متخصصی تبدیل شده اند که اکنون می توانند برای خود یک کسب و کار قانونی ایجاد کنند و ضمن کمک به اقتصاد کشور، یک سود آوری عجیب و یک پیشرفت فوق العاده در زندگی کاری خود  داشته باشند.

اما نگاهی به فرایند های پیچیده اداری برای ثبت شرکت و یا اقدامات قانونی دیگر آن باعث نگرانی و یا به اصطلاح بی خیال شدن این افراد برای ثبت شرکت می شود. در حالی که تاسیس یک شرکت اصلا کار پر ریسک و خطرناکی نیست و می تواند یک گام بلند برای موفقیت باشد.

با این وجود پروسه ثبت شرکت و به دنبال آن دریافت کد اقتصادی، دفاتر مالیاتی، ثبت برند و اخذ کارت بازرگانی عمدتا برای یک کسب و کار ، هر چقدر هم که کوچک باشد لازم است. تمامی این اقدامات نیاز به ثبت دارد و باید زمان زیادی برای انجام این مراحل گذاشته شود.

انجام هم زمان فرایند های حقوقی کسب و کار

اما خبر خوب اینکه در سال های اخیر تمامی این اقدامات توسط موسسات حقوقی در کمترین زمان و با تخصص و کیفیت بالا امکان پذیر شده است. موسساتی مانند موسسه ویونا تنها با عقد یک قرارداد تمامی آنچه که از یک شخصیت حقوقی نیاز دارید را برای شما انجام می دهند.

با توافق و عقد قرارداد با موسساتی مانند موسسه ویونا، شما می توانید ضمن ثبت شرکت خود در کمترین زمان، فرایند هایی مانند ثبت برند ، دریافت کد اقتصادی و دفاتر پلمپ مالیاتی، دریافت کارت بازرگانی و بسیاری از اقدامات دیگر را نیز انجام دهید.

از دیگر اقداماتی که این موسسات می توانند برای شما انجام دهند می توان به ثبت بین المللی برند، انجام فرایند های حقوقی شرکت،  تنظیم صورتجلسات قانونی، اقدامات مربوط به رتبه بندی ، ثبت شعبه خارجی و یا نمایندگی در دیگر استان ها و یا حتی خارج از کشور و بسیاری دیگر از اقدامات که تنها در قالب یک قرارداد و در کمترین زمان امکان پذیر است.

به همین جهت پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید در کمتر از چند روز همه شرایط لازم و مستندات حقوقی لازم را برای تبدیل شدن به یک شخصیت حقوقی معتبر لازم دارید حتما با کارشناسان موسسه ویونا تماس گرفته و با آنها مشورت کنید.

 

چرا موسسه ویونا؟

در ایران موسسات زیادی وجود دارند که فرایند های حقوقی را انجام می دهند. اما تفاوت در استفاده در دانش، مهارت در ریزه کاری ها و داشتن تخصص بالای حقوقی  و تسلط به همه قوانین حقوقی و مالیاتی در کنار تجربه بالا، در کمتر موسسه ای یافت می شود.

موسسه ویونا به کانونی برای تجمع برترین کارشناسان حقوقی تبدیل شده است. افرادی که هر یک در حوزه تخصصی خود از برترین کارشناسان حقوقی ایران هستند. به همین جهت است که شما در این شرکت می توانید تنها با یک قرارداد تمامی فرایند های مورد نیاز برای تبدیل شدن یک شخصیت معتبر حقوقی را هم زمان دریافت کنید.

در این موسسه هر یک از کارشناسان وظیفه انجام یکی از درخواست های شما را دنبال خواهد کرد و این باعث می شود نهایتا شما در زمان تعریف شده در قرارداد بتوانید هم زمان هم شرکت ثبت شده قانونی در قالب مورد نیاز خود را داشته باشید و هم بتوانید برند، کارت بازرگانی، دفاتر مالیاتی و غیره را دریافت کنید.

به یاد داشته باشید که تمامی این اقدامات با هزینه باور نکردنی و با تخفیف ویژه برای هم میهنان عزیز انجام می شود و شما می توانید به راحتی با مقایسه قیمت ها به این باور برسید. همچنین فراموش نکنید که اگر هر یک از این اقدامات را خودتان و یا وکیل شما بخواهد دنبال کند حداقل چند ماه زمان نیاز خواهید داشت تا صاحب همه این امتیازات به صورت یکجا بشوید و تازه تضمینی بر موفقیت این امور و دلسرد نشدن شما نیست.

اما کارشناسان موسسه ویونا بدون اینکه شما نیاز به صرف زمان و هزینه اضافی داشته باشید در کمترین زمان تمامی این مدارک را برای شما به صورت قانونی و با ضمانت دریافت خواهند کرد.

پس برای ثبت شرکت، برند و اخذ کارت بازرگانی و هر یا هر اقدام دیگر حقوقی برای موفقیت در کسب و کار خود، بخصوص اگر برای این کار فرصت زیادی نمی خواهید هدر دهید، همین امروز با کارشناسان ما در موسسه ویونا تماس بگیرید.