به گزارش پارس به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است:

امروز پس از طی دو سال تلاش مستمر و خستگی ناپذیر تیم مذاکره کننده کشورمان با گروه 1+5 شاهد به ثمر نشستن دیپلماسی گفتگو و مذاکره هستیم. در دولت تدبیر و امید دکترین سیاست خارجی کشورمان بر مبنای سه اصل عزت، مصلحت و تدبیر بنا نهاده شد و به جای رویکرد سنتی، سیاست خارجی نوین بازی با حاصل جمع غیر صفر و مثبت، مبنای عمل دستگاه دیپلماسی کشور قرار گرفت.

سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار به ملت ایران برای انتخاب چنین برنامه ای در 24 خرداد 92 ، به رهبری معظم انقلاب به دلیل درایت ، هوشیاری و راهنمایی های ارزشمندشان و به مجموعه وزارت خارجه به ویژه وزیر پرتلاش و توانمند به جهت استفاده مناسب از فنون دیپلماسی و مذاکره و اتخاذ سیاست های برد- برد در سیاست خارجی کشورمان تبریک گفته و از زحمات مجدانه تیم مذاکره کننده کمال تقدیر و تشکر را دارد.

امیدواریم حصول این توافق زمینه های لازم برای رونق اقتصادی، شکوفایی فضای کسب و کار، سرمایه گذاری شرکت های بزرگ تجاری، رشد تولید ناخالص ملی و رشد صادرات ، تقویت پول ملی به عنوان پشتوانه اقتصاد کشور و گسترش سطح مناسبات سیاسی و بین المللی را با توجه به موقعیت ممتاز ژئوپلتیک و ژئواستراتژیک ایران در حوزه جهانی فراهم آورد.