به گزارش روابط عمومی شهر خبر، وزیر اقتصاد عربستان با اشاره به اینکه این کشور دیگر درآمد سابق را ندارد، گفته که مردم باید سبک زندگی خود را تغییر دهند.

دومین اخبار ایران و جهان  پربازدید به رای‌گیری سنای آمریکا مربوط می‌شود که در آن موضوع لغو وتوی قطعنامه کاهش اختیارات جنگی توسط ترامپ رای کافی نیاورد. مجموع رای موافق ۴۹ و مخالف نیز 44 بود.

6 سرباز پاکساتی در مرز ایران و پاکستان به دلیل انفجار بمب کشته شدند که این اتفاق نیز توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. این حادثه هنگام بازگشت نیروهای مرزی از مأموریت گشت‌زنی به پایگاه خود در 14کیلومتری مرزهای این کشور با ایران رخ داده است.

خبر پربازدید دیگر به نگرانی کشور آمریکا از موشک های ایران بر می‌گردد. در این خصوص یک پایگاه تحلیلی آمریکایی با بیان اینکه موشک‌های ایرانی در حال حاضر به خاک آمریکا نمی‌رسند، از وجود آنها برای آمریکا احساس خطر کرده و گفته این موضوع ممکن است در آینده خاک این کشور را تهدید کند. همچنین در این خبر تاکید شده که ایران قادر است ظرف یک دهه آینده یا چند سال، قابلیت‌های تهاجمی دوربرد خود را شکل دهد و از طرفی در صدد همکاری با کره شمالی برای افزایش بُرد زرادخانه موشکی رعب‌آور هم هست.

واکنش عربستان به گزارش‌ها درباره تماس تهدیدآمیز ترامپ با بن‌سلمان دیگر خبر پربازدید بود. به گزارش گروه بین‌الملل شهرخبر، سفارت عربستان سعودی در واشنگتن، صحت گزارش‌های رسانه‌ای درباره تماس‌ تلفنی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با "محمد بن‌سلمان ولیعهد سعودی، که طی آن ریاض را به قطع حمایت نظامی در صورت عدم کاهش تولید نفت تهدید کرده بود، رد کرد.

"فهد ناظر" سخنگوی این سفارتخانه در صفحه کاربری خود در "توییتر" نوشت: گزارش‌های رسانه‌ای که طی این هفته درباره تماس تلفنی این دو رهبر منتشر شده، ادعاهایی بی‌اساس و عاری از صحت هستند و نشان‌دهنده روابط عربستان سعودی و آمریکا که مبتنی بر احترام متقابل است و نیز روابط دوستانه محمد بن‌سلمان و ترامپ نیست.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار بین الملل به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.