نوروز 99 در سواحل زیبای آنتالیا

اگر دوست دارید تعطیلات را کنار سواحل ترکیه سر کنید، تور آنتالیا نوروز 99 بهترین فرصت برای شماست. این شهر در ایام نوروز حال و هوای بهاری و بسیار مطبوعی دارد و شما می‌توانید به راحتی در تور آنتالیا به گردش در طبیعت پرداخته و از دیدنی‌های متعددی که در اختیارتان می‌گذارد، بازدید به عمل آورید. البته باید در نظر بگیرید که این هوا، برای آب‌تنی مناسب نیست، اما سواحل آنتالیا برای گردش و انجام بازی‌های ساحلی، میزبان شما خواهد بود.

v1

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باعث می‌شود آنتالیا یک مقصد ایده‌آل برای بهار لقب بگیرد، برنامه‌های متنوعی است که هتل‌ها و مراکز تفریحی این شهر، برای ایرانیان در این ایام در نظر می‌گیرند. هنرمندان زیادی هستند که به اجراهای جذاب، در شب‌های نوروز می‌پردازند و غیر از این‌ها، هنرمندان ترک نیز، همیشه برنامه‌های مختلفی در آنتالیا برگزار می‌کنند. این چنین جشن‌ها و اجراهای زنده، می‌تواند شب‌های عالی و هیجان‌انگیز را برای شما بسازد و تعطیلاتی کم‌نظیر را برای‌تان رقم بزند.

این شهر دارای هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس متعدد است و تور نوروز 99 آنتالیا، می‌تواند به یکی از این هتل‌های لوکس ختم شود. شما می‌توانید با مشورت کارشناسان ما در آژانس مقتدرسیر، هتلی باب میل خود، برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید. با توجه به امکانات عالی هتل‌های آنتالیا از جمله زمین‌های ورزشی، استخر‌، محیط‌های بازی کودکان و ...، شما می‌توانید، بسته به بودجه، هتلی مناسب خود پیدا کنید و حتما از قیمت‌های بسیار خوبی که برای‌تان در نظر گرفته خواهد شد، صرفه‌جویی ویژه‌ای در هزینه‌های خود داشته باشید.

اما در سفر به آنتالیا، از کجاها دیدن کنید؟ اگر چه نمی‌توانید به شنا در آب بپردازید، اما گردش در سواحل بسیار دیدنی این شهر را نادیده نگیرید! آنتالیا سواحلی با مناظر استثنایی دارد. همچنین طبیعت‌گردی در این شهر، به ساحل ختم نشده و در اطراف آن چندین آبشار، محیط جنگلی و جاهای دیگر برای بازدید هست که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید. بازدید از نقاط تاریخی، خرید از مراکز خرید متعدد شهر و همچنین رفتن به بازارهای آنتالیا، از جمله دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توانید در تور آنتالیا تجربه کنید.

در نهایت انتخاب تور آنتالیا برای تعطیلات، می‌تواند تصمیمی عالی برای سفر شما به ترکیه باشد. فارغ از این که با خانواده سفر می‌کنید یا تنها عید را سر خواهید کرد، تور آنتالیا نوروز 99، عیدی خاطره‌انگیز برای‌تان رقم خواهد زد.

تور نوروزی استانبول، عید در کنار تنگه بسفور

استانبول بدون هیچ شکی، اولین انتخاب بسیاری از مسافران به ترکیه است. پایتخت فرهنگی ترکیه که جاذبه‌های گردشگری متعدد آن و مراکز خرید جذابی که دارد، هر کسی را برای سفر به آن‌جا مجاب می‌کند. تور ترکیه در بهار، از نظر آب و هوایی نیز لذت‌بخش خواهد بود. هوای مطبوع این شهر، نه از زمستان سردش خبر می‌دهد و نه از گرمای تابستانی و کلافه کننده. از طرفی هنوز فصل سفر آغاز نشده و گردشگران خارجی زیادی در شهر نخواهید دید و به راحتی می‌توانید در این هوای مطلوب، به دیدار جاذبه‌های استانبول بروید.

v2

تور استانبول را باید با برنامه‌ای مناسب آغاز کنید تا بتوانید از جاذبه‌های دیدنی شهر بازدید به عمل آورید. جاذبه‌هایی که در دسته بندی‌های مختلفی جای می‌گیرند. برای مثال اگر می‌خواهید در طبیعت به گشت زدن بپردازید، آغاز بهار از جمله بهترین زمان‌ها برای بازدید از تنگه بسفور است. حتی می‌توانید سوار قایق‌ و فری‌ها شده و جدا از گردش در تنگه، جزایر پرنس هم رفته و از آن محل زیبا نیز دیدن نمایید. در زمینه ابنیه تاریخی نیز انتخاب‌های شما گسترده‌ و متنوع است. از مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی گرفته تا کاخ توپکاپی و برج گالاتا. گالری‌های هنری، موزه‌های جذاب، محله‌های دیدنی و خیلی چیزهای دیگر در استانبول است که می‌توانید از آن‌ها دیدن نمایید.

خرید خود مقوله‌ای مهم در استانبول به حساب می‌آید. برای این کار، اولین انتخاب شما بازدید از مراکز خرید متعدد و مدرن این شهر است. مراکزی که می‌توانند خرید نوروزی ایده‌آلی برای‌تان رقم بزنند. "مرکز خرید استانبول" یکی از اولین‌ انتخاب‌های شما خواهد بود. بسیار بزرگ و مملو از فروشگاه‌های مختلف است، به راحتی قابل دسترس خواهد بود و همچنین مراکز تفریحی خوب و انواع رستوران‌ها را نیز میزبانی می‌کند. زورلو سنتر، ایستینیه پارک، فاروم استانبول و مرکز خرید کانیون از جمله دیگر مراکز عالی خرید در استانبول به حساب می‌آیند. در کنار این‌ها، همیشه در میان بازارهای متعدد شهر و صد البته بازار بزرگ نیز انتخاب‌های فراوانی برای‌تان وجود دارد. حتی اگر در تور استانبول احتیاجی به خرید هم ندارید، سری به بازار بزرگ استانبول بزنید که از جمله دیدنی‌ترین نقاط شهر است.

 استانبول نیز از آن گزینه‌هایی است که هم می‌توان به صورت مجردی به آن سفر کرد و هم برای خانواده‌ها جایی مناسب است. شهری که مراکز متعددی دارد و می‌تواند برای خانواده‌ها نیز ایده‌آل به نظر بیاید. پس اگر یک شهر تاریخی و زیبا برای خود و خانواده‌تان در نظر دارید، تور استانبول نوروز 99 بهترین گزینه برای تعطیلات شما خواهد بود.